SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 wrz 2007, 10:36

przewoz pisze:
inż. Glonojad pisze:Tak, jeden skład na kurs.
Powiedz to pasażerom w porannym i popołudniowym szczycie w październiku...
Polecam naukę czytania.
inż. Glonojad pisze: Przy okazji -sądzę, że S2 na jednym składzie może sobie jeździć, o ile to będzie 10/15/15.
Ja tam widzę u siebie 6 składów na godzinę, a w obecnym rozkładzie są 2 (w porywach 2,5).
Myślę, że by mnie po rękach całowali.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 wrz 2007, 15:20

inż. Glonojad pisze:Myślę, że by mnie po rękach całowali.
Tylko, że wtedy S2 w połączeniu z KM zatyka średnicę... 8-[
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 wrz 2007, 15:28

Wolfchen pisze:
inż. Glonojad pisze:Myślę, że by mnie po rękach całowali.
Tylko, że wtedy S2 w połączeniu z KM zatyka średnicę... 8-[
Guzik. Z pętelką. :p. Przepustowość średnicy to ok. 20 składów (a i o 24 czytałem, ale powiedzmy, że to rezerwa)). 6 kursów S2, 6 kursów KM (w co nie wierzę, bo i teraz są dziury, ale niech nawet), zostaje 8 slotów na Radom (gdy w końcu się będzie dało) i Błonie (gdzie ciężko zrobić więcej niż 2, ze względu na silny ruch dalekobieżny).
Zresztą OK, niech będzie 12/15/15 i tak samo Grodzisk (chociaż znając KM to raczej będzie 12/25-25/30-60...), to w sumie 10 slotów, po 3 na Radom i Błonie i i tak jest luuuz. Nawet może być 15/15/15 i w szczycie dwuskłady na S2 (aczkolwiek to by oznaczało 4x lepszą ofertę niż teraz w szczycie, czy aż takie rezerwy w niej drzemią, to nie wiem).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 11 wrz 2007, 17:18

SKM Warszawa pisze:Za około 2 tygodnie przyjedzie do Warszawy z NEWAGu ósmy odświeżony pociąg. Jego przybycie pozwoli na wycofanie klekota i użytkowanie tylko kibli o standardzie SKM.
14WE-09 jeździ już od 2 tygodni to czemu pasażerowie muszą podróżować klekotem? Czyżby w SKM 3 jednostki odstawione?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7773
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 11 wrz 2007, 17:19

Premo pisze:
SKM Warszawa pisze:Za około 2 tygodnie przyjedzie do Warszawy z NEWAGu ósmy odświeżony pociąg. Jego przybycie pozwoli na wycofanie klekota i użytkowanie tylko kibli o standardzie SKM.
14WE-09 jeździ już od 2 tygodni to czemu pasażerowie muszą podróżować klekotem? Czyżby w SKM 3 jednostki odstawione?
No właśnie. Mówili, że po dostawie nowego składu zaraz oddadzą do trójmiasta kibla - i lipa, EN57-880 jeździ w najlepsze...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 11 wrz 2007, 17:38

Mówili tez że dzięki jednolitemu taborowi będą mogli wykorzystywać rezerwę do robienia podwójnych składów. Ale po tym jak często klekot jeździ można stwierdzić że to obietnica bez pokrycia

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 11 wrz 2007, 17:55

Ja wczoraj widziałem na Zachodnim EN57-880... A mieli ją wycofać z początkiem września. :-? Może znowu maja jakieś awarie taboru i muszą zastępczo wysyłać kibla zamiast 14WE :?: Nie orientuję się dokładnie, które jednostki 14WE jeżdżą, a które nie... :-k

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 11 wrz 2007, 19:13

Naprawdę tak ciężko się domyślić, że EN57 wciąż jeździ tylko dlatego, że inne 14WE przechodzą teraz Naprawy Rewizyjne?

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 11 wrz 2007, 19:15

To nieźle je eksploatowali skoro rewizja po niecałych 2 latach

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 11 wrz 2007, 19:40

Już w zeszłe wakacje przechodziły pierwsze Naprawy Rewizyjne.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 11 wrz 2007, 20:02

Premo pisze:Mówili tez że dzięki jednolitemu taborowi będą mogli wykorzystywać rezerwę do robienia podwójnych składów.
A po jakiego grzyba 2 jednostki na linii SKM :?: To nie jest pociąg do Skierniewic czy Łowicza kursujący co godzinę w godzinach szczytu.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 11 wrz 2007, 20:03

A po jakiego grzyba 2 jednostki na linii SKM :?: To nie jest pociąg do Skierniewic czy Łowicza kursujący co godzinę w godzinach szczytu.
Zapraszam do pociągu 7:04 z Miłosnej

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7773
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 11 wrz 2007, 20:05

Frencher pisze:
Premo pisze:Mówili tez że dzięki jednolitemu taborowi będą mogli wykorzystywać rezerwę do robienia podwójnych składów.
A po jakiego grzyba 2 jednostki na linii SKM :?: To nie jest pociąg do Skierniewic czy Łowicza kursujący co godzinę w godzinach szczytu.
po to, żeby ludzie się mieścili? W czwartek miałem "przyjemność" jechać rano SKM z Powiśla - ledwo wsiadłem...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
gburek
Posty: 127
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:52
Kontakt:

Post autor: gburek » 11 wrz 2007, 22:40

Naprawdę tak ciężko się domyślić, że EN57 wciąż jeździ tylko dlatego, że inne 14WE przechodzą teraz Naprawy Rewizyjne?
Nie naprawy rewizyjne, tylko PD - przegląd poszerzony.
i po co tu nam mąci na naszym podwórku? :)

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 12 wrz 2007, 0:06

Z innej beczki: widzieliście może 14WE w podwójnej trakcji? naczy się dwa składy szczepione? miał jeździć taki kurs :smile:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

ODPOWIEDZ