Węzeł Wilanowska

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 15 paź 2007, 21:41

Ogólnie koncepcja przedstawiona na tym projekcie mnie osobiście się nie podoba. Osobiście rozrysowałbym to inaczej :-$ Tunele w ciągu Al. Niepodległości - Puławska są OK, ale dodałbym odnogę od tunelu wschodniego w stronę Puławskiej oraz estakadę z Puławskiej w Puławską w kierunku południowym, a na terenie pod estakadą i nad tunelem wytworzyłoby się miejsce na pozostawienie pętli tramwajowej....
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 paź 2007, 22:28

Żadne znowu tunele na drodze promienistej ! Dość pompowania ruchu do Centrum, i tak poszerzonej Wołoskiej nie ma gdzie przenieść. [-(

Tunele? Moooże w ciągu Wilanowskiej, ale on tak naprawdę i tak dubluje ciąg Dolinki Rzymowskeigo... porządne skrzyżowanie skanalizowane, ewentualnie ich układ z wykorzystaniem ciągu Domaniewska - Rolna. I już. Albo duże rondo.

A nie bezkolizyjny ruch Puławska-Puławska i Puławska - Niepodległości... żeby i tak się na pierwszym większym skrzyżowaniu zatkało... ](*,)

Trzeba się zastanowić co tam jest potrzebne - poprawa przepustowości? PO CO? Nie, najwyżej poprawa bezpieczeństwa - czyli rondo lub skrzyżowanie wielofazowe, z nieco powiększoną liczbą pasów na wlotach, żeby przepustowosć zachować.

JaBaal
Posty: 740
Rejestracja: 09 lis 2006, 21:06

Post autor: JaBaal » 17 paź 2007, 18:49

Siecool pisze:Pod spodem obrazek z którego to wyczytałem. [IMG]
Koncepcja z lat 70-tych? Bez sensu zwiększać przepustowość ciągu Puławska/al. Niepodległości. Jak dla mnie relacje pn-pd (Puławska-Puławska, jak i al. Niepodległości-Puławska) nie muszą być wcale ułatwione, bo mają metro i tramwaj. W moim odczuciu poprawa przepustowości (tunel? nie metro!, raczej estakada) przydałaby się na kierunku wschód-zachód.
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 paź 2007, 18:56

JaBaal pisze: Koncepcja z lat 70-tych?
O, to, to.
(tunel? nie metro!, raczej estakada) .
Metro jest na poziomie -2, płytki tunel mógłby wejść. Ewentualnei wykop z dwoma wiaduktami (pytanie jedynie o przejście urządzeń podziemnych).

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36681
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 paź 2007, 15:32

inż. Glonojad pisze:Żadne znowu tunele na drodze promienistej ! Dość pompowania ruchu do Centrum, i tak poszerzonej Wołoskiej nie ma gdzie przenieść. [-(

Tunele? Moooże w ciągu Wilanowskiej, ale on tak naprawdę i tak dubluje ciąg Dolinki Rzymowskeigo... porządne skrzyżowanie skanalizowane, ewentualnie ich układ z wykorzystaniem ciągu Domaniewska - Rolna. I już. Albo duże rondo.

A nie bezkolizyjny ruch Puławska-Puławska i Puławska - Niepodległości... żeby i tak się na pierwszym większym skrzyżowaniu zatkało... ](*,)

Trzeba się zastanowić co tam jest potrzebne - poprawa przepustowości? PO CO? Nie, najwyżej poprawa bezpieczeństwa - czyli rondo lub skrzyżowanie wielofazowe, z nieco powiększoną liczbą pasów na wlotach, żeby przepustowosć zachować.
Zgadzam się co do słowa! Tam trzeba normalnego placu z handlem itp., a nie kolejnego węzła na kilku poziomach...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 19 paź 2007, 17:02

Ja bym tam nawet zmniejszył nieco przepustowość, jeżeli miałoby być to ceną za lepsze ustawienie świateł dla tramwajów. Obecnie można tam stawać trzy razy przez 100m.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

ODPOWIEDZ