Linie mikrobusowe

Moderator: Wiliam

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 19 lip 2007, 10:52

mariow pisze:
reserved pisze:Mówię o linii typu DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Grójecka - PL. NARUTOWICZA w obie strony
a jak skreci z Alej we Włodarzewską?
No przecież jest to możliwe. Przed wiaduktem skrecasz w prawo, jak do tego biurowca, potem zaraz w lewo i jeszcze raz w lewo i jesteś zaraz po drugiej stronie Alej.

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 10:56

mariow pisze:a jak skreci z Alej we Włodarzewską?
Rondo trochę paraliżuje ale chyba nie na tyle żeby busik nie mógł skręcic :>

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 19 lip 2007, 11:07

rudy pisze:No przecież jest to możliwe. Przed wiaduktem skrecasz w prawo, jak do tego biurowaca, potem zaraz w lewo i jeszcze raz w lewo i jesteś zaraz po drugiej stronie Alej
a no to tego nigdy nie obczaiłem :)
PURA VIDA!

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 19 lip 2007, 11:15

mariow pisze:
rudy pisze:No przecież jest to możliwe. Przed wiaduktem skrecasz w prawo, jak do tego biurowaca, potem zaraz w lewo i jeszcze raz w lewo i jesteś zaraz po drugiej stronie Alej
a no to tego nigdy nie obczaiłem :)
Ja tamtędy jechałem parę razy samochodem i jest to droga całkowicie dostępna dla mikrobusów.

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 13:43

rudy pisze:Ja tamtędy jechałem parę razy samochodem i jest to droga całkowicie dostępna dla mikrobusów.
Ba... jest tam nawet miejsce na przystanek.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 19 lip 2007, 20:26

reserved pisze:Mówię o linii typu DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Grójecka - PL. NARUTOWICZA w obie strony
mariow pisze:a jak skreci z Alej we Włodarzewską?
:arrow: Ja bym raczej zapytał, jak skręci w lewo z Włodarzewskiej w Grójecką? Znowu jakieś zawrotki przez torowisko jak na 128 przy powrocie z Instalatorów?

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 21:59

MZ pisze:Ja bym raczej zapytał, jak skręci w lewo z Włodarzewskiej w Grójecką? Znowu jakieś zawrotki przez torowisko jak na 128 przy powrocie z Instalatorów?
Myślę że mikrobus nie miałby z tym problemu...
Ja proponowałem by cos było typu:

DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Al. Krakowska - 1 sierpnia - Żwirki i Wigury - Banacha - Grójecka - PL. NARUTOWICZA - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - DW. ZACHODNI

Coś w tym stylu.
Dzięki temu:
- nie bedzie problemu z zawrotką przez tory
- 1 sierpnia zyska komunikację
- Mieszkańcy zarówno Włodarzewskiej jak i 1 sierpnia zyskają dojazd do tramwajów, ew. do Pl. Narutowicza, Banacha czy gdyby sie wysilic też do Zachodniego
- Mieszkańcy Rakowca ew. zyskają na dojeździe do Urzędu Gminy i dzięki temu można modyfikowac trasę 157.

Taki pomysł mi się nasunął w tej chwili... aczkolwiek nie powiem na 1 sierpnia również wg mnie komunikacja by się przydała.

[ Dodano: 2007-07-19, 22:00 ]
Problemem mogą byc korki... ale mi się wydaje że Mikrobus się bardziej przez nie przeciśnie niz wielkopojemny autobus. :P

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 lip 2007, 22:10

reserved pisze:Problemem mogą byc korki... ale mi się wydaje że Mikrobus się bardziej przez nie przeciśnie niz wielkopojemny autobus. :P
Jaaasne. Wciśnie się między pasami :roll:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 23:18

Bastian pisze:Jaaasne. Wciśnie się między pasami :roll:
No raczej nie o to mi chodziło... Lepiej sobie poradzi w mniejszych uliczkach w czasie korków gdyż jest mniejszy.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 lip 2007, 1:24

Na Wlodarzewskiej nie ma klasycznych progow, ktore sie zaklada i demontuje - to sa raczej wybrzuszenia na jezdni w miejscu przejsc dla pieszych.

[ Dodano: 2007-07-20, 01:24 ]
mariow pisze:
rudy pisze:No przecież jest to możliwe. Przed wiaduktem skrecasz w prawo, jak do tego biurowaca, potem zaraz w lewo i jeszcze raz w lewo i jesteś zaraz po drugiej stronie Alej
a no to tego nigdy nie obczaiłem :)
a wystarczy spojrzec na mape.

[ Dodano: 2007-07-20, 01:25 ]
reserved pisze:
mariow pisze:a jak skreci z Alej we Włodarzewską?
Rondo trochę paraliżuje ale chyba nie na tyle żeby busik nie mógł skręcic :>
Powiedz mi lepiej o jakim rondzie mowisz? Jedyne rondo w okolicy to to na skrzyzowaniu Smiglowca i Alej.

[ Dodano: 2007-07-20, 01:28 ]
MZ pisze:
reserved pisze:Mówię o linii typu DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Grójecka - PL. NARUTOWICZA w obie strony
mariow pisze:a jak skreci z Alej we Włodarzewską?
:arrow: Ja bym raczej zapytał, jak skręci w lewo z Włodarzewskiej w Grójecką? Znowu jakieś zawrotki przez torowisko jak na 128 przy powrocie z Instalatorów?
Mozliwosci zawrotek jest kilka - chociazby za Prokomem na wys. Raclawickiej. Generalnie jednak nie wiem, czy bylaby potrzeba dowozenia mieszkancow az na pl. Narutowicza.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 lip 2007, 8:54

MeWa pisze:Powiedz mi lepiej o jakim rondzie mowisz? Jedyne rondo w okolicy to to na skrzyzowaniu Smiglowca i Alej.
Tam gdzie był zjazd z Alej od strony Centrum w ul. Włodarzewską teraz jest taki ostry skręt i przejazd przez rondo.
Nawet była o tym dyskusja ostatnio że normalny autobus by się tam nie wyrobił.
MeWa pisze:Mozliwosci zawrotek jest kilka - chociazby za Prokomem na wys. Raclawickiej. Generalnie jednak nie wiem, czy bylaby potrzeba dowozenia mieszkancow az na pl. Narutowicza.
Bliższej lepszej pętli nie widzę, a pętla uliczna... no nie wiem... :-k

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 20 lip 2007, 10:20

MeWa pisze:a wystarczy spojrzec na mape.
nie wszystko widac na mapach :P
reserved pisze:DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Al. Krakowska - 1 sierpnia - Żwirki i Wigury - Banacha - Grójecka - PL. NARUTOWICZA - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - DW. ZACHODNI
moze jednak

DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Al. Krakowska - 1 sierpnia - zawrotka przy Żwirki i Wigury i powrót?. W ten sposób mieszkancy i Włodarzewskiej i 1Sierpnia mają obustronny dojazd do tramwajów
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 lip 2007, 10:44

A może jednak: DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Al. Krakowska - Instalatorów - INSTALATORÓW?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 lip 2007, 10:48

O, ciekawa koncepcja. Wtedy można pojazdy 154 wycofać. Tylko ta linia powinna jeździć co 20/30 w DP i 30 w DŚ...

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 20 lip 2007, 10:50

Busmann pisze:A może jednak: DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Al. Krakowska - Instalatorów - INSTALATORÓW?
niegłupie ;) acz na 1 Sierpnia tez by sie przydało :)
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ