Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36745
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A w imię czego obcinać dwukrotnie częstotliwość, skoro nie pozwoli to na obsłużenie nowych rejonów?Predator pisze:Tam jest N11, która się sama spokojnie wyrobi.pawcio pisze:Tyle, że na Szmulki i Ząbkowską też coś powinno zajeżdżać.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ja sie zastanawim czy można coś zrobić z N31 i 163. Rano pierwszy kurs 163 jest 2 minuty po N31. Szkoda paliwa bo nawet w godzinach szczytu nie ma tam zapotrzebowania na tak dużą częstotliwość.. Może wystarczyło by ten jeden kurs przenieść tak aby wydłużyć godziny szczytu w okolicach 9 rano (poprzez wydłużenie kursowania dodatku) Bo jest to pewnie łatwiejsze od kombinowania z nocnym.
Na 605 swojego czasu pierwszymi i ostatnimi kursami jeździło pełno kierowców R11 i Mobilisu ale po krzywdzących ich zmianach tras przestali jeździć na wczesne wyjazdy i przestali późno zjeżdżać żeby nie korzystać z nocnych autobusów.levar pisze:Jakoś nie widziałem tych "potoków" w N01 i N02. Zapewne na innych liniach są...Szamot pisze:Największe regularne potoki w nocy generują pracownicy transportu.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27486
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, aby generować największe przychody/najmniejsze straty. Jakie przychody generują pracownicy MZA?Szamot pisze:Komunikacja zarówno nocna jak i dzienna powinna być dostosowana do zapotrzebowania na nią.
(wiem, wiem, stara dyskusja).
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
No to chyba w złych godzinach bywałeś w N02 pod zajezdnią Stalowa. Ja często wracając spod R13 na Targówek zawsze wracam z driverami. Dosyć często się zdarza, że są na pewnych odcinkach jedynymi pasażerami tej linii. Rano w kierunku R13 też jest dużo kierowców (w poprzedni piątek jechałem o 4:17 chyba to przy zajezdni wysiadło ze mną ponad 10 driverów). Resztę pasażerów stanowili nurkowie i rumuni...levar pisze:Jakoś nie widziałem tych "potoków" w N01 i N02. Zapewne na innych liniach są...Szamot pisze:Największe regularne potoki w nocy generują pracownicy transportu.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Komunikacja publiczna ma nieco inne zadania niż kierowanie się przychodami.Fikander pisze:Tak, aby generować największe przychody/najmniejsze straty. Jakie przychody generują pracownicy MZA?Szamot pisze:Komunikacja zarówno nocna jak i dzienna powinna być dostosowana do zapotrzebowania na nią.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Może złą brygadę trafiłem.Proboszcz pisze:No to chyba w złych godzinach bywałeś w N02 pod zajezdnią Stalowa.
Ale jednak ktoś te wczesne wyjazdy i zjazdy musi obsługiwać i obawiam się, że nie są to kosmicidzidek pisze:po krzywdzących ich zmianach tras przestali jeździć na wczesne wyjazdy i przestali późno zjeżdżać żeby nie korzystać z nocnych autobusów.
Słuszna uwaga Robią to ludzie przyjeżdżający ekstrówką lub mieszkający w pobliżu zajezdni Kleszczowa.levar pisze:Ale jednak ktoś te wczesne wyjazdy i zjazdy musi obsługiwać i obawiam się, że nie są to kosmicidzidek pisze:po krzywdzących ich zmianach tras przestali jeździć na wczesne wyjazdy i przestali późno zjeżdżać żeby nie korzystać z nocnych autobusów.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27486
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To niech wszyscy jeżdżą za darmo.MeWa pisze:Komunikacja publiczna ma nieco inne zadania niż kierowanie się przychodami.Fikander pisze: Tak, aby generować największe przychody/najmniejsze straty. Jakie przychody generują pracownicy MZA?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories