Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8634
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 10 wrz 2007, 19:41
solaris8315 pisze:Najlepiej gdyby w centrum udałoby się utworzyć wielki dworzec linii podmiejskich, no ale nie ma miejsca.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Jeden dla wszystkich kierunków? Oj, chyba ze trzy lub cztery takie dworce byłyby potrzebne.
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 12 wrz 2007, 11:53
Gazeta Wyborcza, środa 12 sierpnia 2007
-
Załączniki
-
![prywaciarze.2.JPG (233.17 KiB) Przejrzano 844 razy prywaciarze.2.JPG](./download/file.php?id=823&t=1&sid=106ec47fe597b4a4965f61797f61dd80)
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 12 wrz 2007, 14:53
Skądinąd całkiem słuszny wylew pomyj na politykę miasta.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
hafilip84
- Jego Gryząca Albumowość
- Posty: 7641
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: hafilip84 » 15 wrz 2007, 23:21
Skoro już o liniach prywatnych mowa... Gdzie można znaleźć rozkłady linii jadących do Legionowa? Bo ja znalazłem w sieci tylko Transluda, ale on mnie nie urządza akurat... Ewentualnie jeśli nie ma w sieci, a ktoś ma spisane, to potrzebuję późnowieczornych odjazdów z Centrum na jutro (niedziela)
-
ina
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 12:37
Post
autor: ina » 19 wrz 2007, 12:50
a ja nie rozumiem, proszę - niech mi ktoś to wytłumaczy następującą sprawę
Z Zielonki, Wołomina i Kobyłki jeździ obecnie 6 busów i mnóstwo pociągów na Dworzec Wileński. I ok. ale dlaczego nikt nie poprowadzi linii autobusowej skręcającej w Żołnierską, jadącą w stronę Wiatracznej, Rembertowa czy Ostrobramskiej? Do Rembertowa jeździ kilka pociągów na krzyż jedynie. Czy na serio absolutnie wszyscy pasażerowie jadą wyłącznie w rejony Dowrca Wileńskiego/ Starego Miasta? Dlaczego żaden autobus nigdy nie jechał mostem Siekierskowskim, Poniatowskiego, Świętokarzyskim czy choćby Gdańskim? A wszyscy namiętnie pchają się totalnie nieruchomym już Śląsko-Dąbrowskim??? dlaczego chociażby jedna linia nie zmodyfikuje trasy? przecież z Ząbek zarobku już i tak nie mają, bo według moich obserwacji nikt tam nie wsiada.
Drodzy forumowicze: proszę Was o jakiekolwiek sugestie, dlaczego się tak dzieje. Sprawa nurtuje mnie od dłuższego czasu.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36874
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 19 wrz 2007, 12:57
Jeśli jest zapotrzebowanie, to warto napisać do przewoźników, obsługujących wymienione połączenia. Jeśli dostaną sygnał, mogą wybadać rynek i coś uruchomić, jeśli rzeczywiście byłoby zapotrzebowanie.
A na razie zostaje przesiąść się w Ząbkach do 145...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5355
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
-
Kontakt:
Post
autor: Paweł_K » 19 wrz 2007, 13:01
ina pisze:a ja nie rozumiem, proszę - niech mi ktoś to wytłumaczy następującą sprawę
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Z Zielonki, Wołomina i Kobyłki jeździ obecnie 6 busów i mnóstwo pociągów na Dworzec Wileński. I ok. ale dlaczego nikt nie poprowadzi linii autobusowej skręcającej w Żołnierską, jadącą w stronę Wiatracznej, Rembertowa czy Ostrobramskiej? Do Rembertowa jeździ kilka pociągów na krzyż jedynie. Czy na serio absolutnie wszyscy pasażerowie jadą wyłącznie w rejony Dowrca Wileńskiego/ Starego Miasta? Dlaczego żaden autobus nigdy nie jechał mostem Siekierskowskim, Poniatowskiego, Świętokarzyskim czy choćby Gdańskim? A wszyscy namiętnie pchają się totalnie nieruchomym już Śląsko-Dąbrowskim??? dlaczego chociażby jedna linia nie zmodyfikuje trasy? przecież z Ząbek zarobku już i tak nie mają, bo według moich obserwacji nikt tam nie wsiada.
Drodzy forumowicze: proszę Was o jakiekolwiek sugestie, dlaczego się tak dzieje. Sprawa nurtuje mnie od dłuższego czasu.
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Może tak było najkrócej ? W sumie przez Rembertów też nie jest za wesoło jechać, przez Zielonkę i Marki to samo. Może po prostu nikt nie pomyślał o tym, bo ofertę poszerzyć i dowozić do metra zamiast pchać się do centrum
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Z tym, że najpierw koło dw. Gdańskiego musiałby powstać dworzec z prawdziwego zdarzenia...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
-
Krzysiek_S
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Post
autor: Krzysiek_S » 04 paź 2007, 10:37
Wiązowna. net - forum pisze:Istotnie w dniu dzisiejszym był Duchnowie przedstawiciel ZTMu z pionu organizacji i planowania ruchu w towarzystwie radnego z Duchnowa i dwójki pracowników urzędu gminy zajmujących się komunikacją! Ta wizyta to efekt kilku miesięcznych ustaleń i negocjacji. Wstępnie została zaakceptowana lokalizacja przystanów zgodnych z wytycznymi przewoźnika. Dalszym krokiem będą ustalenia na wyższym szczeblu oraz projekty budowalane na przystanki nieistniejące oraz projekt zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej. Odbędą się rozmowy z przedstawicielami dyrekcji dróg wojewódzich a potem przetarg, wyłonienie wykonawcy i najważniejsze wykonanie pętli o określonych parametrach. Tak więc droga jeszcze daleka i być może trochę pod górkę ale nikt nie zamierza odpuszczać. Objazd trwał prawie cztery godziny ponieważ każde miejsce na ewentualny przystanek należało zmierzyć obfotografować i opisać wytyczne do projektu. Oprócz Duchnowa "komisja" odwiedziłą Kąck ("pętlę w Kącku"), Dziechciniec (mieszkańcy zgłaszają potrzebę utworzenia dwóch przystanków w stronę Glinianki), Lipowo (tu mieszkacy proszą o przystanek na wysokości ul. Wierzbowej), Rzaktę (rozważana jest możliwość przedłużenia w przyszłości kilku kursów do tej miescowości),Pęclin (dokonano pomiarów pętli za przedszkolem) oraz Radiówek (analizowano możliwość utworzenia pętli). Wizyty w tych miejscach nie oznaczają, że niebawem będzie tam kursował autobus ZTMu. Badane były wszelkie możliwe warianty, które mogą być realizowane w jakiejś tam prespektywie lat.
Zostanie sporządzona z objazdu notatka służbowa w przystępnej formie i umieszczona na www gminy.
Pozdrawiam!
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 04 paź 2007, 19:22
Wiązowna chce się jak widać związać mocno z Wawą. Linia do Kącka przez Duchnów, linia do Pęclina przez Dziechciniec, no a przedłużenie
720 do Rzakty, stworzyłoby niezłego potwora.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
Piotrek
- Posty: 6108
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 04 paź 2007, 19:26
Colony pisze:stworzyłoby niezłego potwora.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Raczej kilka potworków
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(jeśli mowa o wszystkich liniach) To byłyby trasy!
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14826
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 04 paź 2007, 19:29
Colony pisze:Linia do Kącka przez Duchnów, linia do Pęclina przez Dziechciniec, no a przedłużenie 720 do Rzakty, stworzyłoby niezłego potwora.
Jeśli to wszystko byłoby pod jednym numerem, to byłaby poprostu linia-krzak. I milion wariantów trasy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Piotrek
- Posty: 6108
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 04 paź 2007, 19:31
Jeśli to wszystko byłoby pod jednym numerem, to byłaby poprostu linia-krzak.
Nie sądzę. Choć wariantów trochę może być - vide 708
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14826
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 04 paź 2007, 19:34
Piotrek pisze:Choć wariantów trochę może być - vide 708
No właśnie. Tylko, że te warianty by były nieco częściej, niż te na 708
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Można pokombinować tak, że część wariantów będzie jako 722, a do Zagórza-Sanatorium minibusowa 113 ze Starej Miłosnej
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 04 paź 2007, 19:54
Do Pęclina może jeździc jakoweś
820 skoro chodzi o dowóz do szkół, ale może stanie na
740 i niech żyją rodziny linii.
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14826
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 04 paź 2007, 19:57
Mam nadzieję, że jednak będą się trzymali kolejnych numerów, bo już teraz są dziury w numeracji...
To by było ciekawe:
802 - linia podmiejska, okresowa, kursuje tylko w dni nauki szkolnej...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43