Przy czym pomiędzy zachodnią a wschodnią postojów nie ma. Po prostu oferta wspólnego biletu wciąż jest mało widoczna i mało rozpropagowana. Czasem jadac tramwajem przy tej rekalmie mówisz komuś o tym, a ten potrafi wielkie oczy zrobić. Oczywiście świadczy to o tym, że mało kto te informacje czyta, no ale cóż zrobić. Może powinny być większe. Informację o dogodnej przesiadce na kolej widać na planszach linii "9". A jak z resztą?Andrzej pisze:warszawiacy podróżujący tramwajami na Jerozolimskich już się 'wystraszyli' i do pociągów mało kto się przesiadł
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Ze zdziwieniem na stacji Powiśle i Ochota zauważyłem kasowniki ZTM. Wydaje mi się, że małymi kroczkami zbliżamy się do prawdziwej eskaemki w Warszawie również dzięki temu, że dobowe bilety miejskie są już honorowane w Kolejach Mazowieckich. Teraz tylko jeszcze trzeba pełnej wymienności biletów SKM i KM w granicach miasta, dokładne wytaktowanie rozkładów jazdy i spójny system informacyjny o "przechodzeniu" pociągów regionalnych na linie skm i ... to wszystko co potrzebne do stworzenia szybkiej kolei miejskiej w Warszawie na razie oczywiście, podkreślam, miękkimi, organizacyjnymi środkami. A potem oczywiście rozbudowa i modernizacja taboru i nfrastruktury ale to już tzw.twarde działania.
Trzeba coś zrobić z tą kolejką i SKMką.
Tyle ludzi już tym jeździ z Rembertowa, Wesołej i Sulejówka, a tu ciągle sporo do zrobienia.
Dziś pani na Śródmieściu powiedziała, że pociąg do Mińska opóźni się o 25 minut.
Potem było SKM - punktualnie, ale stawało na trasie, przez co nabiło sobie -7.
198 na PKP Wesoła nie poczekał nawet 2 minut, mimo że to kurs, który miał czekać do 10 min.
Tyle ludzi już tym jeździ z Rembertowa, Wesołej i Sulejówka, a tu ciągle sporo do zrobienia.
Dziś pani na Śródmieściu powiedziała, że pociąg do Mińska opóźni się o 25 minut.
Potem było SKM - punktualnie, ale stawało na trasie, przez co nabiło sobie -7.
198 na PKP Wesoła nie poczekał nawet 2 minut, mimo że to kurs, który miał czekać do 10 min.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
+7Andrzej pisze:-7
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36687
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie ten regulamin - po "zetteemowsku" to było -7. +7 mógłby mieć kibel co najwyżejbohun pisze:+7Andrzej pisze:-7
Ale nie zaczynajmy znowu...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
Nie, Macro-System.Hieronim pisze:TW Jaki sterownik informacji pasażerskiej jest w SKM? Czy aby nie właśnie R&G?
Pewnie zamotam ale...Hieronim pisze:Odpowiedź uzasadnij.
30 - minuta planowego przyjazdu
7 - minut opóźnienia
Czyli 30+7=37
gdzie 37 - faktyczny czas przyjazdu
Czyli "plus" i tak się podaje na kolei.
Uff
i po co tu nam mąci na naszym podwórku?
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt: