pięknie by było tak
![:grin: :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:grin: :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: JacekM
Na obecnych liniach KM pociągi jeżdżą co 30 minut a w szczycie nawet częściej. I co z tego jeśli pociągi będą co 15 minut skoro można będzie jeździć tylko co 2.inż. Glonojad pisze:Tyle, że KMemom też trzeba kupić tabor.
Po tym co się dzisiaj działo to ja już wole siedzieć na plastiku lub stać przy otwartych drzwiach. KM nie dostało w prezencie od razu zmodernizowanych jednostek i nie może zapewnić odpowiedniego standardu.humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM
Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie.
wątpię, by można było tak jasno określić i wybrać jeden kurs, który zasługuje na dodatkowe wsparcie.humptyangel pisze: Ten w którym jeździ najwięcej ludzi. Ja napisałem o kursie 7:02 z własnego doświadczenia. Nie wiem jak jest w Sulejówku.
W 3mieście mają same stare kible a mimo wszystko można tam mówić o prawdziwej kolei miejskiej.JotPeCet pisze:Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi. Standard SKM to przede wszystkim powinna być oferta, która na razie ni jak się ma do potrzeb.
Wiadomo że kolej "kiblowa" nie może być szybka. Ale to co mają to spadek po PKP który uznał EN57 za jednostkę uniwersalną. A SKM Warszawa sama z siebie zdecydowała się na zakup odświeżanych kibliinż. Glonojad pisze:Trójmiasto? Nie rozwalaj mnie, to wręcz przykład krytycznego niedopasowania taboru do zadań.
myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.JotPeCet pisze:Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie.
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi.
Dla każdego pasażera, który w żadnym stopniu nie interesuje się koleją, najważniejszy jest komfort. Według niego, jednostki SKMki dwukrotnie przewyższają standardem inny tabor, ponieważ jest w nich dużo przestrzeni (kiedy tłok to co innego...humptyangel pisze:myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.
a część ludzi, w tym ja, woli Koleje Mazowieckie, bo jeszcze są w miarę luźne.Mr_Kolesław pisze:Dla każdego pasażera, który w żadnym stopniu nie interesuje się koleją, najważniejszy jest komfort. Według niego, jednostki SKMki dwukrotnie przewyższają standardem inny tabor, ponieważ jest w nich dużo przestrzeni (kiedy tłok to co innego...humptyangel pisze:myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.) i przede wszystkim jest klimatyzacja.
Ludzi nie interesuje to z czego pojazdy zostały zrobione czy przerobione, ale to jak wyglądają...