I dobrze. Wreszcie coś rozsądnego. Chodzi oczywiście o rodzaj taboru posiadanego przez Woronicza.Flash8222 pisze:700: 1 2
Zmiany obsługowe - maj 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zgadzam sięfraktal pisze:Wreszcie coś rozsądnego.
Jest to jedna z nielicznych logicznych decyzji w rozdysponowaniu brygad i linii MZA.
Obie brygady 700-tki , nie powinny zostawać nigdy zabierane R-1 (raz na rzecz "Chamskiej" jedną brygadę , pózniej zaś oddając drugą brygadę na rzecz "Danonków").
Liczę też na linie:159,155 i 171 na R-1...(w kolejnym etapie likwidacji ulubionej przez niektórych zajezdni)
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
najpierw mial byc likwidowany drugi plac, wyszlo ze jest zagospodarowany na zlomowisko, natomiast 3/4 kierowcow jest tylko oddelegowana na okres 3 miesiecy na R7 i R11 z opcja powrotu to sa fakty.
informacje nie potwierdzone sa natomiast takie ze najpierw bedzie zlikwidowany 2 plac R6, szroty beda ladowac na nowym placu na Zawadach, nastepnie Ostrobramska zostanie przenisiona na Zawady a R6 jeszcze kilka lat bedzie trwac na swym dziewiczym terenie z dosc ostro okrojonym planem, tylko wtedy chyba bede musial zmienic nik na "105 R11"
informacje nie potwierdzone sa natomiast takie ze najpierw bedzie zlikwidowany 2 plac R6, szroty beda ladowac na nowym placu na Zawadach, nastepnie Ostrobramska zostanie przenisiona na Zawady a R6 jeszcze kilka lat bedzie trwac na swym dziewiczym terenie z dosc ostro okrojonym planem, tylko wtedy chyba bede musial zmienic nik na "105 R11"
tv Polonia oddzial Warszawa i nie ma mocnych
Zaraz... moment - to ze rozklady beda swiateczne nie oznacza, ze autobusy nie beda jezdzily wcale. Aha - na Ochote z Ursusa jedzie jeszcze 187.dzidek pisze:Świetnie Bo do CHR i BC wszyscy dojadą koleją , na Kleszczową wszyscy dojadą koleją i na Stary Ursus jest świetne połączenie ze stacją PKP I nie zapominajmy o małym szczególe, że przesiadki do pociągów są niezwykle czasochłonne co poza szczytem jest nieopłacalne. Nie wspominając, że mieszkańcy Ursusa mogą liczyć wyłącznie na KM bo do SKM jakoś niesposób im wsiąść. Trzeba przyznać, że pomysł z cięciem 517 był genialnyMisiekK pisze:Natomiast co do 517 to SKM i KM bedzie jezdzilo normalnie.
I kolejne pytanie... co ma 191 do SKM ?? Odpowiedź jest banalna... niewiele. Ale czego więcej chcieć od ZTM...
Prawda jest taka, ze powinien powstac dodatkowo jeszcze przystanek kolejowny na Niedzwiadku.
Sorry ale żałosne są te argumenty z SKMką Dziś po 13 (kiedy częstotliwość wynosi 12 min a będzie 15!!) autobus linii 517 na przystanku Pl. Zawiszy wyglądał w ten sposób:
Wtyczek nie będzie bo brygady muszą iść na inne, bardzie potrzebujące? linie.Santos pisze:wtyczki deskorolkowe z R7 mogłyby rozwiązać ten problemdzidek pisze:Sorry ale żałosne są te argumenty z SKMką Dziś po 13 (kiedy częstotliwość wynosi 12 min a będzie 15!!) autobus linii 517 na przystanku Pl. Zawiszy wyglądał w ten sposób:
[ Dodano: 2007-04-27, 16:01 ]
Jeszcze kilka szczegółów do tego co wypisał Flash:
Na 130 nie zobaczymy już Ikarusów z R11.
Na 404 100% taboru to przeguby.
Na 194 wszystkie wysokie brygady będą obsługiwane przez solówki.
Na 408 wszystkie brygady , które wyśle Kleszczowa będą niskopodłogowe.
Ciekawe skąd wyspekulują brygady na zastępstwa za ww linie... Niedługo powiedzą, ze z Kabat nie jest potrzebna żadna linia do Centrum, bo jest metro.Flash8222 pisze:Co ciekawsze planują kasację 504, 505 oraz 524 by tylko dać jeszcze więcej zadań na Tarchomin!
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Te linie powinny pozostać przy Redutowej zwłaszcza, że jeśli szefowie MZA mają trochę oleju w głowie, to w pierwszym rzędzie zlikwidują lub przeniosą gdzieś Ostrobramską, a nie Redutową. Biorąc pod uwagę zobowiązania finansowe spółki MZA pewnie będą chciały wystawić teren na sprzedaż (tym razem wszystkie zyski ze sprzedaży terenu tym razem trafią na konto MZA), a za działkę przy Ostrobramskiej będzie można uzyskać wyższą cenę z racji jej atrakcyjnego położenia.mobil one pisze:Liczę też na linie:159,155 i 171 na R-1...(w kolejnym etapie likwidacji ulubionej przez niektórych zajezdni)