Wypadki i awarie - 2006
Moderator: vernalisadonis
Okolice godziny ósmej rano były dziś feralne dla TW.
Tuż przed ósmą na przystanku Os. Wolska zdefektował 2001 na 27. Jak wiadomo była to solówka i trzeba było spychać. Zatrzymanie 8 składów, około 15 minut.
Kilka minut póżniej na Broniewskiego skłąd 2102+2103 na 22 dokonał powtórki z rozrywki czyli zdechł. I znów potrzebne było zepchnięcie. Jako ciekawostka skład pojechał na Pragę. W zatrzymaniu ugrzęzło 12 składów.
Tuż przed ósmą na przystanku Os. Wolska zdefektował 2001 na 27. Jak wiadomo była to solówka i trzeba było spychać. Zatrzymanie 8 składów, około 15 minut.
Kilka minut póżniej na Broniewskiego skłąd 2102+2103 na 22 dokonał powtórki z rozrywki czyli zdechł. I znów potrzebne było zepchnięcie. Jako ciekawostka skład pojechał na Pragę. W zatrzymaniu ugrzęzło 12 składów.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7794
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Wydawało mi się, że wóz 8217 szybko ruszył z tego przystanku? Widziałem, gdy stał 10/175 w postaci 8217 i karetka pogotowia. Zaraz potem wóz odjechał... A może to 8205, który jechał za nim tak żwawo odjechał...
+
W 8919 koło Cytadeli padło ogrzewanie (5/185). Na podmmianę wyszedł 8905
+
W 8919 koło Cytadeli padło ogrzewanie (5/185). Na podmmianę wyszedł 8905
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
A025 5/138 padł na przystanku Obrońców w stronę Utraty około godziny 16.30 Najpierw zacięły się pierwsze drzwi, później następne, w końcu kiero zgasił silnik, ale już go z powrotem nie odpalił. Pasażerów przejął w większości 6300 1/147 który kilka minut po awarii pojawił się na przystanku.
Tak przy okazji-co to znaczy awaria pierwszego alternatora? Taki napis miał kiero na wyświetlaczu pod kierownicą już jakieś 15 minut przed awarią całego wozu.
Tak przy okazji-co to znaczy awaria pierwszego alternatora? Taki napis miał kiero na wyświetlaczu pod kierownicą już jakieś 15 minut przed awarią całego wozu.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Hmm...to kierowca widząc że ma awarię już na Rozbracie postanowił jakoś dojechać do pętli...a nie można od razu zawołać podmiany czy trzeba czekać aż autobus padnie w całości?
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Wyświetlacz często "wymyśla" sobie awarie, więc kierowcy nie biorą na poważnie jego informacji. Normalną rzeczą jest, że wyświetlacz pokazuje awarię ABS-u, ASR-u, alternatora, czy jeszcze czegoś, a w rzeczywistości wszystko jest sprawne.Karol pisze:Hmm...to kierowca widząc że ma awarię już na Rozbracie postanowił jakoś dojechać do pętli...a nie można od razu zawołać podmiany czy trzeba czekać aż autobus padnie w całości?
Bo nie zawsze akumulator tak szybko siada. Czasem z awarią alternatora można przejeździć nawet 1-2 kółka. A podmiana jest wysyłana na kraniec, więc może na Utratę przyjechała podmiana, ale niestety podmieniany wóz nie dojechał. Kiedyś jadąc ze znajomym na 135 wozem 6407 mieliśmy podobny problem. Na pl.Hallera kontrolka pokazywała brak ładowania. Stojący na pętli pogot nic nie poradził tylko kazał dzwonić na dyspozytornię. I z tym zepsutym ładowaniem dojechaliśmy na Olszynkę i tam przysłali nam podmianę...
- R-9 Chełmska
- Posty: 7794
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
-
- Posty: 2120
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
-
- Posty: 5118
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów