No wiedziałem na kogo mozna liczyc w tej kwestii
R-11 Kleszczowa pisze:Fajne. Przydałby się wówczas jednakże przystanek Malinowa Niedźwiadka... No i takowe E-5 musiałoby na powrót stawać przy Siłaczki. Niestety.
Chociaż brakowałoby tej linii szczególnie na Placu Tysiąclecia, gdzie wozy się popołudniu się opróżniają.
Malinowa, tak jak najbardziej musiałaby być w obu kierunkach. Siłaczki tez by doszła no ale to kwestia jednego przystanku.
Co do Placu Tysiaclecia to owszem tez rozwazałem ze E-5 mogłoby zostac na dotychczasowej trasie przez Boh. W-wy , tyle ze przez Sosnkoweskiego byłoby szybciej a poza tym najlepiej w obie strony przez Spisaka (tylko nie wiem jak tam by wygladała kwestia mijania sie autobusów).
A ewentualnie coby okolice Pl. Tysiaclecia nie były poszkodowane warto by rozwazyc przesuniecie przystanku Wapowskiego blizej Boh. Warszawy a Sosnkowskieg0 (
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Regulska) blizej Sosnkowskiego. No ale kwestia rozmieszczenia przystanków w starym Ursusie to nastepna bajka
R-11 Kleszczowa pisze:Można by wtedy na końcówce trasy odwrócić 187 aby mogło korzystać z ekspedycji oraz miało kraniec razem z innymi liniami
oczywiscie - to by sie bardzo przydało
R-11 Kleszczowa pisze:i skrócić 194 na Niedźwiadek, a 149 dać na Gołąbki (nawet pod stację )
ja bym sie zastanowiłe czy obie linie nie powinny jezdzic na Gołąbki - mieszkancy narzekali po stworzeniu pary 149/194 ze obecnie jest to za rzadko a Gołąbki sie rozbudowują
R-11 Kleszczowa pisze:mariow napisał/a:
Pozostaje jeszce tylko zabranie z Regulskiej 129 bo pewnie by sie tam juz nie zmiesciło.
Do PKP Ursus, przez Skoroszewską, planowany na ten rok łącznik Skoroszewskiej ze Stardębami, Bodycha (powrót Al. Jerozolimskie), Spisaka, Regulska - PKP URSUS
Niestety Kleszczu przedłuzenie Skoroszewskiej jest planowana dopiero na lata 2009-2011 (wiem to z Ratusza) jak wybudują je deweloperzy wiec poki co nic z tego