Zmiany obsługowe - maj 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 26 kwie 2007, 22:19

Flash8222 pisze:700: 1 2
I dobrze. Wreszcie coś rozsądnego. Chodzi oczywiście o rodzaj taboru posiadanego przez Woronicza.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 26 kwie 2007, 23:26

fraktal pisze:Wreszcie coś rozsądnego.
Zgadzam się :!: =D> =D>
Jest to jedna z nielicznych logicznych decyzji w rozdysponowaniu brygad i linii MZA.
Obie brygady 700-tki , nie powinny zostawać nigdy zabierane R-1 (raz na rzecz "Chamskiej" jedną brygadę , pózniej zaś oddając drugą brygadę na rzecz "Danonków").
Liczę też na linie:159,155 i 171 na R-1...(w kolejnym etapie likwidacji ulubionej przez niektórych zajezdni)
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

105 R6
Posty: 110
Rejestracja: 09 sty 2006, 23:28

Post autor: 105 R6 » 27 kwie 2007, 1:42

najpierw mial byc likwidowany drugi plac, wyszlo ze jest zagospodarowany na zlomowisko, natomiast 3/4 kierowcow jest tylko oddelegowana na okres 3 miesiecy na R7 i R11 z opcja powrotu to sa fakty.

informacje nie potwierdzone sa natomiast takie ze najpierw bedzie zlikwidowany 2 plac R6, szroty beda ladowac na nowym placu na Zawadach, nastepnie Ostrobramska zostanie przenisiona na Zawady a R6 jeszcze kilka lat bedzie trwac na swym dziewiczym terenie z dosc ostro okrojonym planem, tylko wtedy chyba bede musial zmienic nik na "105 R11"
tv Polonia oddzial Warszawa i nie ma mocnych

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 27 kwie 2007, 2:56

Flash8222 pisze:Już niedługo ostatnie 710 będzie zjeżdżać o 1:12 na R-7 :D
Wiesz może, która to będzie brygada, i o której rozpocznie ostatni kurs z [M] Wilanowska?

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 kwie 2007, 8:50

levar pisze:
Flash8222 pisze:Już niedługo ostatnie 710 będzie zjeżdżać o 1:12 na R-7 :D
Wiesz może, która to będzie brygada, i o której rozpocznie ostatni kurs z [M] Wilanowska?
Parę minut przed północą wyruszy z Wilanowskiej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 27 kwie 2007, 12:38

dzidek pisze:
MisiekK pisze:Natomiast co do 517 to SKM i KM bedzie jezdzilo normalnie.
Świetnie =D> Bo do CHR i BC wszyscy dojadą koleją , na Kleszczową wszyscy dojadą koleją i na Stary Ursus jest świetne połączenie ze stacją PKP ](*,) I nie zapominajmy o małym szczególe, że przesiadki do pociągów są niezwykle czasochłonne co poza szczytem jest nieopłacalne. Nie wspominając, że mieszkańcy Ursusa mogą liczyć wyłącznie na KM bo do SKM jakoś niesposób im wsiąść. Trzeba przyznać, że pomysł z cięciem 517 był genialny :/
I kolejne pytanie... co ma 191 do SKM ?? Odpowiedź jest banalna... niewiele. Ale czego więcej chcieć od ZTM...
Zaraz... moment - to ze rozklady beda swiateczne nie oznacza, ze autobusy nie beda jezdzily wcale. Aha - na Ochote z Ursusa jedzie jeszcze 187.
Prawda jest taka, ze powinien powstac dodatkowo jeszcze przystanek kolejowny na Niedzwiadku.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 27 kwie 2007, 15:47

Sorry ale żałosne są te argumenty z SKMką :/ Dziś po 13 (kiedy częstotliwość wynosi 12 min a będzie 15!!) autobus linii 517 na przystanku Pl. Zawiszy wyglądał w ten sposób:
Załączniki
IMG_2230.JPG
W pierwszych drzwiach pasażerowie stoją po obu stronach barierki ograniczając kierowcy widoczność. Czwarte i trzecie drzwi kierowca otworzył tylko na chwilę bo i tak nikt nie był w stanie przez nie wsiąść/wysiąść a do drugich drzwi próbowali dostać się pa

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 27 kwie 2007, 15:53

dzidek pisze:Sorry ale żałosne są te argumenty z SKMką :/ Dziś po 13 (kiedy częstotliwość wynosi 12 min a będzie 15!!) autobus linii 517 na przystanku Pl. Zawiszy wyglądał w ten sposób:
wtyczki deskorolkowe z R7 mogłyby rozwiązać ten problem :P :-k

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 27 kwie 2007, 15:57

Santos pisze:
dzidek pisze:Sorry ale żałosne są te argumenty z SKMką :/ Dziś po 13 (kiedy częstotliwość wynosi 12 min a będzie 15!!) autobus linii 517 na przystanku Pl. Zawiszy wyglądał w ten sposób:
wtyczki deskorolkowe z R7 mogłyby rozwiązać ten problem :P :-k
Wtyczek nie będzie bo brygady muszą iść na inne, bardzie potrzebujące? linie.

[ Dodano: 2007-04-27, 16:01 ]
Jeszcze kilka szczegółów do tego co wypisał Flash:
Na 130 nie zobaczymy już Ikarusów z R11.
Na 404 100% taboru to przeguby.
Na 194 wszystkie wysokie brygady będą obsługiwane przez solówki.
Na 408 wszystkie brygady , które wyśle Kleszczowa będą niskopodłogowe.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 27 kwie 2007, 16:06

dzidek pisze:Wtyczek nie będzie bo brygady muszą iść na inne, bardzie potrzebujące? linie.
to jest chore 8-[ Linii bardzo ważnej w stolicy zostaje pocięty rozkład...i na dodatek nie dostaje ona wtyczek :neutral: :-k

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 kwie 2007, 16:13

Santos pisze:Linii bardzo ważnej w stolicy
Ale przecież dla ZTMu to jest nieważne.
Ja ciesze się, że ZTM tworzy nowe linie specjalnie dla mieszkańców Białołęki czy Legionowa i myśli o tych 'biedniejszych' rejonach, ale może nie zapominałby o tym co już jest?

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 kwie 2007, 16:21

Zacytuję słowa pewnej osoby z ZTMu "Musimy przenieść kilka zadań z innych linii by zaspokoić pasażerów z Tarchomina". Co ciekawsze planują kasację 504, 505 oraz 524 by tylko dać jeszcze więcej zadań na Tarchomin!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 kwie 2007, 16:23

Flash8222 pisze:Co ciekawsze planują kasację 504, 505 oraz 524 by tylko dać jeszcze więcej zadań na Tarchomin!
Ciekawe skąd wyspekulują brygady na zastępstwa za ww linie... Niedługo powiedzą, ze z Kabat nie jest potrzebna żadna linia do Centrum, bo jest metro. ](*,)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 27 kwie 2007, 16:24

Chyba zacznę pisać pisma do ztmu o zmiany tras linii jadących w moje rejony. Będę pisał, że chcę połączenie z tarchominem przez centrum miasta :) Przynajmniej jest szansa, że dostanę częstą i szybką linię :P

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 kwie 2007, 16:26

mobil one pisze:Liczę też na linie:159,155 i 171 na R-1...(w kolejnym etapie likwidacji ulubionej przez niektórych zajezdni)
Te linie powinny pozostać przy Redutowej zwłaszcza, że jeśli szefowie MZA mają trochę oleju w głowie, to w pierwszym rzędzie zlikwidują lub przeniosą gdzieś Ostrobramską, a nie Redutową. Biorąc pod uwagę zobowiązania finansowe spółki MZA pewnie będą chciały wystawić teren na sprzedaż (tym razem wszystkie zyski ze sprzedaży terenu tym razem trafią na konto MZA), a za działkę przy Ostrobramskiej będzie można uzyskać wyższą cenę z racji jej atrakcyjnego położenia.

Zablokowany