Gnioty, a U12 - 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 21 lip 2007, 16:45

Premo pisze:Zamiast zesłać ten badziew na złom to MZA wydaje kasę na ich naprawy i modernizację.
MZA wywali natychmiast ze stolicy M121M,a w zamian będzie serwować pasażerom taczki tak :?: ](*,)

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 21 lip 2007, 16:55

To w jakim celu kupuje się nowe autobusy? Chyba po to aby zastąpić stare, wysłużone. Ja jako nieznający się na busiarstwie nie widzę żeby po kolejnych zakupach ilość złomu na ulicach zmniejszyła się

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 21 lip 2007, 19:28

Tadek A. pisze:I była niska. A w ogóle sens tej linii jako przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych dojeżdżających do STOCER-u zniknął wraz ze zmianą wszystkich przystanków na ogólnodostępne. Teraz to bardziej taki ekspresik z/do Konstancina jest.
Widzę Tadziu że jesteś takiego samego zdania co Ja na temat tej linii i masz rację. Wszystkie przystanki w Wawie oprócz centrala do kasacji, a w Konstańcinie wszystkie stałe i tak powinno być jak pierwotnie, na tej linii to tylko "mochery" i gówniarstwo na przystanek wsiada. [-X
Zatrzymywać się tylko na wyrażne żądanie inwalidy na wózkach i nic po za tym.

[ Dodano: 2007-07-21, 19:36 ]
emdegger pisze:grzany, ciasny, śmierdzący i
Tylko kto to robi? pasażerowie. Czyli sugerujesz, że co przeguby "cabrio", nie wykonalne (przeguby)! :D

plocmaster
Posty: 84
Rejestracja: 16 lis 2006, 20:45
Lokalizacja: Płock

Post autor: plocmaster » 21 lip 2007, 23:18

Premo pisze:To w jakim celu kupuje się nowe autobusy? Chyba po to aby zastąpić stare, wysłużone.
I mają kasować gnioty, podczas gdy do kasacji są jeszcze Ikarusy 260 z automatem i bez, tudzież Jelcze 120M? Nie wszystko naraz, spokojnie.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 22 lip 2007, 15:38

plocmaster pisze:mają kasować gnioty
Spoko easy , w zamian będą nówki sztuki.50 sztuk M 121 I =D> :dance: :D
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 22 lip 2007, 17:18

Spoko easy , w zamian będą nówki sztuki.50 sztuk M 121 I
Znowu Jelcze??? Czy wcześniejsze zakupy niczego MZA nie nauczyły?

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 22 lip 2007, 22:50

Trochę jakość i podzespoły oraz technika wykończenia się zmieniły,poprawiły.
Teraz mamy 2007 rok.Wszak minęło 10 lat.Coś się jednak zmieniło w Jelczu.
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 23 lip 2007, 9:28

Według standardów zachodnich, do których chyba dążymy, autobusy niskopodłogowe obsługują linie miejskie, a niskowejściowe podmiejskie bądź lokalne. Stąd stosunkowo dobra sprzedaż Solarisa U12 LE w Niemczech, Szwecji czy Szwajcarii - kupowane są one tam z myślą o obsłudze linii lokalnych (np. na Rugii). Ale dla małych móżdżków w MZA nie ma rożnicy (dla niektórych forumowiczów zresztą też) ...

Awatar użytkownika
Tadek A.
Posty: 429
Rejestracja: 02 maja 2007, 10:08
Lokalizacja: spod Warszawy
Kontakt:

Post autor: Tadek A. » 23 lip 2007, 22:56

alojzy pisze:Ale dla małych móżdżków w MZA nie ma rożnicy (dla niektórych forumowiczów zresztą też) ...
Dobrze gadasz... Wódki Ci dać :D
14.07.2008 - i starczy...

Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)

SP45-166
Zbanowany
Posty: 361
Rejestracja: 22 mar 2006, 11:16
Lokalizacja: ZTM to imbecyle!!!

Post autor: SP45-166 » 04 sie 2007, 11:44

Premo pisze:Zamiast zesłać ten badziew na złom to MZA wydaje kasę na ich naprawy i modernizację.
Zanim wydasz pochopny wyrok przejedź się lepiej Jelczem po naprawie głównej z wymienioną scianą przednią i tylną. Tak jak nie lubie gniotów, tak te po modernizacji mają lepszy kop od kwadratów nawet. Na 106 miałem okazję jechać raz takim (już jakiś czas temu). Zostawiał osobowe pod światłami, a po chwili miał 60 na liczniku :shock:
Tyle że strasznie denerwuje ta muzyczka przy otwieraniu i zamykaniu drzwi. Prawie jak informacja na dw. Centralnym. A jeżeli takie mają być gnioty, to jestem za. Siedzenia także wygodniejsze od tych co były.
Dla mnie teraz na miano gniota zasługuje nowa grodziska Scania. Nie uprzedzałem się wyglądem zewnętrznym, ale po jednorazowej przejażdżce stwierdzam że wolę iść na piechotę następnym razem

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 04 sie 2007, 12:22

SP45-166 pisze:Zanim wydasz pochopny wyrok przejedź się lepiej Jelczem po naprawie głównej z wymienioną scianą przednią i tylną. Tak jak nie lubie gniotów, tak te po modernizacji mają lepszy kop od kwadratów nawet. Na 106 miałem okazję jechać raz takim (już jakiś czas temu). Zostawiał osobowe pod światłami, a po chwili miał 60 na liczniku :shock:
Tyle że strasznie denerwuje ta muzyczka przy otwieraniu i zamykaniu drzwi. Prawie jak informacja na dw. Centralnym. A jeżeli takie mają być gnioty, to jestem za. Siedzenia także wygodniejsze od tych co były.
Dla mnie teraz na miano gniota zasługuje nowa grodziska Scania. Nie uprzedzałem się wyglądem zewnętrznym, ale po jednorazowej przejażdżce stwierdzam że wolę iść na piechotę następnym razem
Z tego co wiem modernizacja gniotów nie obejmuje naprawy silnika... 4737, 4867 i 4876 są tego przykładami. Zresztą nawet bez naprawy niektóre gnioty mają takiego kopa, że aż miło się rusza

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 04 sie 2007, 13:36

SP45-166 pisze:mają lepszy kop od kwadratów nawet.
Proboszcz pisze:Zresztą nawet bez naprawy niektóre gnioty mają takiego kopa, że aż miło się rusza
W pełni zgadzam się z tymi obiema opiniami nt: M 121 M.
=D> =D> O-) :dance:
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 04 sie 2007, 14:12

Nawet ostatnio widząc nowego gniota w barwach żółto-czerwonych, z wyrównaną linią okien i klimą dla kierowcy, czyli takie jakie już niebawem pojawią się na warszawskich ulicach, muszę przyznać, że prezentował sie bardzo ładnie. Również wnętrze jest o wiele przyjemniejsze już nie takie plastikowe i szare a siedzenia fakt, bardzo wygodne. Dla tego w moim odczuciu Jelcz zmienił się na lepsze i całkiem przyjemnie się nim jeździ.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1115
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany

Post autor: Janek1236 » 04 sie 2007, 18:26

MANiak3333 pisze:Nawet ostatnio widząc nowego gniota w barwach żółto-czerwonych, z wyrównaną linią okien i klimą dla kierowcy, czyli takie jakie już niebawem pojawią się na warszawskich ulicach, muszę przyznać, że prezentował sie bardzo ładnie. Również wnętrze jest o wiele przyjemniejsze już nie takie plastikowe i szare a siedzenia fakt, bardzo wygodne. Dla tego w moim odczuciu Jelcz zmienił się na lepsze i całkiem przyjemnie się nim jeździ.
Ale o jakości materiałów i wykonania wnętrza oraz o głośności silników i układów wydechowych tych jelczy już nie piszesz, a myślę że patrząc na wykonane w tym roku remonty serii M121M, to można sądzić że wiele się w tym zakresie nie zmieniło... :-k

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 04 sie 2007, 23:33

solaris8315 pisze:
Santos pisze: trafna uwaga :smile: już dawno U18 powinny zostać przydzielone na 517 - to już do uzgodnienia czy te z R7 bądź z R10 =P~
Szczerze, ja bym widział tam wozy z Woronicza (bo bliżej). Choć z Ostrobramskiej bym się nie zdziwił bo wysyłanie na pusto 011A/162 z Ostrobramskiej na Targówek jest...
Aż strach pomyśleć gdzie się pomieszczą ci ludzie, jeżeli na 517 będą same Solarisy i Many. =;

Zablokowany