I to w ilości takiej, że aż denerwowały człowieka, a nie jak to piszą w artykule "gdzieś w oknie pierwszego wagonu".Bastian pisze:Za to była informacja na kartkach nalepionych na szyby, że przejazd wyłącznie z jednorazówką.
O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
"Rzeczniczka spółki Donata Nowakowska twierdzi, że zmiany na tych liniach były krótkoterminowe (wprowadzono je na ponad miesiąc) i w związku z tym nie było sensu powiadamiać o nich pasażerów".
Pani Donato, proponuję w takim razie co miesiąc zmieniać rozkład jazdy i nie informować o tym nikogo. No bo po co? Przecież to "tylko" miesiąc .
Pani Donato, proponuję w takim razie co miesiąc zmieniać rozkład jazdy i nie informować o tym nikogo. No bo po co? Przecież to "tylko" miesiąc .
lekka modyfikacja
KM pisze:
Honorowanie biletów przez KM
01-08-2007
Honorowanie biletów w pociągach KM
W pociągach Spółki "Koleje Mazowieckie-KM" sp. z o.o. honorowane są następujące bilety wydane na przejazd pociągami Spółki "PKP Przewozy Regionalne" sp. z o.o.:
1) bilety jednorazowe na przejazd pociągami osobowymi,
2) bilety jednorazowe ważne na przejazd pociągami pospiesznymi na odcinku pomiędzy stacjami Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia – o ile dotyczy to końcowego odcinka przejazdu,
3) bilety okresowe ważne w pociągach osobowych i pospiesznych ( z wyjątkiem oferty specjalnej Spółek „PKP Intercity” i „PKP Przewozy Regionalne” – Bilety odcinkowe miesięczne imienne - „Razem”),
4) bilety sieciowe i turystyczne.
Ponadto honorowane są:
1) bilety jednorazowe ważne na przejazd pociągami Spółki "Intercity" sp. z o.o. na odcinku pomiędzy stacjami Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia - Warszawa Wschodnia - o ile dotyczy to końcowego odcinka przejazdu,
2) bilety sieciowe Spółki „PKP Intercity”,
3) bilety służbowe OSŻD,
4) bilety FIP,
5) bilety wydane w komunikacji międzynarodowej,
6) przejazdy na podstawie legitymacji Zasłużony Kolejarz.
Powyższe nie dotyczy pociągu "Słoneczny".
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Ot, jak zwykle przesada. Informacje o tym były i są również w necie wraz z podaną pełną taryfą dla tego pociągu - więc "Dziennik" myli się również i tu. Dziennikarzyna dość wybiórczo patrzył na tą stronę jak widać.Hieronim pisze:Bastian napisał/a:
Za to była informacja na kartkach nalepionych na szyby, że przejazd wyłącznie z jednorazówką.
I to w ilości takiej, że aż denerwowały człowieka, a nie jak to piszą w artykule "gdzieś w oknie pierwszego wagonu".
Artykuł też wspomina o braku odpowiedzi na zapytanie e-mailowe. Jakby było to coś dziwnego. KM nigdy do tej pory nie odpowiedziały mi na zadane pytanie (a było tego z 5 razy).MZ pisze: "Rzeczniczka spółki Donata Nowakowska twierdzi, że zmiany na tych liniach były krótkoterminowe (wprowadzono je na ponad miesiąc) i w związku z tym nie było sensu powiadamiać o nich pasażerów".
Pani Donato, proponuję w takim razie co miesiąc zmieniać rozkład jazdy i nie informować o tym nikogo. No bo po co? Przecież to "tylko" miesiąc .
A co do do "Podróżny nie posiadający biletu musi się zgłosić niezwłocznie do pierwszego wagonu, licząc od czoła pociągu celem nabycia biletu u obsługi pociągu" to nie zawsze jest to możliwe - tak było np. jak jeździły busy zastępcze za zamknięty tunel średnicowy. Z formalnego punktu widzenia były pociągiem ale biletów w nich nie dało się kupić
Takie realia. A i tak własny rozkład jazdy się sprawdza najlepiej. Trasa Radom - Warka ma ich z 10... To są tabelki z opóźnieniami, które powstają w wyniku obsuwy jakiegoś pociągu Niestety, obecnego nie mam, bo nie chciało mi się robić...MZ pisze:Przecież to "tylko" miesiąc
Z tego samego punktu widzenia mandacik i tak się należałKra pisze:Z formalnego punktu widzenia były pociągiem ale biletów w nich nie dało się kupić
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Nie może być takiej sytuacji... W taryfie nie jest to nawet przewidziane, ale zasadniczo przyjmuje się, że jeśli nie ma obsługi konduktorskiej, to kontroler powinien sprzedawać bilety...Tm pisze:a co sie dzieje jak w normalnym pociągu nie można kupić biletu?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
to ciekawy jestem czy ktoś świadomy swoich praw chciał bilet od RenomiarzaBusmann pisze:Nie może być takiej sytuacji... W taryfie nie jest to nawet przewidziane, ale zasadniczo przyjmuje się, że jeśli nie ma obsługi konduktorskiej, to kontroler powinien sprzedawać bilety...
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Wcale nie Kilka osób, które poszły z tym do sądu wygrały w pierwszej instancji. Przewoźnik w sprzeczności ze swoją taryfą uniemożliwił im zakup biletu. Sąd nie podzielił wtedy argumentacji KM, że umieszczenie konduktora w każdym busie stanowiłoby nieuzasadnione kosztyBusmann pisze:Z tego samego punktu widzenia mandacik i tak się należałKra pisze:Z formalnego punktu widzenia były pociągiem ale biletów w nich nie dało się kupić