KM a SKM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 12 wrz 2007, 19:48

Kwestia jest taka: co zrobić na tą daną chwilę by rozładować tłok. Przecież docelowo w szczycie SKM ma jeździć co 10 min na lini S2. Poza tym linia ma być docelowo do Grodziska. Sądzą, że jeśli nawet będzie częstotliwość 10 min w szczycie to z Grodziska i tak będzie kilka kursów zestawionych z dwóch składów.
pięknie by było tak :grin: : co 10 min w szczycie, trzy jednostki podjeżdżają na peron :grin:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 wrz 2007, 20:06

Wspólny bilet, kasowniki na stacjach i cykliczny rozkład a żaden dodatkowy tabor i zagęszczanie kursów nie będzie potrzebne. Rozwijanie SKM dla ZTM jest ostatecznością

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 wrz 2007, 20:17

Tyle, że KMemom też trzeba kupić tabor.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 12 wrz 2007, 20:31

A KM nei pali się do biletu aglomeracyjnego...

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 12 wrz 2007, 20:35

lepiej zainwestować w SKM, rozwijać ją niż opierać się na kolejarzach, który zawsze mogą umowę zerwać :sad: Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie. I w SKM możesz kasować cały wachlarz biletów, a nie to na co się zgodzi KM.
Drożej, ale pewniej i sensowniej jest z SKM.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 wrz 2007, 20:53

inż. Glonojad pisze:Tyle, że KMemom też trzeba kupić tabor.
Na obecnych liniach KM pociągi jeżdżą co 30 minut a w szczycie nawet częściej. I co z tego jeśli pociągi będą co 15 minut skoro można będzie jeździć tylko co 2.
humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM
Po tym co się dzisiaj działo to ja już wole siedzieć na plastiku lub stać przy otwartych drzwiach. KM nie dostało w prezencie od razu zmodernizowanych jednostek i nie może zapewnić odpowiedniego standardu.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 12 wrz 2007, 20:54

humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie.
Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi. Standard SKM to przede wszystkim powinna być oferta!

Życzę SKM jak najlepiej, ale na tych jednostkach, myślę że długo nie pojeżdżą.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 12 wrz 2007, 20:54

humptyangel pisze: Ten w którym jeździ najwięcej ludzi. Ja napisałem o kursie 7:02 z własnego doświadczenia. Nie wiem jak jest w Sulejówku.
wątpię, by można było tak jasno określić i wybrać jeden kurs, który zasługuje na dodatkowe wsparcie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7773
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 12 wrz 2007, 20:55

JotPeCet pisze: Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Oczywiście.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 wrz 2007, 20:58

JotPeCet pisze:Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi. Standard SKM to przede wszystkim powinna być oferta, która na razie ni jak się ma do potrzeb.
W 3mieście mają same stare kible a mimo wszystko można tam mówić o prawdziwej kolei miejskiej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 wrz 2007, 21:02

Trójmiasto? Nie rozwalaj mnie, to wręcz przykład krytycznego niedopasowania taboru do zadań.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 wrz 2007, 21:06

inż. Glonojad pisze:Trójmiasto? Nie rozwalaj mnie, to wręcz przykład krytycznego niedopasowania taboru do zadań.
Wiadomo że kolej "kiblowa" nie może być szybka. Ale to co mają to spadek po PKP który uznał EN57 za jednostkę uniwersalną. A SKM Warszawa sama z siebie zdecydowała się na zakup odświeżanych kibli

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 12 wrz 2007, 23:05

JotPeCet pisze:
humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie.
Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi.
myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 12 wrz 2007, 23:24

humptyangel pisze:myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.
Dla każdego pasażera, który w żadnym stopniu nie interesuje się koleją, najważniejszy jest komfort. Według niego, jednostki SKMki dwukrotnie przewyższają standardem inny tabor, ponieważ jest w nich dużo przestrzeni (kiedy tłok to co innego... :D ) i przede wszystkim jest klimatyzacja. :smile: Ludzi nie interesuje to z czego pojazdy zostały zrobione czy przerobione, ale to jak wyglądają... [-(

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 13 wrz 2007, 7:52

Mr_Kolesław pisze:
humptyangel pisze:myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.
Dla każdego pasażera, który w żadnym stopniu nie interesuje się koleją, najważniejszy jest komfort. Według niego, jednostki SKMki dwukrotnie przewyższają standardem inny tabor, ponieważ jest w nich dużo przestrzeni (kiedy tłok to co innego... :D ) i przede wszystkim jest klimatyzacja. :smile: Ludzi nie interesuje to z czego pojazdy zostały zrobione czy przerobione, ale to jak wyglądają... [-(
a część ludzi, w tym ja, woli Koleje Mazowieckie, bo jeszcze są w miarę luźne.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

ODPOWIEDZ