Czasy przejazdu
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ten "sklep" jednak jest dosyć ważny dla okolicy I jeszcze, tak apropos tematu nekropolitarnego, cmentarze tam są. Nie chodzi tylko o dojazd z Jelonek (jakkolwiek cały środek osiedla straciłby ważne, w przeciwieństwie do REDUTY, połączenie), ale i Woli, a nawet Śródmieścia. No i zysk nieduży. Zresztą w momencie zabrania REDUTY zysk już będzie (szczególnie w kier. Jelonek) spory, co powinno większość pasażerów bardziej ucieszyć, niż mniejszość zmartwić W przypadku odebrania kolejnego proporcje niezadowolenia niektórych mogą niepokojąco urosnąć A jeszcze jak się ktoś pomyli i nie wysiądzie przy Kasprzaka, a bus dowiezie go aż do CIEPŁOWNI...
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
No dobra. Niech Wam będzie Ważne, że chociaż Redutę wywalą i wreszcie autobusy będą mogły jechać prosto, zamiast kręcić przez Ordona
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
A jest ekspresem? Chyba nie w DS. Wczoraj jechałem wieczorem do Ursusa i autobus utrzymywał w Alejach prędkość max. 40 km/h. Jednakże mimo, że się nie spieszył i tak się wtoczył (bo trudno ten manewr było inaczej nazwać) na estakadę nad ul. Śmigłowca po ruszeniu z przystanku BERESTECKA. Przeciął 2 pasy i "malowankę", zatamował ruch, ale dał radę. Oczywiście góra jechał 35 km/h, bo po co się miał spieszyć, w rozkładzie miał zapas.Dęboszczak pisze:Na 506 przyjdzie odpowiedni moment:) Teraz trzeba się zająć 521, żeby był ekspresem jak 517.
R-11 Kleszczowa pisze:I wywalić jeszcze Fort Wola
Wymiany pasażerskie na Forcie nie odbiegają od tych, jakie obserwuje się przy Reducie. Rano w Centrum z brygad 506 napełnionych w 80-100% wysiada 1 góra 2 osoby. Wsiada nie więcej. A i sa zatrzymania niepotrzebne. Więc chyba Fort nie jest w niczym lepszy od Reduty, że akurat ten pierwszy przystanek powinien być, a drugi nie. Jeśli coś chcecie kasować, to przynajmniej bądźcie w tym sprawiedliwi.To niewiele by dało, a sporo napsuło, zarówno dla Jelonek, jak i Woli z okolic Kasprzaka.
Koledzy chyba chcieliby zrobić z 506 porządną linię "pospieszną". Ekspres to jest jednak zupełnie inna funkcja w systemie komunikacyjnym.dzidek pisze:Nie róbmy z 506 ekspresa
Dzisiaj byłem przejechać się linią 804 i sytuacja wyglądała następująco:
W kierunku Zegrza autobus jechał cały czas z predkością około 30 - 40 km na godzinę. Na pętle w Zegrze dojechał z 4 minutowym opóżnieniem. Omineliśmy prawie większość przystanków NŻ. W stronę Żerania sytuacja nie uległa zmianie. W dodaku kierowca opóżnił odjazd o około 2 minuty i na Żeraniu byliśmy z 6 minutowym opóżnieniem. Frekwencja bardzo słaba (pewnie ze względu na Pogodę).
W kierunku Zegrza autobus jechał cały czas z predkością około 30 - 40 km na godzinę. Na pętle w Zegrze dojechał z 4 minutowym opóżnieniem. Omineliśmy prawie większość przystanków NŻ. W stronę Żerania sytuacja nie uległa zmianie. W dodaku kierowca opóżnił odjazd o około 2 minuty i na Żeraniu byliśmy z 6 minutowym opóżnieniem. Frekwencja bardzo słaba (pewnie ze względu na Pogodę).
A od kiedy to się jeździ do sklepów rano (pomijam mohery)? Frekwencja na tym przystanku jest po południu (ludzie wysiadają tam jadąc z pracy i po zakupach rozjeżdżają się w obu kierunkach ) i oczywiście w dni wolne (głównie soboty). Na REDUCIE, zgodnie z Waszymi pomiarami, pałetają się pojedyncze osoby, głównie w godzinach szczytu (kilka zakładów przemysłowych), czasami w dni wolne (pobliski cmentarz prawosławny).Jarek pisze:Wymiany pasażerskie na Forcie nie odbiegają od tych, jakie obserwuje się przy Reducie. Rano w Centrum z brygad 506 napełnionych w 80-100% wysiada 1 góra 2 osoby. Wsiada nie więcej. A i sa zatrzymania niepotrzebne. Więc chyba Fort nie jest w niczym lepszy od Reduty, że akurat ten pierwszy przystanek powinien być, a drugi nie. Jeśli coś chcecie kasować, to przynajmniej bądźcie w tym sprawiedliwi.
Nie wiem czy najgorzej, aż tak szerokiego oglądu nie mam. Ale jak jechałem przed południem w sobotę z Lazurowej na Wiatrak, to wyprzedzali nas rowerzyści, a i tak zmniejszyliśmy opóźnienie, które na Lazurowej wynosiło jakieś 3 minuty (kiero chyba wiedział, co robi), o dwie minutyProboszcz pisze:125 w DS - bardzo wolny czas przejazdu praktycznie na całej długości (choć najgorzej na odcinku Dw.Wileński - Szeligowska w kier Górczewskiej)
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
718 i 805 ciekawy przypadek, bo czas jest dobry od Marek do Wschodniego, bo linie mają go dość mało, ale da się wyrobić, z tym, że : Czas od Marek do Młodzieńczej - jest potwornie ciężko sie wyrobić (w szczycie często przyjeżdżają nawet - 10) A potem jakoś do Wileniaka się się nadrabia (pod warunkiem oczywiście, że nie ma korków. IMHO wydłużyć czas do Młodzieńczej, skrócić czas do Wchodniego.
A zacznijmy od tego, że rozkład 175 z lotniska (nie wiem jak 188) jest o kant d... potłuc Autobus robi dwa kółka po lotnisku a ma na to 3, 4 minuty. Do tego dochodzi sprzedaż biletów (głównie na drugim przystanku - tym "starym" - więc nic nie da wcześniejsze podstawianie na pierwszy).dzidek pisze:Nagana dla kierowcy 8189 9/175 A za złapanie zaraz za Lotniskiem 9 min. w plecy i brak chęci zmniejszenia tego opóźnienia mimo pustych ulic w niedzielny poranek
Ale fakt - mimo, że tam z reguły wyjeżdża się na miasto na minusie to w DŚ można zdrowo przycisnąć na Żwirki, więc faktycznie kumpla nie rozumiem.
14.07.2008 - i starczy...
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
To ja w tym momencie uznam odjazd +2 z pierwszego przystanku na lotnisku za chamstwo oraz głupotę.dzidek pisze:Kierowcy z Kleszczowej radzą sobie z tym problemem... Poprostu ruszają z pierwszego przystanku +2 i w ten spsób z ostatniego przyststanku na Lotnisku odjeżdżają o czasie a na ŻiW są już punktualnie.