No faktycznie podejrzana jest ta przebudowa magistrali ciepłowniczejAndrzej pisze: Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Moderator: JacekM
Może lepiej wybierz się na Żoliborz i zobacz jak to "podejrzanie" zerwali szyny tramwajowe na Gdańskiej, zamiast pleść androny? (wczesniej było rozkopane przy Szkole Pożarniczej)Andrzej pisze:Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
A nie budowa kolektora ściekowego?Flash8222 pisze:No faktycznie podejrzana jest ta przebudową magistrali ciepłowniczej
No już dobrze, ale mogli to robić w wakacje. To naprawdę bardzo uciążliwe przesiadać się 4 razy jadąc do szkoły. (ps. często nikogo nawet tam nie widzę).Flash8222 pisze:No faktycznie podejrzana jest ta przebudowa magistrali ciepłowniczejAndrzej pisze: Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
a czy naprawdę nie dało się dać co 3 kursu metra na Marymont?MeWa pisze:Zmiana tras tramwajów nie ma najmniejszego związku z metrem, wątpię, żeby TW tak gładko oddałyh pasażerów Metru. Priorytet na linii metra mają pociągi do Kabat, więc Marymont stał, stoi i stać będzie. I nic się z tym nie zrobi. Pociągi odjeżdżają wg czasu wyświetlanego na Marymoncie i zegar na Placu Wilsona ustawia automatycznie czas (9-8-7-6 minut w zależności od pory dnia) od momentu odjazdu pociągu do Marymontu.
Niestety coś jest niezbyt dobrze chyba z organizacją ruchu, dziś (pon.) po 8.40 pociąg stał w tunelu znowu ponad 4 min 25 s., maszynista wyłączył (tak mi się wydawało) światła przednie. Uważam, że jeżeli metro ma na czyms oszczędzać w wakacje to powinno zawiesić na dwa miesiące to wahadło. Zbytniej straty nie będzie a oszczędności trochę.MeWa pisze:Widocznie system nawalił, że wahadło nie dostało pozwolenia na wjazd, bo nie podejrzewam, żeby aż taki długi czas oczekiwania w tunelu był stałym zjawiskiem.
Tylko po co w takim razie wahadło ? Aby sobie jeździło dla samego jeżdżenia ?MeWa pisze:Natomiast rano bezwzględny priorytet powinny mieć pociągi w kierunku Kabat ze stacji Plac Wilsona, nawet kosztem wahadła.
Zdarza się zdecydowanie za często, nawet po 5min. Szczególnie wkurzające wieczorem, stoisz parę minut w tunelu tylko po to, żeby kochane Metro Warszawskie miało przyjemność z zafundowania ci 9min sterczenia na Pl. WilsonaMeWa pisze:Widocznie system nawalił, że wahadło nie dostało pozwolenia na wjazd, bo nie podejrzewam, żeby aż taki długi czas oczekiwania w tunelu był stałym zjawiskiem.
Jak to nie jest uzasadnione? W tym czasie stoi pociąg w kierunku Kabat.Adam G. pisze: Zdarza się zdecydowanie za często, nawet po 5min. Szczególnie wkurzające wieczorem, stoisz parę minut w tunelu tylko po to, żeby kochane Metro Warszawskie miało przyjemność z zafundowania ci 9min sterczenia na Pl. WilsonaTo już naprawdę nie jest niczym uzasadnione, przez te parę minut stania w tunelu wahadło spokojnie zdążyło by odjechać z powrotem.
Gdyby stał to OK. Sytuacja, którą zaobserwowałem w DP jest taka. Stoję na Pl.Wilsona (czekam na kolegę), widzę w tunelu światła pociągu z Marymontu, w tej samej prawie chwili wjeżdża pociąg na Kabaty. Odjeżdża. Wyświetla się info, wjazd z Marymontu, stoimy ponad dwie minuty, gasną światła czołowe pociągu z Marymontu. Wjeżdża pociąg do Kabat, oczywiście zmieniła się info wyświetlana. Pociąg do Kabat odjechał, co było dalej nie wiem bo nim pojechaliśmy.MeWa pisze:Jak to nie jest uzasadnione? W tym czasie stoi pociąg w kierunku Kabat.