Rzadkie okazy - 2007
Moderator: vernalisadonis
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Dwa posty poleciały do zsypu.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Kolejne posty poleciały do księgi.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Raczej A+B. Cały pic zasadza się na tym by złapać taką brygadę co to da się codzień A+B robić i jednocześnie mieć przerwę ponad 11 godzin między zmianą popołudniową a poranną następnego dnia. Widać 010/184 spełnia te kryteria.MANiak3333 pisze:010B znając życie6430 ?/184
Pogrążacie się coraz bardziej!
Z tego co wiem, przerwa musi wynosić 11,5 godziny, a nie 11. Co oczywiście nie zmienia faktu, że 010/184 posiada odpowiednią przerwę (18:25 - 6:17), aby jeździć codziennie a+b.SP45-166 pisze:Raczej A+B. Cały pic zasadza się na tym by złapać taką brygadę co to da się codzień A+B robić i jednocześnie mieć przerwę ponad 11 godzin między zmianą popołudniową a poranną następnego dnia. Widać 010/184 spełnia te kryteria.
toteż napisałem "ponad 11", tak zupełnie dokładnie to o ile się nie mylę 11 godzin i 35 minut. A czemu akurat tyle to już ciężko mi powiedzieć. Tak samo jak to że kierowcy w ruchu miejskim przysługuje jedynie jedna nieprzerwana 15 minutowa przerwa na całą zmianę, podczas gdy w ruchu normalnym 45 minut itd... Strasznie to wszystko zagmatwane.Jamnik pisze:Z tego co wiem, przerwa musi wynosić 11,5 godziny, a nie 11. Co oczywiście nie zmienia faktu, że 010/184 posiada odpowiednią przerwę (18:25 - 6:17), aby jeździć codziennie a+b.SP45-166 pisze:Raczej A+B. Cały pic zasadza się na tym by złapać taką brygadę co to da się codzień A+B robić i jednocześnie mieć przerwę ponad 11 godzin między zmianą popołudniową a poranną następnego dnia. Widać 010/184 spełnia te kryteria.
Pogrążacie się coraz bardziej!