MZA wywali natychmiast ze stolicy M121M,a w zamian będzie serwować pasażerom taczki takPremo pisze:Zamiast zesłać ten badziew na złom to MZA wydaje kasę na ich naprawy i modernizację.
Gnioty, a U12 - 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Widzę Tadziu że jesteś takiego samego zdania co Ja na temat tej linii i masz rację. Wszystkie przystanki w Wawie oprócz centrala do kasacji, a w Konstańcinie wszystkie stałe i tak powinno być jak pierwotnie, na tej linii to tylko "mochery" i gówniarstwo na przystanek wsiada.Tadek A. pisze:I była niska. A w ogóle sens tej linii jako przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych dojeżdżających do STOCER-u zniknął wraz ze zmianą wszystkich przystanków na ogólnodostępne. Teraz to bardziej taki ekspresik z/do Konstancina jest.
Zatrzymywać się tylko na wyrażne żądanie inwalidy na wózkach i nic po za tym.
[ Dodano: 2007-07-21, 19:36 ]
Tylko kto to robi? pasażerowie. Czyli sugerujesz, że co przeguby "cabrio", nie wykonalne (przeguby)!emdegger pisze:grzany, ciasny, śmierdzący i
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 16 lis 2006, 20:45
- Lokalizacja: Płock
Spoko easy , w zamian będą nówki sztuki.50 sztuk M 121 Iplocmaster pisze:mają kasować gnioty
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Trochę jakość i podzespoły oraz technika wykończenia się zmieniły,poprawiły.
Teraz mamy 2007 rok.Wszak minęło 10 lat.Coś się jednak zmieniło w Jelczu.
Teraz mamy 2007 rok.Wszak minęło 10 lat.Coś się jednak zmieniło w Jelczu.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Według standardów zachodnich, do których chyba dążymy, autobusy niskopodłogowe obsługują linie miejskie, a niskowejściowe podmiejskie bądź lokalne. Stąd stosunkowo dobra sprzedaż Solarisa U12 LE w Niemczech, Szwecji czy Szwajcarii - kupowane są one tam z myślą o obsłudze linii lokalnych (np. na Rugii). Ale dla małych móżdżków w MZA nie ma rożnicy (dla niektórych forumowiczów zresztą też) ...
Dobrze gadasz... Wódki Ci daćalojzy pisze:Ale dla małych móżdżków w MZA nie ma rożnicy (dla niektórych forumowiczów zresztą też) ...
14.07.2008 - i starczy...
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
Zanim wydasz pochopny wyrok przejedź się lepiej Jelczem po naprawie głównej z wymienioną scianą przednią i tylną. Tak jak nie lubie gniotów, tak te po modernizacji mają lepszy kop od kwadratów nawet. Na 106 miałem okazję jechać raz takim (już jakiś czas temu). Zostawiał osobowe pod światłami, a po chwili miał 60 na licznikuPremo pisze:Zamiast zesłać ten badziew na złom to MZA wydaje kasę na ich naprawy i modernizację.
Tyle że strasznie denerwuje ta muzyczka przy otwieraniu i zamykaniu drzwi. Prawie jak informacja na dw. Centralnym. A jeżeli takie mają być gnioty, to jestem za. Siedzenia także wygodniejsze od tych co były.
Dla mnie teraz na miano gniota zasługuje nowa grodziska Scania. Nie uprzedzałem się wyglądem zewnętrznym, ale po jednorazowej przejażdżce stwierdzam że wolę iść na piechotę następnym razem
Z tego co wiem modernizacja gniotów nie obejmuje naprawy silnika... 4737, 4867 i 4876 są tego przykładami. Zresztą nawet bez naprawy niektóre gnioty mają takiego kopa, że aż miło się ruszaSP45-166 pisze:Zanim wydasz pochopny wyrok przejedź się lepiej Jelczem po naprawie głównej z wymienioną scianą przednią i tylną. Tak jak nie lubie gniotów, tak te po modernizacji mają lepszy kop od kwadratów nawet. Na 106 miałem okazję jechać raz takim (już jakiś czas temu). Zostawiał osobowe pod światłami, a po chwili miał 60 na liczniku
Tyle że strasznie denerwuje ta muzyczka przy otwieraniu i zamykaniu drzwi. Prawie jak informacja na dw. Centralnym. A jeżeli takie mają być gnioty, to jestem za. Siedzenia także wygodniejsze od tych co były.
Dla mnie teraz na miano gniota zasługuje nowa grodziska Scania. Nie uprzedzałem się wyglądem zewnętrznym, ale po jednorazowej przejażdżce stwierdzam że wolę iść na piechotę następnym razem
SP45-166 pisze:mają lepszy kop od kwadratów nawet.
W pełni zgadzam się z tymi obiema opiniami nt: M 121 M.Proboszcz pisze:Zresztą nawet bez naprawy niektóre gnioty mają takiego kopa, że aż miło się rusza
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Nawet ostatnio widząc nowego gniota w barwach żółto-czerwonych, z wyrównaną linią okien i klimą dla kierowcy, czyli takie jakie już niebawem pojawią się na warszawskich ulicach, muszę przyznać, że prezentował sie bardzo ładnie. Również wnętrze jest o wiele przyjemniejsze już nie takie plastikowe i szare a siedzenia fakt, bardzo wygodne. Dla tego w moim odczuciu Jelcz zmienił się na lepsze i całkiem przyjemnie się nim jeździ.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Ale o jakości materiałów i wykonania wnętrza oraz o głośności silników i układów wydechowych tych jelczy już nie piszesz, a myślę że patrząc na wykonane w tym roku remonty serii M121M, to można sądzić że wiele się w tym zakresie nie zmieniło...MANiak3333 pisze:Nawet ostatnio widząc nowego gniota w barwach żółto-czerwonych, z wyrównaną linią okien i klimą dla kierowcy, czyli takie jakie już niebawem pojawią się na warszawskich ulicach, muszę przyznać, że prezentował sie bardzo ładnie. Również wnętrze jest o wiele przyjemniejsze już nie takie plastikowe i szare a siedzenia fakt, bardzo wygodne. Dla tego w moim odczuciu Jelcz zmienił się na lepsze i całkiem przyjemnie się nim jeździ.
Od 5.2008 tylko autobusy
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Galeria sław: http://omni-bus.eu/warsztat/profile.php?uid=108
http://omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=34
Aż strach pomyśleć gdzie się pomieszczą ci ludzie, jeżeli na 517 będą same Solarisy i Many.solaris8315 pisze:Szczerze, ja bym widział tam wozy z Woronicza (bo bliżej). Choć z Ostrobramskiej bym się nie zdziwił bo wysyłanie na pusto 011A/162 z Ostrobramskiej na Targówek jest...Santos pisze: trafna uwaga już dawno U18 powinny zostać przydzielone na 517 - to już do uzgodnienia czy te z R7 bądź z R10