komu? poza tym jesli kasjerce to bohun napisał że kazano jej nie informować .....Gacek pisze:dzisiaj ząłatwiłem jej 15% uszczuplenie pensji pryz najbliższej wypłacie. Za brak informacji pasażerskiej.
O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
To jest ajencyjna, więc PKP bezpośrednio jej nie płaci.Gacek pisze:dzisiaj ząłatwiłem jej 15% uszczuplenie pensji pryz najbliższej wypłacie. Za brak informacji pasażerskiej.
[ Dodano: 2007-08-24, 12:51 ]
Poza tym ona wykazała jakby dobrą wolę, powiedziała tylko, ze jej zabroniono mówić, a to już raczej nie jej wina.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Od czasu remontu torowiska w Al. Jerozolimskich jeżdzę pociągami KM na trasie Rakowiec - Dw. Centralny/ Śródmieście - PKP Rakowiec. Dzięki wprowadzeniu wpólnego biletu KM stanowi moim zdaniem doskaonałą alternatywę dla komunikacji miejskiej w podróży do Śródmieścia. Łatwo w nich o miejsce (wsiadając na ww. stacjach), są co do zasady punktualne (zdarzają się spóźnienia w kierunku do Wwy Zachodniej).
Minusem jest oczywiście częstotliwość, no ale trudno żeby KM dostosowywały się do pasażerów "wewnątrzwarszawskich".
Pozdrawiam, M
Minusem jest oczywiście częstotliwość, no ale trudno żeby KM dostosowywały się do pasażerów "wewnątrzwarszawskich".
Pozdrawiam, M
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Teraz jak jest remont, to rzeczywiście się opłaca (sam korzystam z tego), O ILE JEST POCIĄG A te niestety na radomskiej rzadko kursują.
Jak nie było remontu to na jeździe do Rakowca zamiast tramwajem zaoszczędzałem może z 4-5 minut, jeśli pociąg nie był opóźniony.
Jak nie było remontu to na jeździe do Rakowca zamiast tramwajem zaoszczędzałem może z 4-5 minut, jeśli pociąg nie był opóźniony.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
- Posty: 1460
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
- Kontakt:
trzeba drążyć KTO zabronił mówić i przede wszystkim dlaczego...bohun pisze:To jest ajencyjna, więc PKP bezpośrednio jej nie płaci.Gacek pisze:dzisiaj ząłatwiłem jej 15% uszczuplenie pensji pryz najbliższej wypłacie. Za brak informacji pasażerskiej.
[ Dodano: 2007-08-24, 12:51 ]
Poza tym ona wykazała jakby dobrą wolę, powiedziała tylko, ze jej zabroniono mówić, a to już raczej nie jej wina.
Ajentowi też sie wlepia kary.
Całuję Was w Wasze małe serduszka.
Koleje Mazowiecki - KM pisze:
24-08-2007
Nowe połączenia Kolei Mazowieckich
UWAGA PODRÓŻNI!
Koleje Mazowieckie wprowadzają nowe połączenia:
● Siedlce – Siemiatycze od 27 sierpnia 2007 r. Połączenie będzie realizowane przez 3 pary autobusów szynowych.
Odjazd z Siedlec: 5.13, 12.55, 15.35;
Odjazd z Siemiatycz: 6.25, 14.04, 18.17.
Szczegółowy rozkład jazdy pociągów do pobrania: Siedlce-Siemiatycze-Siedlce.pdf [30 KB]
● reaktywacja połączenia Radom – Drzewica od 1 września 2007 r. Linię obsługiwać będzie 5 par pociągów – dwa na trasie Przysucha – Radom, trzy wydłużone do Drzewicy.
Odjazd z Radomia do Przysuchy: 7.52, 10.15, 13.58, 15.54, 20.15;
Odjazd z Radomia do Drzewicy: 10.51, 15.54, 20.15;
Odjazd z Przysuchy do Radomia: 6.16, 8.56, 12.33, 14.55, 18.31;
Odjazd z Drzewicy do Radomia: 5.55, 12.13, 18.10.
Szczegółowy rozkład jazdy pociągów do pobrania: Radom-Drzewica-Radom.pdf [29.95 KB]
● pociąg „Kurpie” od 3 września 2007 r. Bezpośrednie połączenie kolejowe Ostrołęki z Warszawą. Nowy pociąg będzie wyruszał z Ostrołęki o godzinie 5.30. Do centrum Warszawy dotrze o godzinie 8.00. Przed 16 zabierze podróżnych w drogę powrotną.
Uwaga!
W związku ze zgłaszanymi trudnościami występującymi przy otwieraniu plików pdf zamieszczonymi na stronie internetowej KM informujemy, iż uzależnione jest to od indywidualnych ustawień opcji internetowych. Problem można rozwiązać, zapisując dany plik przed otwarciem na dysku.
Wczoraj na trasie Siedlce - Siemiatycze zawisły nowe rozkłady - tabelka Siedlce - Siemiatycz formatu m/w B5 na papierze A3 z wszystkimi połączeniami. Kiepskiej jakości kserówki i brak objaśnienia części oznaczeń, oraz to, ze na niektórych przystankach wiszą dość wysoko spowodował, ze są dość nieczytelne.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Czyli pociąg nie dla tych co pracują osiem godzin. Pytanie: Dla kogo? Dla uczniów? Nie bo za późno przyjeżdża. Dla studentów? Czasami - bo wcześnie wyjeżdża. Dla Kolejarzy z Targowej, Kijowskiej i Grójeckiej?? W SAM RAZ!!bohun pisze:Koleje Mazowiecki - KM pisze: ● pociąg „Kurpie” od 3 września 2007 r. Bezpośrednie połączenie kolejowe Ostrołęki z Warszawą. Nowy pociąg będzie wyruszał z Ostrołęki o godzinie 5.30. Do centrum Warszawy dotrze o godzinie 8.00. Przed 16 zabierze podróżnych w drogę powrotną.
Polityka złym doradcą w pracy!
Reaktywacja połączenia Siedlce - Siemiatycze
Samorząd Województwa Mazowieckiego, mając na uwadze potrzebę poprawy obsługi transportowej województwa oraz wzmocnienia jego spójności terytorialnej, zdecydował się na rozszerzenie oferty kolei regionalnych w rejonie Radomia, Siedlec oraz Ostrołęki.
W najbliższych dniach nastąpi długo oczekiwana przez podróżnych reaktywacja połączeń kolejowych na linii Radom - Drzewica. Po raz pierwszy też mazowieckie pociągi wyjadą poza Siedlce w kierunku Hajnówki – do Siemiatycz. Ponadto, znacząca poprawa oferty czeka mieszkańców Ostrołęki oraz innych miejscowości położonych na linii Ostrołęka – Tłuszcz. Reaktywacji połączeń towarzyszy kampania promocyjna Instytutu Rozwoju i Promocji Kolei realizowana we współpracy z Samorządem Województwa Mazowieckiego oraz Kolejami Mazowieckimi.
27 sierpnia 2007 r. uruchomione zostają 3 pary połączeń pomiędzy Siedlcami a Siemiatyczami obsługiwane przez autobusy szynowe Kolei Mazowieckich. Razem z kursującymi obecnie trzema parami pociągów Przewozów Regionalnych mieszkańcy miejscowości położonych wzdłuż linii kolejowej między Siedlcami a Siemiatyczami będą mieli do dyspozycji 6 par połączeń, z czego 5 kursujących codziennie. Czas przejazdu pociągu będzie dwa razy krótszy niż dotychczas kursującej komunikacji zastępczej.
Dzięki zwiększeniu oferty znów będzie możliwy wygodny dojazd pociągiem do szkół w Siedlcach (kurs na godzinę 7:28) oraz popołudniowe powroty do domów (3 połączenia zamiast jednego). Rozkład jazdy został ułożony w ten sposób, aby podróżni mieli możliwość przesiadki na pociągi do Warszawy, jak również z powrotem – z Warszawy.
Nowe pociągi ułatwiają także dojazd dla turystów i letników nad Bug – nie tylko dzięki znacznemu zwiększeniu liczby połączeń, ale również dzięki temu, że we wszystkich autobusach szynowych Kolei Mazowieckich znajdują się przedziały do przewozu rowerów, a w lecie zabranie ich ze sobą jest bezpłatne. Warto wspomnieć iż w pobliżu linii znajdują się bardzo atrakcyjne turystycznie tereny Doliny Bugu, a z Siemiatycz rowerem można łatwo dostać się do Mielnika, Drohiczyna, czy na świętą Górę Grabarkę.
Uruchomieniu połączeń towarzyszyć będzie akcja promocyjna realizowana przez Instytut Rozwoju i Promocji Kolei współpracujący z Samorządem Mazowsza oraz Kolejami Mazowieckimi – miejsce biernego czekania na pasażerów zajmie więc próba aktywnego dotarcia do potencjalnych klientów. Złoży się na nią szeroka akcja plakatowa, kampania w lokalnych mediach, a podróżni dostaną ulotki z rozkładem jazdy i słodki poczęstunek. Wszyscy zostaną również zaproszeni na uroczystość uruchomienia nowych połączeń, która odbędzie się 27 września o godzinie 12:30 na dworcu w Siedlcach.
Poprawa oferty linii do Siemiatycz to kolejny etap polityki Samorządu Województwa Mazowieckiego na rzecz reaktywacji regionalnych linii kolejowych (wcześniej Nasielsk-Sierpc, Legionowo-Tłuszcz), której jednym z najistotniejszych celów jest poprawa jakości obsługi komunikacyjnej obszarów położonych z dala od centrum województwa.
źródło: IRiPK Warszawa / Rynek Kolejowy
Samorząd Województwa Mazowieckiego, mając na uwadze potrzebę poprawy obsługi transportowej województwa oraz wzmocnienia jego spójności terytorialnej, zdecydował się na rozszerzenie oferty kolei regionalnych w rejonie Radomia, Siedlec oraz Ostrołęki.
W najbliższych dniach nastąpi długo oczekiwana przez podróżnych reaktywacja połączeń kolejowych na linii Radom - Drzewica. Po raz pierwszy też mazowieckie pociągi wyjadą poza Siedlce w kierunku Hajnówki – do Siemiatycz. Ponadto, znacząca poprawa oferty czeka mieszkańców Ostrołęki oraz innych miejscowości położonych na linii Ostrołęka – Tłuszcz. Reaktywacji połączeń towarzyszy kampania promocyjna Instytutu Rozwoju i Promocji Kolei realizowana we współpracy z Samorządem Województwa Mazowieckiego oraz Kolejami Mazowieckimi.
27 sierpnia 2007 r. uruchomione zostają 3 pary połączeń pomiędzy Siedlcami a Siemiatyczami obsługiwane przez autobusy szynowe Kolei Mazowieckich. Razem z kursującymi obecnie trzema parami pociągów Przewozów Regionalnych mieszkańcy miejscowości położonych wzdłuż linii kolejowej między Siedlcami a Siemiatyczami będą mieli do dyspozycji 6 par połączeń, z czego 5 kursujących codziennie. Czas przejazdu pociągu będzie dwa razy krótszy niż dotychczas kursującej komunikacji zastępczej.
Dzięki zwiększeniu oferty znów będzie możliwy wygodny dojazd pociągiem do szkół w Siedlcach (kurs na godzinę 7:28) oraz popołudniowe powroty do domów (3 połączenia zamiast jednego). Rozkład jazdy został ułożony w ten sposób, aby podróżni mieli możliwość przesiadki na pociągi do Warszawy, jak również z powrotem – z Warszawy.
Nowe pociągi ułatwiają także dojazd dla turystów i letników nad Bug – nie tylko dzięki znacznemu zwiększeniu liczby połączeń, ale również dzięki temu, że we wszystkich autobusach szynowych Kolei Mazowieckich znajdują się przedziały do przewozu rowerów, a w lecie zabranie ich ze sobą jest bezpłatne. Warto wspomnieć iż w pobliżu linii znajdują się bardzo atrakcyjne turystycznie tereny Doliny Bugu, a z Siemiatycz rowerem można łatwo dostać się do Mielnika, Drohiczyna, czy na świętą Górę Grabarkę.
Uruchomieniu połączeń towarzyszyć będzie akcja promocyjna realizowana przez Instytut Rozwoju i Promocji Kolei współpracujący z Samorządem Mazowsza oraz Kolejami Mazowieckimi – miejsce biernego czekania na pasażerów zajmie więc próba aktywnego dotarcia do potencjalnych klientów. Złoży się na nią szeroka akcja plakatowa, kampania w lokalnych mediach, a podróżni dostaną ulotki z rozkładem jazdy i słodki poczęstunek. Wszyscy zostaną również zaproszeni na uroczystość uruchomienia nowych połączeń, która odbędzie się 27 września o godzinie 12:30 na dworcu w Siedlcach.
Poprawa oferty linii do Siemiatycz to kolejny etap polityki Samorządu Województwa Mazowieckiego na rzecz reaktywacji regionalnych linii kolejowych (wcześniej Nasielsk-Sierpc, Legionowo-Tłuszcz), której jednym z najistotniejszych celów jest poprawa jakości obsługi komunikacyjnej obszarów położonych z dala od centrum województwa.
źródło: IRiPK Warszawa / Rynek Kolejowy
KS Unibax Toruń - mój klub
503 - moja linia
208 - linia z przymusu
503 - moja linia
208 - linia z przymusu
W sumie tak , ale czy jest dużo osób które by tak dojeżdżały, nawet gdyby pociąg wyjeżdżał np. o 17.00? Ja bym za nic nie chciał tak żyć, nawet za kilkaset złotych więcej. Przypomina się pierwszy (chyba) odcinek Zmienników..JotPeCet pisze:Czyli pociąg nie dla tych co pracują osiem godzin. Pytanie: Dla kogo? Dla uczniów? Nie bo za późno przyjeżdża. Dla studentów? Czasami - bo wcześnie wyjeżdża. Dla Kolejarzy z Targowej, Kijowskiej i Grójeckiej?? W SAM RAZ!!
Wszystko pięknie, ależ ten nasz samorząd województwa jest szlachetny i "prokolejowy" tylko dlaczego pozwolili na barbarzyńską rozbiórkę Małkinia - Sokołówspan pisze:Reaktywacja połączenia Siedlce - Siemiatycze
Samorząd Województwa Mazowieckiego, mając na uwadze potrzebę poprawy obsługi transportowej województwa oraz wzmocnienia jego spójności terytorialnej, zdecydował się na rozszerzenie oferty kolei regionalnych w rejonie Radomia, Siedlec oraz Ostrołęki.(...)