Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 19 cze 2007, 23:28

dzidek pisze:Nikt o zdrowych zmysłach nie pozbawi Włoch komunikacji miejskiej tylko po to by Ursus miał kilka minut szybciej do centrum
alez ja nie pozbawiam Włoch komunikacji, Kleszczu tez nie
PURA VIDA!

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 19 cze 2007, 23:35

mariow pisze:
dzidek pisze:Nikt o zdrowych zmysłach nie pozbawi Włoch komunikacji miejskiej tylko po to by Ursus miał kilka minut szybciej do centrum
alez ja nie pozbawiam Włoch komunikacji, Kleszczu tez nie
Zabieranie 517, kasacja E-5 i likwidacja przystanków na trasie obecnego 405 to w pewnym sensie pozbawianie Włoch komunikacji.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 19 cze 2007, 23:40

Co do 405 to likwidujemy przystanek, którego powstanie to wielkie nie poruzmienie czyli Mikołajska oraz przystanek, który na linie czerwona zasługiwał daaaawno temu jak Leclerc był największym marketem. A przesiadki są beznadziejne tamże. Faktycznie pozbawianie komunikacji #-o

Tak czy siak - mnie to jest obojętne czy taka pięćsetka pojechałaby Kleszczową, czy Popularną. Ale patrząc perspektywicznie to w najbliższym czasie znacznie trudniej będzie pokonać skrzyżowanie przy Łopuszańskiej niż Rondo Dudajewa - zysk czasowy na trasie przez Popularną będzie widoczny.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 19 cze 2007, 23:48

Zawsze na Kleszczowej była 5xx więc nie wiem czemu nagle miałoby jej nie być. Szybciej z Popularnej można wyrzucić 405 bo jakoś ludzie nie płakali jak tego autobusu tam nie było. Na Popularnej zawsze zostanie 127.
I jeszcze jedno ....
Nie zapominajmy o tych tłumach ludzi wysiadających na Kleszczowej ze 189 jadącego od Sadyby i przesiadających się w 517 w kierunku zarówno Ochoty (by dotrzeć do BC i CHR) jak i Ursusa

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 20 cze 2007, 8:16

No to trzeba by może zostawić jednak przystanek Łopuszańska dla tego nowego 517, a 405 (516) zostawić na Popularnej z wywaleniem Mikołajskiej oczywiście.

A co do przystanku Skorosze, to zgadzam się, że powinien on być jako stały dla zwykłych linii, a czerwone powinny go omijać.

Ja, właściwie, też nie narzekam na komunikację na Skoroszach w chwili obecnej. Jednak dalsza rozbudowa tej części Ursusa (os. Skorosze IX, X, XI, Os. Rodzinne, Harmonia-Orkiestra itp.) z pewnością pociągnie za sobą konieczność zmian, jedna czerwona stała linia do Centrum może sobie wtedy nie poradzić.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 20 cze 2007, 9:11

rudy pisze:No to trzeba by może zostawić jednak przystanek Łopuszańska dla tego nowego 517, a 405 (516) zostawić na Popularnej z wywaleniem Mikołajskiej oczywiście.
jezeli by zamieniac E-5 na przyspieszoną to musiałaby Łopuszańska zostac - przesiadki
chociaz ja bym wolał zeby ten drugi czyli 516 jechał jednak Kleszczową docelowo - WŁochy mają do centrum b.czeste pociagi (bo dochodzi linia na Łowicz) a do blizszej komunikacji 127,178,191
rudy pisze:A co do przystanku Skorosze, to zgadzam się, że powinien on być jako stały dla zwykłych linii, a czerwone powinny go omijać.
za jakies 2-3 lata moze byc juz poytrzebny i dla czerwonych
rudy pisze:Jednak dalsza rozbudowa tej części Ursusa (os. Skorosze IX, X, XI, Os. Rodzinne, Harmonia-Orkiestra itp.) z pewnością pociągnie za sobą konieczność zmian, jedna czerwona stała linia do Centrum może sobie wtedy nie poradzić.
Jedna czerwona by wystarczyła ale powinno to zostac połaczone wg mnie z kilkoma innymi sprawami:
Podstawa to to że Ursus (Stary i Skorosze) do centerum zdecydowanie preferowałby kolej więc:
- czesta (np co 10min) dowozówka, nawet małymi Solarisami, z jednej strony do PKP Ursus a z drugiej do WKD Opacz - niestety wymaga to sporo wysiłku porozumiewawczego a wiadomo ze o to trudno. Trzebaby bowiem zakrancówac ją na WKD Opacz (petla)
- gestego taktu zarówno na linii KM/SKM jak i WKD i podwójnych składów coby ludzi zachecic do jazdy w normalnych warunkach a nie śledziowbeczkowania
PURA VIDA!

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 20 cze 2007, 9:16

mariow pisze:
rudy pisze:No to trzeba by może zostawić jednak przystanek Łopuszańska dla tego nowego 517, a 405 (516) zostawić na Popularnej z wywaleniem Mikołajskiej oczywiście.
jezeli by zamieniac E-5 na przyspieszoną to musiałaby Łopuszańska zostac - przesiadki
chociaz ja bym wolał zeby ten drugi czyli 516 jechał jednak Kleszczową docelowo - WŁochy mają do centrum b.czeste pociagi (bo dochodzi linia na Łowicz) a do blizszej komunikacji 127,178,191
Dokładnie.
Jeżeli chce ktoś nowe 517 puścić po trasie E-5 to koniecznie z przystankiem Łopuszańska natomiast to całotygodniowe 405 jedynie ulicą Kleszczową.
I jeszcze jedno... Nowe 517 po trasie E-5 musi mieć przystanek Berestecka.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 cze 2007, 10:19

dzidek pisze:Zawsze na Kleszczowej była 5xx więc nie wiem czemu nagle miałoby jej nie być.
Nie zapominajmy o tych tłumach ludzi wysiadających na Kleszczowej ze 189 jadącego od Sadyby i przesiadających się w 517 w kierunku zarówno Ochoty (by dotrzeć do BC i CHR) jak i Ursusa
136 ukradli :-s

Jakoś nie widzę tych tłumów przesiadających się na Kleszczowej do 517 jadącego na Ochotę - o przeciwnym kierunku natomiast faktycznie mogę to powiedzieć. Ludzie się przesiadają. To samo rano z linii z Ursusa do 189 na Ryżowej.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 20 cze 2007, 10:34

R-11 Kleszczowa pisze:
dzidek pisze:Zawsze na Kleszczowej była 5xx więc nie wiem czemu nagle miałoby jej nie być.
Nie zapominajmy o tych tłumach ludzi wysiadających na Kleszczowej ze 189 jadącego od Sadyby i przesiadających się w 517 w kierunku zarówno Ochoty (by dotrzeć do BC i CHR) jak i Ursusa
136 ukradli :-s

Jakoś nie widzę tych tłumów przesiadających się na Kleszczowej do 517 jadącego na Ochotę - o przeciwnym kierunku natomiast faktycznie mogę to powiedzieć. Ludzie się przesiadają. To samo rano z linii z Ursusa do 189 na Ryżowej.
No popatrz ... ciekawe czemu tak dużo ludzi często wysiada z 189 przy Zajezdni i przechodzi na drugą stronę ulicy by dojechać do skepów przy Jerozolimskich ale pomijając ten fakt sam przyznałeś, że w drugą stronę bardzo dużo pasażerów przesiada się przy Zajezdni z 189 w 517 w stronę Ursusa. To jest jeden z argumentów pozostawienia 517 na Kleszczowej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 cze 2007, 10:37

Dzikie tłumy tam przechodzą żeby się przesiadać :neutral:

Mogliby się przesiadać przy Ryżowej - jednakże przesiadki tam nie należą do najwygodniejszych :> I w związku z przesiadkami 189 -> linie do Ursusa na Łopuszańskiej jestem w stanie ostatecznie przychylić się do tego by ta linia tamże pozostała (517). Aczkolwiek Twój argument o przesiadce w drugą stronę - sorry ale nie przekonuje mnie nawet w małym stopniu :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 20 cze 2007, 10:38

Są też inne argumenty więc ten, który do Ciebie nie przemawia jest najmniej istotny :P

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 cze 2007, 10:41

dzidek pisze:Są też inne argumenty
Jakież argumenty masz tam w zanadrzu jeszcze schowane :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 20 cze 2007, 10:48

Takie, które już w tym temacie się pojawiły:
Na Popularnej są inne linie jadące do Centrum (127, 178)
Mieszkańcy okolic Popularnej mają niedaleką drogę do pociągów jadących do Centrum
A czym pasażerowie z rejonów Kleszczowej, Płomyka, Husarskiej mają jeździć do centrum ? Chyba proponujesz im jedynie podróż samochodem osobowym.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 cze 2007, 13:05

dzidek pisze: Na Popularnej są inne linie jadące do Centrum (127, 178)
dzidek pisze: likwidacja przystanków na trasie obecnego 405 to w pewnym sensie pozbawianie Włoch komunikacji.

Plączesz się w zeznaniach, szczególnie, że była mowa o likwidacji Mikołajskiej i Popularnej :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 20 cze 2007, 14:03

R-11 Kleszczowa pisze:
dzidek pisze: Na Popularnej są inne linie jadące do Centrum (127, 178)
dzidek pisze: likwidacja przystanków na trasie obecnego 405 to w pewnym sensie pozbawianie Włoch komunikacji.

Plączesz się w zeznaniach, szczególnie, że była mowa o likwidacji Mikołajskiej i Popularnej :>
ale napisałem, że likwidacja przystanków na trasie obecnego 405 to w pewnym sensie pozbawianie Włoch komunikacji.
W pewnym sensie czyli nie całkowicie. Chodziło mi o wydłużenie czasu podróży z częsci Włoch.
Natomiast bardzo żałuję, że nie odniosłeś się do mojego pytania co z częścią mieszkańców Włoch, których chcesz pozbawić 517 ??

ODPOWIEDZ