Tramwajem do Muzeum Powstania Warszawskiego

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 mar 2006, 19:02

bohun pisze:Warto, bo na codzień była by pętla awaryjna, poza tym z tego co wiem, oprócz tetki miałoby też tam coś krańcować...
Pytanie tylko - po co to krańcowanie, bo wygląda, że na zasadzie 'żeby pętla była używana'. :-)

A moim kandydatem na linię turystyczną jest 20 :P
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5714
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 04 mar 2006, 19:12

Moim też. Albo 32.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 24727
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 mar 2006, 19:30

bohun pisze:Warto, bo na codzień była by pętla awaryjna, poza tym z tego co wiem, oprócz tetki miałoby też tam coś krańcować...
nie wiem, czy w tym miejscu potrzebna jest pętla awaryjna. Poza tym co miałoby tutaj krańcować? Bez sensu, nie jest to jakiś dogodny punkt, który generuje takie potoki, żeby coś tutaj kończyło.

fraktal
Posty: 5436
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 04 mar 2006, 19:38

Gacek pisze:
Proboszcz pisze: Po co dzwonić i tracić impulsy, żeby się dowiedzieć, że nikt nic nie wie. Lepiej wyjdzie osobista wizyta 8-)
wtedy poza pieniędzmi stracisz czas;-)
I energię... szczególnie jak Cię z 10 razy będą wysyłać do różnych pokojów... Poza tym jeśli chcesz porozmawiać z dyrektorem jakiegoś departamentu, musisz się wcześniej umówić itp. a jeśli zadzwonisz, odpowiedź uzyskasz od razu - choć zawsze istnieje możliwość, że telefon nie zostanie odebrany albo zostaniesz rozłączony...

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5714
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 05 mar 2006, 0:24

MeWa pisze:nie wiem, czy w tym miejscu potrzebna jest pętla awaryjna. Poza tym co miałoby tutaj krańcować? Bez sensu, nie jest to jakiś dogodny punkt, który generuje takie potoki, żeby coś tutaj kończyło.
Nie jest. Ale Kercelak położony już jest. Natomiast awaryjna jest potrzebna, jednak po Staszica została luka niestety...
A co miałoby krańcować - teraz chocby 32. Połączenie MPW, ŻIHu, Starówki. Oczywiscie z promocją linii. Generalnie można by nad tym popracować...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 24727
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 mar 2006, 0:32

Tylko PO CO? Skracasz linię, a wątpię, żeby MPW generował aż taki ruch, ażeby uzasadnione było krańcowanie tej linii w tym miejscu

W razie awarii niech po zajezdni kołują :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Tm
Posty: 7492
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 05 mar 2006, 0:35

MeWa pisze:Tylko PO CO? Skracasz linię, a wątpię, żeby MPW generował aż taki ruch, ażeby uzasadnione było krańcowanie tej linii w tym miejscu
zwłaszcza, że dojść doń można i dziś od tramwaju
MeWa pisze:W razie awarii niech po zajezdni kołują :P
albo kółeczko Kasprzaka, Skierniewicka, Wolska :-D :D
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5714
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 05 mar 2006, 0:35

Bo ta linia ma jako takie zapełninie tylko na odcinku Kercelak - Dw. Wileński. Nie generuje, ale jeśli ludzie będą wiedzieli, ze ich podwiezie pod drzwi to chętniej z niej skorzystają. Tak ogólnie to można wątpić w krańcowanie każdej linii w każdym miejscu.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 24727
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 mar 2006, 0:38

bohun pisze:Bo ta linia ma jako takie zapełninie tylko na odcinku Kercelak - Dw. Wileński. Nie generuje, ale jeśli ludzie będą wiedzieli, ze ich podwiezie pod drzwi to chętniej z niej skorzystają. Tak ogólnie to można wątpić w krańcowanie każdej linii w każdym miejscu.
taaa jasne ;) tak jakby teraz było taaak daleko od przystanku ;) Bo Ty na siłę szukasz uzasadnienia do skrócenia linii...
Ale na pewno większy ruch jest na Ochotę niż na MPW... A jeśli największy ruch jest na odcinku Kercelak - Dw. Wileński, to ją w ogóle można skasować, bo tę relację zapewnia 26 :D

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5714
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 05 mar 2006, 0:41

Zapewnia. 32 to ja próbuje akurat ratować, bo nim w szczycie są lledwo zajęte miejsca siedziące... No może czasem z Wileniaka rano zbierze więcej ludzi.
W relacji Kercelak - Narutowicza jeździ zazwyczaj 5 - 10 osób na skład. Niestety.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 24727
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 mar 2006, 0:48

a po co ratować na siłę? :> Zresztą już lepiej wówczas zrobić linię okólną?
A od skrócenia wątpię żeby jej przybyło pasażerów :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 2815
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 13 maja 2006, 20:20

Ostatnio cicho było w tej sprawie. Nawet pojawiały się opinie,że odłożone na czas nieokreślony i nagle wczoraj pojawiła się informacja:
Ogłoszenia Delegatury Biura Naczelnego Architekta Miasta pisze: Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie toru tramwajowego w ul. Towarowej, Grzybowskiej, Przyokopowej i Prostej i budowie ul. Przyopkopowej z miejscami postojowymi.

Na podstawie art.10 § 1, art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717), zawiadamia się strony postępowania, że na wniosek inwestora -Tramwajów Warszawskich zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania
decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie toru tramwajowego w ul. Towarowej, Grzybowskiej, Przyokopowej i Prostej (wraz z towarzyszącą infrastrukturą ) i przebudową istniejącej nfrastruktury oraz budowie ul Przyokopowej z miejscami postojowymi , sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniu ulic Przyokopowej i Prostej na działkach ew. nr 15,35 z obrębu 6-04-03, nr 15/2 w obrębie 6-01-03 , nr 27,28,30,37,38,12/3,10,32,33,43 z obrębu 6-04-06 i nr 1 z obrębu 6-04-09 na terenie Dzielnicy Wola w Warszawie .

W związku z powyższym, zgodnie z art. 10.1 Kpa strony postępowania mogą zapoznać się z aktami powyższej sprawy lub złożyć do niej uwagi i wnioski, w Delegaturze Biura Naczelnego Architekta Miasta Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola, al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, pokój 214.
Miejmy nadzieje, że teraz już pójdzie z górki.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 maja 2006, 21:24

Miejmy nadzieję? Hm...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7821
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 15 maja 2006, 1:06

Plesim pisze:Miejmy nadzieje, że teraz już pójdzie z górki.
Jedna jaskolka wiosny nie czyni. W sprawie tego toru pojawiaja sie ostatnio pomysly, zeby puscic tam... tramwaj konny. Moj ulubieniec, urzedas z UD Wola forsuje polaczenie tego toru z torem na chlodnej i puszczenie bryczki ciagnionej przez rumaki....

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 maja 2006, 7:53

Szkoda, że nie pojawiły się pomysły, by tego toru nie robić w ogóle :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ