515 - co dalej z tą linią?

Moderator: Wiliam

pietia
Posty: 827
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 02 sie 2007, 11:42

Po co? Z Falenicy na DWW jest KM, z Wału 147, ew. przesiadka przy Powszechnym

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 02 sie 2007, 11:46

ZTM pisze:skierowanie linii 143 na trasę:
REMBERTÓW-KOLONIA - Czerwonych Beretów - Frontowa - Republikańska - gen. Chruściela - PKP Rembertów - Marsa - Grochowska - WIATRACZNA
częstotliwość kursowania linii 143: 20 min. w szczycie, 30 min. poza szczytem i w święto


poprawa dojazdu do stacji w Rembertowie z osiedla Rembertów-Kolonia i AON (koordynacja rozkładów z linią 196),
Mam nadzieję, że 196 dostanie dzięki temu regularną częstotliwość, a co za tym idzie, będzie mogło być przedłużone na Grochów przez Marysin (skoordynowane ze 173), dzięki czemu silne 137 śmignie przez Rembertów.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 sie 2007, 11:53

Dennis pisze:Proponuję 141 na OLSZYNKĘ
Którędy? Jeśli nie przez Wiatrak, to nie będzie łączyć niczego z niczym.
Dennis pisze:168 na MARYSIN
Nie. Nie trzeba dwóch linii z Doliny Służewieckiej na Płowiecką, a żadnej na Grochów. Zwłaszcza, że 515 wessie cały ten potok. 168 zostałoby tylko z lokalnymi potokami z Gocławia i na Gocław - jak teraz 143.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 02 sie 2007, 11:59

Bastian pisze: Nie. Nie trzeba dwóch linii z Doliny Służewieckiej na Płowiecką, a żadnej na Grochów. Zwłaszcza, że 515 wessie cały ten potok. 168 zostałoby tylko z lokalnymi potokami z Gocławia i na Gocław - jak teraz 143.
no i trzeba te lokalne potoki zostawić w jakiejś formie, bo 515 nam Gocław ominie.
były dwie linie na Mokotów i okolice (141 i 143) to niech dwie zostaną (wg projektu stare 141 i nowe 515), a zamiast starego kiepskiego 141 może być dobre 168 na Marysin, a 141 oczywiście przez Grochów na Olszynkę lub Witolin.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 sie 2007, 12:03

Ale 141 najprawdopodobniej i tak nie zostanie na Marysinie! Więc linia z Marysina na Gocław - ok, ale dalej po 301, nie ma po co wracać na południe do trasy 515.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 sie 2007, 14:12

Dennis pisze: oraz... UWAGA... wydłużając 138 na URSYNÓW PŁD. (tylko nie biiiijcie ;) [-o< ). Wiem, że taka linia (mówię o 138) nie ma szans być wykorzystywana w relacjach dalekobieżnych, tylko raczej - mniej lub bardziej – odcinkowo (chociaż i obecnie przecież jest podobnie), ale ze względu na układ tras na całym Ursynowie/Natolinie IMHO można to jakoś przeboleć.

138 na Ursynów tylko wtedy, gdy zamieni się na Pradze ze 166, które by jeździło przez Trasę Siekierkowską i Saską Kepę na Pl.Hallera. Bo tak to robi się długawa.

[ Dodano: 2007-08-02, 14:19 ]
TGM pisze:
mariow pisze: - Warneńska
- Al. Witosa (?)
Ten znak zapytania to chyba jedno piętro za nisko...


[ Dodano: 2007-08-02, 14:19 ]
esm pisze:
mariow pisze: - Warneńska
to ma być linia, której bliżej do E-x, a nie 1xx.
TAK, bez Stegien, bez Gocławia i w ogóle bez przystanków.
ŁK

PATS
Posty: 7
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:45
Lokalizacja: Centrum

Post autor: PATS » 02 sie 2007, 15:21

to ma być linia, której bliżej do E-x, a nie 1xx.
TAK, bez Stegien, bez Gocławia i w ogóle bez przystanków.
Jak najbardziej przystanek "Tor stegny" byłby idealny dla kierunku via Dolna albo po prostu dla ciągu Sobieskiego skoro mają stracić 143

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 02 sie 2007, 15:37

Czy ktoś juz wysyłał opinię na konsultacje@ztm?

to jednoczesnie propozycja do podzielenia się wysłanymi opiniami (dla chętnych ofkorz :) )
PURA VIDA!

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 sie 2007, 16:26

mariow pisze:Czy ktoś juz wysyłał opinię na konsultacje@ztm?

to jednoczesnie propozycja do podzielenia się wysłanymi opiniami (dla chętnych ofkorz :) )

Ja wysłałem, zbliżoną do komentarzy z forum.
ŁK

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 02 sie 2007, 16:30

mariow pisze:Czy ktoś juz wysyłał opinię na konsultacje@ztm?

to jednoczesnie propozycja do podzielenia się wysłanymi opiniami (dla chętnych ofkorz :) )
Ja też, dokładnie to samo co napisałem na forum. Napisałem też do burmistrza Bielan do UD nic nie wiedział oczywiście o likwidacji 515 choć dziś jest i tak za późno na jakieś działanie.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5311
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 sie 2007, 16:59

Ja napisałem że nie do przyjęcia jest rozrzedzenie częstotliwości 185 w międzysczycie. Cięcie 189 to bardzo zły pomysł. Zamiana 143 na 168 jest dobra, ale niech skoordynują ze 141 podbijając tej drugiej częstotliwość.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 02 sie 2007, 17:26

O rety, dorwałem się do internetu na godzinę i ledwo przekopałem przez dziesiątki postów. Już nawet nie pamiętam, na jakie chciałem odpisać.

Chyba odpiszę TGMowi, skoro się tutaj wyrwał, odnośnie jego pomysłu z 416. Linia od Płowieckiej na Siekierę ma sens, jeśli przetnie metro i Puławską. Obecne 143 tego nie robi i dlatego na południowym odcinku jest o wiele gorszą linią, niż by mogło. Stąd 416 z Rembertowa na Ursynów miałoby znacznie mniej pasażerów niż przyszłe 515.

Dobra, wracam na plażę, póki słońce świeci... ;-)

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5311
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 sie 2007, 17:35

No to na próbę 401 do Rembertowa. A nie walić od razu z grubej rury. Na tak duże odległości jeździ się przeważnie w g. szczytu.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 sie 2007, 17:40

No to na próbę 401 do Rembertowa. A nie walić od razu z grubej rury. Na tak duże odległości jeździ się przeważnie w g. szczytu.
Bzdura, zobacz takie 408 - naprawdę dobrą frekwencję miało wtedy, gdy było całodzienne, bo pasażerowie wiedzą, że mogą na taką linię liczyć, a nie że zostaną w polu, bo się spóźnią na ostatni kurs w którymś ze szczytów. No i skądś trzeba brygady na tę linię wziąć, nawet jako 4XX.
TGM pisze:Ja napisałem że nie do przyjęcia jest rozrzedzenie częstotliwości 185 w międzysczycie.
No i dlatego walczyliśmy o zamianę ze 162, bo jego cięcie by nie mogło raczej przejść. Span, teraz już łapiesz, o co mi chodziło? ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5311
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 sie 2007, 17:48

Bastian pisze:
No to na próbę 401 do Rembertowa. A nie walić od razu z grubej rury. Na tak duże odległości jeździ się przeważnie w g. szczytu.
Bzdura, zobacz takie 408 - naprawdę dobrą frekwencję miało wtedy, gdy było całodzienne, bo pasażerowie wiedzą, że mogą na taką linię liczyć, a nie że zostaną w polu, bo się spóźnią na ostatni kurs w którymś ze szczytów. No i skądś trzeba brygady na tę linię wziąć, nawet jako 4XX.
Mało to linii już pocięli? 515 jaką miało częstotliwość? Kilka lat temu wiele linii miało lepsze zapełnienie. Nie tylko 408.
TGM pisze:Ja napisałem że nie do przyjęcia jest rozrzedzenie częstotliwości 185 w międzysczycie.
No i dlatego walczyliśmy o zamianę ze 162, bo jego cięcie by nie mogło raczej przejść. Span, teraz już łapiesz, o co mi chodziło? ;)
185 nie powinno być cięte z trzech powodów:
- 187
- 503
- bardzo słaba komunikacja na środkowym odcinku Wisłostrady.
Zmiana ze 162 załatwi tylko dwie pierwsze

ODPOWIEDZ