Zmiany obsługowe - maj 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
To prawda co mówi kolega Santos. SU15 na 514 to nie jest tragedia i dyspozytor powinien je właśnie tam wysyłać bo zakazu nie ma a dzięki wysyłaniu SU15 na takie linie nie będą może już wysyłane na takie jak 186. Co do 525 to też niektóre brygady powinny powrócić na R7 i jeśli tam nie ma zakazu na wysyłanie 15-metrowych wozów a chyba nie ma to tam też Woronicza mogła by ulokować swoje SU15. I nie dramatyzujmy, jeśli na takim 188 nie ma nakazu wysyłania 18-metrowych wozów (a na tej linii SU15 to za mało) to na takim 514 czy 525 ludzie też mogą nimi pojeździć.
RELOBUS A38 ESTRADY
O 70-80 osób, które codziennie rano okupują przystanek Centrum Optyki i nie mogą wsiąść do 502, 514, 520 czy 525 oraz nie mają do dyspozycji 158 i 182. Tylko o to.Santos pisze:o ci chodzi człowieku![]()
![]()
![]()
Zadanie bojowe: zaopatrzyć się w słownik frazeologiczny języka polskiego, a następnie poszukać w nim wyrażenia "twoja skromna osoba". Jeśli je znajdziesz, powinieneś zgłosić się z reklamacją. Miłego szukania. "Hahaha".Santos pisze:Brygady z R7 na 514 nie mają zakazu na deskorolki i nawet twoja skromna osoba tego nie zmienihahaha
W porównaniu z faktem obsługi 514 przez Zajezdnię Woronicza jest to istny plaster na moją duszęITS A 218 pisze:SU15 na 514 to nie jest tragedia
Bez komentarza.ITS A 218 pisze:SU15 na takie linie nie będą może już wysyłane na takie jak 186
Jakaż to niby przesłanka dyktuje ów fakt? Chciejstwo kolegi?ITS A 218 pisze:Co do 525 to też niektóre brygady powinny powrócić na R7
"Hahaha"#2. Zapraszamy do działu Download.ITS A 218 pisze:jeśli tam nie ma zakazu na wysyłanie 15-metrowych wozów a chyba nie ma
Dziarski rzut oka na plan miasta stołecznego Warszawy przywróci Światło Twem oczom zmęczonym.ITS A 218 pisze:I nie dramatyzujmy, jeśli na takim 188 nie ma nakazu wysyłania 18-metrowych wozów (a na tej linii SU15 to za mało)
Nio jasneITS A 218 pisze:514 czy 525 ludzie też mogą nimi pojeździć.
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
W zeszłym roku podobne numery pod osłoną lata próbował wykonwywać dyspozytor R-10, który dawał na poranne dodatki 525 SU15. Efekt#1. Rozerwanie 405. Efekt#2 Interwencja gdzie trzeba przy pomocy kogo trzeba przywróciła właściwą kolej rzeczy.To, że MZA prowadzi kretyńską politykę taborową <rzadkie, brązowe> mnie obchodzi - ludzi, którzy nie dojadą do pracy lub się do niej spóźnia, niewecząc harmonogram dnia, przez podsiadłą bydłokrację także nie. Jeśli ktoś ma oczy szeroko otwarte, to widzi co się dzieje i wykazuje choćby odrobinę pragmatyzmu. R-6 wysyłała na 514 tylko i wyłącznie przeguby, a R-10 SU18 na jedyną niskopodłogową całkę oraz niemal zawsze przeguby na poranne dodatki - SU15 pojawiają się sporadycznie po południu. Bo po prostu sytuacja na Ostrobramskiej i Saskiej tego wymaga. Będą upychać Winniczki nadwyżkę swoich wozów piętnastometrowych na całkach 514, będzie awantura
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
to tak jak na R11dzidek pisze:Świąteczne 1/514 jeździ od 4:56 do 14:41 a czas pracy wynosi 10.00 Sporo. Choć na R7 widzę, że trochę brygad o podobnym czasie pracy się znajdzie.
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
[ Dodano: 2007-05-05, 14:55 ]
dobra weź człowieku,ogranij się trochę...dla mnie za czasów R6 mogła tam nawet taczka jeździć...emdegger pisze:To, że MZA prowadzi kretyńską politykę taborową <rzadkie, brązowe> mnie obchodzi - ludzi, którzy nie dojadą do pracy lub się do niej spóźnia, niewecząc harmonogram dnia, przez podsiadłą bydłokrację także nie. Jeśli ktoś ma oczy szeroko otwarte, to widzi co się dzieje i wykazuje choćby odrobinę pragmatyzmu. R-6 wysyłała na 514 tylko i wyłącznie przeguby, a R-10 SU18 na jedyną niskopodłogową całkę oraz niemal zawsze przeguby na poranne dodatki - SU15 pojawiają się sporadycznie po południu. Bo po prostu sytuacja na Ostrobramskiej i Saskiej tego wymaga. Będą upychać Winniczki nadwyżkę swoich wozów piętnastometrowych na całkach 514, będzie awantura .
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Czy ja wiemSantos pisze:to tak jak na R11dzidek pisze:Świąteczne 1/514 jeździ od 4:56 do 14:41 a czas pracy wynosi 10.00 Sporo. Choć na R7 widzę, że trochę brygad o podobnym czasie pracy się znajdzie.![]()
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
nie da się ukryćdzidek pisze:Czy ja wiemSantos pisze: to tak jak na R11![]()
Na R11 takie brygady w DP: 6/191 B w DS: 7/512 B i to wszystko a na R7 w DP: 7/180 A, 3/501 B, 4/709 B, w DS: 9/116 B, 1/136 B, 2/501 B, 1/514 A, 1/721 B. Wszystko 10 godzin. Trochę więcej jest tych bardzo długich brygad
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:grin: :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Z tego co pisał Dzidek - wynikałoby że jest to brygada 3 wyruszająca z BP o 5.10, a dzisiaj jechałem tym że 3/506 i był wóz ze Stalowej z rozkładem że zaczyna pierwszy pełny kurs właśnie o ww. godzinie! Czy nastąpił przerzut brygady na R13, czy też ja coś źle wyliczyłem z tą 5.10 ?dzidek pisze:Napiszę Wam pewną ciekawostkę Pierwsze 506 na Ciepłowni Wola w kierunku Bródna (w DS) pojawia się już na 55 min przed pierwszym rozkładowym kursem i tak aż do pętli!! Chyba jakiś ekspedytor z Bródna mieszka na Woli albo w Śródmieściu.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław