swoją opinię o MZA zamieszczam tutaj. Uważam, że należy wreszcie skończyć z tym 75-procentowym monopolem tej spółki i szybko ogłosić przetargi na dużo, dużo ajencyjnych brygad. Jak ajent nie będzie się wyrabiał z odpowiednią liczbą brygad, to będzie dostawał po kieszeni. Ja jakoś nie przypominam sobie sytuacji takich braków u ajentów, chyba że w latach 90-tych, kiedy to były firmy-krzaki z gratami, teraz tej sytuacji nie ma, albo w fazie początkowej, chyba jak ITS zaczynał z przegubami, to przez krótki czas miał trudności z zatrudnieniem kierowców, ale szybko sobie z tym poradził.Pawcio pisze:Tylko bardzo proszę bez dyskusji, czy MZA jest cudowne, czy wręcz przeciwne. Jest stosowny temat na Taborze.
A MZA nie przejmuje się takimi problemami, bo wie, że jeszcze przez 3 lata będzie z góry na lepszej pozycji. Skandalem jest także, żeby za obsługę kilkunasto lub nawet 20-letnim taborem płacono tyle samo, lub nawet więcej niż za obsługę nowiutkimi, niskopodłogowymi i klimatyzowanymi autobusami! To jest marnotrawstwo publicznych pieniędzy i dlatego tak nie może pozostać!