Linie mikrobusowe
Moderator: Wiliam
A może tak?
201 Marysin - Korkowa - Chełmżyńska - Chłopickiego - podjazd pod Dudziarską - Chłopickiego - Grochowska - Wiatraczna
168 - Os Zielona (Brata Alberta whatever ) - Grzybowa - Ilskiego - PKP - Marsa - Ostrobramska [...] - Rakowiecka Kościół
137 - Wola Grzybowska - Armii Krajowej - Niemcewicza - Grzybowa - Ilskiego - PKP - Marsa - Grochowska - Al. Stanów Zjednoczonych... i dalej co sobie tam zaplanowaliście.
343 - Mokry Ług - Czwartaków - Paderewskiego - Chruściela - Strażacka - Chełmżyńska - Marsa i tu się urywam...
143 Rembertów Kolonia - Wiatraczna nie przez PKP, tylko Żołnierską obok PKP będzie dobre 137
515 Rembertów Kolonia - Ostrobramska - Górczewska
201 Marysin - Korkowa - Chełmżyńska - Chłopickiego - podjazd pod Dudziarską - Chłopickiego - Grochowska - Wiatraczna
168 - Os Zielona (Brata Alberta whatever ) - Grzybowa - Ilskiego - PKP - Marsa - Ostrobramska [...] - Rakowiecka Kościół
137 - Wola Grzybowska - Armii Krajowej - Niemcewicza - Grzybowa - Ilskiego - PKP - Marsa - Grochowska - Al. Stanów Zjednoczonych... i dalej co sobie tam zaplanowaliście.
343 - Mokry Ług - Czwartaków - Paderewskiego - Chruściela - Strażacka - Chełmżyńska - Marsa i tu się urywam...
143 Rembertów Kolonia - Wiatraczna nie przez PKP, tylko Żołnierską obok PKP będzie dobre 137
515 Rembertów Kolonia - Ostrobramska - Górczewska
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Wątpię żeby ZTM zdecydował się puścić linię na Dudziarską od strony Olszynki OIDP to Chłopickiego jest tam nieprzejezdna. Chociaż niezbadane są wyroki organizatora...PiotrekP pisze:A może tak?
201 Marysin - Korkowa - Chełmżyńska - Chłopickiego - podjazd pod Dudziarską - Chłopickiego - Grochowska - Wiatraczna
Jak najbardziej popieram. Jednak po co aż trzy linie z Wesołej na Nowy Rembertów (137 168 196 + 183 w zasadzie) Z czegoś trzeba zrezygnować. Może 196 ograniczyć do Starego Rembertowa, 137 skierować przez Marysin i 183 także wydłużyć na Brata Alberta i skoordynować ze 168PiotrekP pisze: 168 - Os Zielona (Brata Alberta whatever ) - Grzybowa - Ilskiego - PKP - Marsa - Ostrobramska [...] - Rakowiecka Kościół
137 - Wola Grzybowska - Armii Krajowej - Niemcewicza - Grzybowa - Ilskiego - PKP - Marsa - Grochowska - Al. Stanów Zjednoczonych... i dalej co sobie tam zaplanowaliście.
W zasadzie czemu nie. Jeśli takie 343 zaspokoi społeczne zapotrzebowanie. Chociaż wolałbym jednak 143 widzieć na prostszej trasie - przez przejazd. Zgrabniej i szybciej i nie trzebaby tego koordynować z 343, które może dałoby radę pożenić z 305PiotrekP pisze: 343 - Mokry Ług - Czwartaków - Paderewskiego - Chruściela - Strażacka - Chełmżyńska - Marsa i tu się urywam...
143 Rembertów Kolonia - Wiatraczna nie przez PKP, tylko Żołnierską obok PKP będzie dobre 137
PiotrekP pisze: 515 Rembertów Kolonia - Ostrobramska - Górczewska
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
No ale przez Nowy będzie już coś jechało. Żołnierską jest szybciej.R-11 Kleszczowa pisze:Chociaż wolałbym jednak 143 widzieć na prostszej trasie - przez przejazd. Zgrabniej i szybciej
Też o tym myślałem, ale nie co godzinę.R-11 Kleszczowa pisze:Zgrabniej i szybciej i nie trzebaby tego koordynować z 343, które może dałoby radę pożenić z 305
To może: MARYSIN - Korkowa - Chełmżyńska - Chłopickiego - DUDZIARSKA - Korkowa - Chełmżyńska - Chłopickiego - MARYSINR-11 Kleszczowa pisze:Wątpię żeby ZTM zdecydował się puścić linię na Dudziarską od strony Olszynki
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Niech będzie. Notabene ustosunkuj się do mej wypowiedzi o Nowym RembertowiePiotrekP pisze:No ale przez Nowy będzie już coś jechało. Żołnierską jest szybciej.R-11 Kleszczowa pisze:Chociaż wolałbym jednak 143 widzieć na prostszej trasie - przez przejazd. Zgrabniej i szybciej
DlaczegoPiotrekP pisze:Też o tym myślałem, ale nie co godzinę.R-11 Kleszczowa pisze:Zgrabniej i szybciej i nie trzebaby tego koordynować z 343, które może dałoby radę pożenić z 305
Myślę, że taka trasa byłaby ciekawa.PiotrekP pisze:To może: MARYSIN - Korkowa - Chełmżyńska - Chłopickiego - DUDZIARSKA - Korkowa - Chełmżyńska - Chłopickiego - MARYSINR-11 Kleszczowa pisze:Wątpię żeby ZTM zdecydował się puścić linię na Dudziarską od strony Olszynki
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Na innychFikander pisze:Wcale nie, na co będę narzekał?Piotrek pisze: BTW mikrobusy na Kwitnącej i Księżycowej, super
--------------
Co do tych mikrobusów to uważam że to jest supeł pomysł, jednakże ciekawi mnie czy 50 wystarczy do obsłużenia tychwszyskich odcinków, i jakie by były trasy by wykorzystywanie było najlepsze.
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.
Always
...and never.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Jest tam przeklete zwezenie, ktore ciągle uniemozliwia puszczenie lini autobusowej,mimo ze dosyc czesto mozna tam spotkac zjazdowe,lub szkoleniowe wozy ITSuKrzysiek pisze:Zapewne linia Tarchomin - Zielona Białolęka przez Juranda ze Spychowa... Dojazd do szkoły i Urzędu dzielnicy
Moze kiedys "okres",ci sie skonczyFikander pisze:Wcale nie, na co będę narzekał
-
- Posty: 5133
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
137 Dudziarska - Rondo Dziada ciekawe, ciekaweGazeta.pl pisze:Małe autobusy na małe ulice i nowe ceny biletów
Jarosław Osowski2007-11-10, ostatnia aktualizacja 2007-11-09 18:48
Minibusy marki Solina i midibusy Jelcze, które zaczną jeździć wąskimi ulicami pozbawionymi dziś komunikacji, zaprezentowała w piątek przed ratuszem Hanna Gronkiewicz-Waltz. I pierwszy raz oficjalnie zapowiedziała, że w przyszłym roku pasażerów czekają podwyżki cen biletów przy okazji zmiany systemu taryfowego
Pierwszy z nich już w najbliższych dniach wyruszy na ul. Dudziarską za Olszynką Grochowską. Mieszkają tu niezamożni ludzie, którzy od lat nie mogli się doprosić komunikacji miejskiej. Do najbliższego przystanka muszą chodzić kilometr na przełaj przez tory kolejowe. Teraz Zarząd Transportu Miejskiego chce tam puścić nową linię 137. Krótki autobus najpierw będzie kursować na Gocławek lub do ronda przy Korkowej, a kiedy do Warszawy dotrą kolejne, ich trasa wydłuży się do Wiatracznej.
W piątek szef Zarządu Transportu Miejskiego Leszek Ruta podpisał umowę z firmą Mobilis, która wiosną sprowadzi 30 dziewięciometrowych Jelczy (dla 60 pasażerów) i 20 Solin z silnikiem mercedesa i 45 miejscami. Pierwsze nie mają schodów w obu drzwiach, drugie - tylko w tylnych. - Ale mam sterownik do obniżania podłogi, ręcznie mogę też wysunąć rampę, żeby można było wjechać do środka wózkiem - pokazywał Wiesław Rachwalski, kierowca, który przyjechał z fabryki w Sanoku na piątkową prezentację przed ratuszem. Obie marki są też wyposażone w klimatyzację, kamery dla bezpieczeństwa pasażerów, ekologiczne silniki i głosowe zapowiadanie przystanków.
- To niewielkie autobusy, ale skierujemy je tam, gdzie jeździ niewielu pasażerów. Zależy nam, by rozszerzyć zasięg komunikacji o osiedla, które jej nie mają. Mam nadzieję, że dzięki temu ich mieszkańcy zrezygnują z jeżdżenia samochodami - mówiła prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz i wymieniła ulice, które obejmie komunikacja minibusowa. Oprócz Dudziarskiej będą to: • Włodarzewska na Ochocie • Kwitnąca i Księżycowa na Chomiczówce • Osmańczyka, Obrońców Tobruku i Księcia Bolesława na Bemowie • Szeligowska do granicy miasta na Jelonkach • Baletowa i Krasnopolska w zielonej części Ursynowa • Sprawna i Aluzyjna między Nowodworami a Dąbrówką Wiślaną • Cieślewskich na Białołęce • Izbicka i Zagórzańska w Radości • Borków i Juhasów w Wawrze • połączenie Kępy Zawadowskiej na Wilanowie z Kępą Okrzeską w Konstancinie-Jeziornej.
ZTM skieruje na te ulice nowe linie, ale małe autobusy puści też na trasy obecnych mało wykorzystywanych np. 196, 198 i 305. W jakiej kolejności? - To zależy od urzędów dzielnic, które muszą przygotować przystanki i zdjąć z niektórych ulic garby - mówi Andrzej Franków odpowiedzialny w ZTM za układanie tras.
Za każdy kilometr przejechany przez soliny ZTM zapłaci Mobilisowi 3,61 zł, a przez jelcze - 3,82 zł. Dla porównania stawka Miejskich Zakładów Autobusowych wynosi ok. 6,5 zł.
Dziś w godzinach szczytu kursuje niespełna 1400 autobusów. Miasto chce, żeby ta liczba stopniowo rosła. "Gazeta" spytała, skąd ratusz weźmie na to pieniądze. I Hanna Gronkiewicz-Waltz po raz pierwszy oficjalnie potwierdziła, że szykowana jest zmiana cen biletów. - Nie chcę jednak mówić o podwyżce. Być może będzie ona dla tych, którzy przyjeżdżają do Warszawy i kupują bilety jednorazowe. Mieszkańców dojeżdżających codziennie do szkoły i pracy będziemy się starali przed podwyżką chronić. Chcemy uprościć i zreformować system biletowy według najlepszych wzorów. Planujemy np. bilety czasowe. Przypominam, że ceny biletów nie zmieniały się od 2001 r. Warszawa od dłuższego czasu dopłaca do nich najwięcej ze wszystkich polskich miast - powiedziała pani prezydent.
Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna
Numer taki chyba nie przejdzie. Ostatnio ZTM odchodzi od odległych linii vide likwidacja 345 albo 356. Prędzej dadzą 303 albo 313, choć na 303 subiektywnie byłbym niechętny...wiadomo [*].PiotrekP pisze: 343 - Mokry Ług - Czwartaków - Paderewskiego - Chruściela - Strażacka - Chełmżyńska - Marsa i tu się urywam...
Ale sama koncepcja mikrobusów cieszę się, że zostanie zrealizowana. Jest to napewno jakiś krok do przodu by komunikacja miejska się rozwijała i ułatwiała wielu osobom podróżowanie.
BTW, możnaby na Gocławiu jakiegoś mikrusa puścić. Są miejsca gdzie strefa normatywna 300 metrów jest podwójnie przekroczona (daleka Wilga) a autobusu nie da się tam puścić (wąskie ulice czy protesty mieszkańców na autobusy, choć na mikrobusy...niektórzy by nie widzieli nic przeciw).
Gocławska linia mikrobusowa:
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
-
- Posty: 2137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
ale głupotaAndrzej pisze:W południe i DS kursy z "s" też nie zawsze są dobre.Piotrek pisze: Z literką "s". A teraz popatrz ile jest kursów z literką "s", a ile bez. I zobacz jak jest w międzyszczycie, czy w DS. Więc jak możesz mówić, że linia jest nie udana i nie ma frekwencji, jak zupełnie tak nie jest??
Zrobię zdjęcia 196 i 198 i wrzucę na forum.
a z kursów bez skorzystają głównie uczniowie szkół w szczególności w Starej Miłosnej
kursy gdzie wiatr hula:), to kursy, np. 4 minuty po kursie z "s"
Ostatnio troche ludzi korzysta z tych bez "s" bo SKMka się spóźnia a warto dopracy dojechać na 7 czy 8
Zastanawiam się czy w Mobilisie dobrze przekalkulowano tą stawkę? I nie chodzi mi tu o to czy to dużo czy mało za każdy wozo/kilometr z pasazerami, tylko czy to wystarczy w połączeniu z kosztami długich dojazdów z Ursusa do Wawra , Wesołej czy na Białołękę. Mobilis będzie musiał na każdej dzielnicy gdzie będzie obsługiwał linie tymi wozami , ustawić gdzieś w newralgicznym miejscu rezerwę. Jeżeli tego nie zrobi , to raczej będzie dokładał do tych linii , gdyż w przypadku wyjazdu rezerwy z zajezdni to będzie tracić po 2-3 kursy , zanim ona dojedzie na trasę.Gazeta.pl pisze:Za każdy kilometr przejechany przez soliny ZTM zapłaci Mobilisowi 3,61 zł, a przez jelcze - 3,82 zł. Dla porównania stawka Miejskich Zakładów Autobusowych wynosi ok. 6,5 zł.
Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna
Przeczytaj parametry techniczne Alpino i się jeszcze raz zastanów.195 pisze:brzydkie te nowe autobusy będą .............. ja myślałem że Mobilis wybierze Solaris Alpino....
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia