emdegger pisze:bambi pisze:
A co do połączenia Gocławia z okolicami Promenady i Media Markt to takie zapotrzebowanie na prawdę istnieje.
Nie będę po raz nie wiadomo który tłumaczył o co chodzi. Przypomnę tylko końcową konkluzję: para na Siekierę z Pragi Południe - 515 plus połączenie Ostrobramska - Gocław musi na wysokości Witosa rozjechać się odpowiednio: na południe i zachód.
No i co to ma do rzeczy. Ty twierdziłeś, że autobus specjalnie z Gocławia do Promenady (143) do fanaberia, ja Ci tłumaczę z czego wynika ta potrzeba i jak ten problem rozwiązać (czyt. jk zlikwidować tę potrzebę
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
).
malyniak pisze:bambi pisze:
Ogólnie nieźle.
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Pomijając problemy z Marynarską.
Hmm dla mnie dublowanie się 117 i 138 które zaistniało po ostatnich zmianach jest kompletnie nieuzasadnione....
Mnie akurat chodziło głównie o 117 i 186, co do 138, to jakie jest każdy widzi.
Bastian pisze:bambi pisze:DOLINA SŁUŻEWIECKA (na pewno !)
A moim zdaniem niekoniecznie.
W przypadku 416 bus się tam zatrzymuje prawie zawsze. To, że jest na żądanie, jest dla mnie jedną z najwiekszych zagadek ZTM.
malyniak pisze:
bambi pisze:d) w przyszłości (gdyby w ogóle ten pomysł wypalił), skoro linia 515 ma obsługiwać ruch tranzytowy, powinna jechać jednak al. Wilanowską - wszak to (M) WILANOWSKA, a nie AL. LOTNIKÓW powinna docelowo pełnić rolę węzłą przesiadkowego na południe
Napewno dla charakteru tranzytowo-obwodowego linii byłoby to in plus, ale utracone potoki z Wałbrzyskiej i Lotników byłyby absolutnie nie do zrekompensowania.
Bastian pisze:Powinna, ale wątpię, by kiedykolwiek pełniła: stacja w polu.
emdegger pisze:Al. Wilanowska w porównaniu z Wałbrzyską i Al. Lotników to pasażerskie pustkowie.
Wiem, że potoki na SnD są duże, a w al. Wilanowskiej prawie żadne. Wynika to nie tylko z obecności osiedla, ale przede wszystkim możliwości przesiadki przy (M) SŁUŻEW. Ale moim zdaniem to niekorzystne zjawisko, jeżeli ruch lokalny i dowozowy do metra miesza się z ruchem tranzytowym. Obecnie przy (M) WILANOWSKIEJ nic się nie dzieje, stacja faktycznie stoi w polu i nie ma tam dogodnych przesiadek. Docelowo jednak to rejon tej stacji powienien stać się centrum usługowym i komunikacyjnym (centrum handlowe, supermarkety, dogodny węzeł przesaidkowy, parkingi P&R) obsługującym południową część miasta. Taki model był zawsze lansowany we wszelkich opracowaniach planistycznych (moim zdaniem prawidłowo). Wtedy automatycznie zmalały by potoki na Wałbrzyskiej, gdzie potrzeby komunikacyjne dotyczyłyby głównie lokalnych mieszkańców.
Teraz jest trochę tak, jakby podmiejskie z Piaseczna puścić al. KEN, bo jest lepsza przesiadka do metra, a przy okazji "podłapią" troche ludzi na Ursynowie...
R-11 Kleszczowa pisze:
Powinien być [MOST SIEKIERKOWSKI (NŻ)]
emdegger pisze:Powinien
Powinien być, bo mam pod domem
![:idea: :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)