Dojazd do UKSW

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 maja 2007, 18:01

Przedstawiał wcześniej.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

gofer_415

Post autor: gofer_415 » 17 maja 2007, 15:44

A to przpraszam, że nie doczytałem o braku możliwości wjazdu jakiegolwiek autobusu.
:beczy: :beczy: :beczy:

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 62
Rejestracja: 07 lut 2007, 17:30

Post autor: Robson » 24 maja 2007, 17:32

Coś dyskusja stanęła w miejscu...

Wczoraj się dowiedziałem, że puszczenie małego autobusu na gaz lub na prąd ulicą Dewajtis, jeśli w ogóle dojdzie do skutku, to będzie to rozwiązanie tymczasowe do momentu wybudowania zjazdów z Wisłostrady oraz puszczenia linii autobusowej Wisłostradą.

Kubota
Posty: 81
Rejestracja: 26 gru 2005, 1:37
Lokalizacja: Ochota // Zalesie

Post autor: Kubota » 26 maja 2007, 20:37

Hm.. Tak troszke przeczytalem ten temat i musze obalic kilka rzeczy.

Puszczenie autobusu przez Dewajtis jest mozliwe- osobiscie jechalem 2x ik280, ik260 i gniotem, wiec nikt mi nie wmowi, ze progi to problem etc etc.

Jako, ze draluje przez lasek codziennie (wylaczajac wakacje i czesc weekendow) od kilku lat z pelna odpowiedzialnoscia mowie: autobus jest tam potrzebny. Las jest owszem piekny, ale z czasem staje sie rutyna i brzydnie, wiec spacer nim nie jest juz taki urokliwy. A dla studentow, uczniow i pracownikow UKSW i okolic wszczegolnosci w zimie ta droga to droga przez meke- sciezkami sie nie da isc bo zasypane (a w lato ciagle bloto i piach...), a ulica jezdza auta i gdy taki tlum 100-200 osob draluje po 2 swtronach drogi staje sie niezbyt bezpiecznie (tymbardziej ze w zimie jest tam bardzo slisko, wiec do nieszczescia, jakich juz pare bylo droga bliska).

Reasumujac: Dla tamtych terenow najlepsza bylaby linia 1xx lub 3xx kursujaca Dewajtis a nastepnie Lindego do <M> Wawrzyszew lub ew. cos do <M> Marymont po wybudowaniu tam petli...

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 maja 2007, 20:44

Tramwaj Solo pisze:wiec nikt mi nie wmowi, ze progi to problem etc etc.
Mnie też nikt nie przekona (żadnymi krzykami i płaczami), że czarne jest czarne, a białe jest białe 8-[
A na poważnie: okazjonalne przejazdy, a jak mniemam o takich mówisz, to zupełnie coś innego niż kursowanie stałej linii i nic tego nie przeskoczy...
Tramwaj_solo pisze: Reasumujac: Dla tamtych terenow najlepsza bylaby linia 1xx lub 3xx kursujaca Dewajtis a nastepnie Lindego do <M> Wawrzyszew lub ew. cos do <M> Marymont po wybudowaniu tam petli...
Tu się zgadzam. Tylko, że pozostaje nie rozwiązana kwestia dość istotnego połączenia obu kampusów UKSW, a nie przekonasz mnie, że jest ono nie potrzebne. Niejednokrotnie byłem świadkiem pielgrzymek ze 103 (równoznacznych z opróżnieniem do pustości prawie wozów tej linii :] ) w kierunku ulicy Dewajtis.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Kubota
Posty: 81
Rejestracja: 26 gru 2005, 1:37
Lokalizacja: Ochota // Zalesie

Post autor: Kubota » 26 maja 2007, 20:50

R-11 Kleszczowa pisze: Mnie też nikt nie przekona (żadnymi krzykami i płaczami), że czarne jest czarne, a białe jest białe 8-[
A na poważnie: okazjonalne przejazdy, a jak mniemam o takich mówisz, to zupełnie coś innego niż kursowanie stałej linii i nic tego nie przeskoczy...
Przejazdy okazjonalne owszem, ale nie bylo wiekszych problemow z dotarciem tam... Ba, nawet ik 280 na parkingu sobie poradzil! A swego czasu sil probowal tam prywatny przewoznik autobusem w okolicach 12 metrow, ale padl ze wzgledu na ceny za przejazd...
R-11 Kleszczowa pisze: Tu się zgadzam. Tylko, że pozostaje nie rozwiązana kwestia dość istotnego połączenia obu kampusów UKSW, a nie przekonasz mnie, że jest ono nie potrzebne. Niejednokrotnie byłem świadkiem pielgrzymek ze 103 (równoznacznych z opróżnieniem do pustości prawie wozów tej linii :] ) w kierunku ulicy Dewajtis.
Połączenie kampusów to jest zupełnie inny problem. Nie do końca jest możliwe stworzenie dowozówki do Metra i łącznika kampusowego w jednym... Chociaz jakby sie uprzec... Tylko pytanie... Czy masz na mysli rowniez wydzial UKSW na Pradze? :P

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 maja 2007, 20:55

Jeszcze raz powtarzam: przejazd okazjonalny, a uruchomienie linii stałej kursującej na zlecenie ZTM to dwie różne kwestie.

Mówię o kampusie na Młocinach oczywiście. Patrząc perspektywicznie to UKSW na Młocinach dojazd do metra w postaci 103 i 106 (odwróconego rzecz jasna - co nie Dennis ;) ) będzie (mówię oczywiście o stacjach pod Kasprowicza). Z Laskiem Bielańskim w tej kwestii faktycznie może być kłopot. Chociaż jeśli nie uda się skierować linii przez Dewajtis to autobus z Młocin przez Wisłostradę (z przystankami przy UKSW) i dalej do metra rozwiązuje ten problem idealnie (a nawet niech to będzie coś czerwonego :idea: )
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Kubota
Posty: 81
Rejestracja: 26 gru 2005, 1:37
Lokalizacja: Ochota // Zalesie

Post autor: Kubota » 26 maja 2007, 21:01

R-11 Kleszczowa pisze:Jeszcze raz powtarzam: przejazd okazjonalny, a uruchomienie linii stałej kursującej na zlecenie ZTM to dwie różne kwestie.

Mówię o kampusie na Młocinach oczywiście. Patrząc perspektywicznie to UKSW na Młocinach dojazd do metra w postaci 103 i 106 (odwróconego rzecz jasna - co nie Dennis ;) ) będzie (mówię oczywiście o stacjach pod Kasprowicza). Z Laskiem Bielańskim w tej kwestii faktycznie może być kłopot. Chociaż jeśli nie uda się skierować linii przez Dewajtis to autobus z Młocin przez Wisłostradę (z przystankami przy UKSW) i dalej do metra rozwiązuje ten problem idealnie (a nawet niech to będzie coś czerwonego :idea: )
Najpierw drugie: Mozna by jeszcze sprobowac wytworzyc takiego twora (choc sam do niego nie jestem do konca przekonany) UKSW Dewajtis- Dewajtis- Lindego- Kasprowicza- Przy Agorze- Marymoncka i do UKSW Młociny...

A pierwsze: Ale zaufaj mi, puszczenie tam busa na stale nie jest takim problemem jak sie wydaje... Na Dewajtis do podreperowania jest nawierzchnia i wykombinowac trzeba miejsce na zawrotke (poki co, tymczasowo najlepsze bylyby tereny przy Pergaminów albo tuz przy hm "tarasie" widokowym)

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 maja 2007, 21:08

Co do tego twora to słusznie, że nie jesteś przekonany. Przerwa między zajęciami trwa kwadrans, w którym to czasie z jednego kampusu na drugi należy się przemieścić bez zbędnego zwiedzania Wrzeciona i okolic :-"
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Kubota
Posty: 81
Rejestracja: 26 gru 2005, 1:37
Lokalizacja: Ochota // Zalesie

Post autor: Kubota » 26 maja 2007, 21:10

R-11 Kleszczowa pisze:Co do tego twora to słusznie, że nie jesteś przekonany. Przerwa między zajęciami trwa kwadrans, w którym to czasie z jednego kampusu na drugi należy się przemieścić bez zbędnego zwiedzania Wrzeciona i okolic :-"
W przypadku Twojej propozycji wyrobienie sie w 15 minut również jest wątpliwe :-s

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 maja 2007, 21:13

Tramwaj Solo pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Co do tego twora to słusznie, że nie jesteś przekonany. Przerwa między zajęciami trwa kwadrans, w którym to czasie z jednego kampusu na drugi należy się przemieścić bez zbędnego zwiedzania Wrzeciona i okolic :-"
W przypadku Twojej propozycji wyrobienie sie w 15 minut również jest wątpliwe :-s
Dlaczego :?: :neutral: Czy uważasz, że linia jadąca Pułkową i Wybrzeżem Gdyńskim zatrzymująca się na czterech przystankach pośrednich (a jeśli byłaby czerwona to i wszystkie by mogła ominąć :idea: ) będzie wolniejsza od czarnucha jadącego przez Pstrowskiego i Kasprowicza =; :rotfl:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Kubota
Posty: 81
Rejestracja: 26 gru 2005, 1:37
Lokalizacja: Ochota // Zalesie

Post autor: Kubota » 26 maja 2007, 21:16

Nic takiego nie powiedzialem. Wolniejsza nie bedzie, jednakze w 15 minut sie nie wyrobisz na bank.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 maja 2007, 21:18

Tramwaj Solo pisze:Nic takiego nie powiedzialem. Wolniejsza nie bedzie, jednakze w 15 minut sie nie wyrobisz na bank.
Wyrobię się prędzej niż jadąc przez Hutę.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Kubota
Posty: 81
Rejestracja: 26 gru 2005, 1:37
Lokalizacja: Ochota // Zalesie

Post autor: Kubota » 26 maja 2007, 21:24

R-11 Kleszczowa pisze:
Tramwaj Solo pisze:Nic takiego nie powiedzialem. Wolniejsza nie bedzie, jednakze w 15 minut sie nie wyrobisz na bank.
Wyrobię się prędzej niż jadąc przez Hutę.
](*,) Napisałem Ci przecież, że ta Twoja linia owszem, będzie szybsza, ale i tak sie w 15 minut nie wyrobisz na wykład, to takie trudne do przyswojenia? No, chyba ze stworzysz autobus latający, który pośród chmur pokona odległośc łączącą Dewajtis z Młocinami :smiech: Wtedy masz rzeczywiscie szanse pokonac bariery czasowe :D

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 maja 2007, 21:32

Tramwaj Solo pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Wyrobię się prędzej niż jadąc przez Hutę.
](*,) Napisałem Ci przecież, że ta Twoja linia owszem, będzie szybsza, ale i tak sie w 15 minut nie wyrobisz na wykład, to takie trudne do przyswojenia? No, chyba ze stworzysz autobus latający, który pośród chmur pokona odległośc łączącą Dewajtis z Młocinami :smiech: Wtedy masz rzeczywiscie szanse pokonac bariery czasowe :D
](*,) Obecne 181 jedzie rozkładowo z Żubrowej do Dewajtis od 8 do 10 minut. Przyśpieszona linia, nie zatrzymująca się po drodze i jadąca Wisłostradą (dzięki czemu dowożąca znacznie bliżej niż UKSW niż 181) oraz omijająca sygnalizacje świetlne na Marymonckiej, z rozkładem, w którym zastosuję się "szamotyzację" ma szanse pokonać ten odcinek IMHO znacznie szybciej. Dodatkowo zyskujemy czas na dojście, które jest z Wisłostrady dużo krótsze niż od autobusów z Marymonckiej.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ