Tyle że w przypadku EW się to nie sprawdziło a mimo to mamy czoperowe kibleinż. Glonojad pisze:"Może się sprawdzi to zrobimy tak kible"? Tylko, że takich rzeczy nie wolno w ten sposób testować...
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
w EW60 są problemy z połączeniem dwóch jednostek. Nie chodzi o napęd i sterowanie nim ,ale sterowanie innymi układami: drzwi, WS etc. Czemu? nie wiem, ale na elektronikę zwalać nie ma co - bo w każdej jednostce jest masa różnych elektronicznych rzeczy. W 14WE też i też się gryźć potrafią. Tak czy inaczej robią właśnie kolejną jednostkę EN57 z takim zakresem zmian (zgodnie z umową druga, a w tym roku będą jeszcze trzy podobne) i trzeba mieć nadzieję, że wyeliminują usterki z pierwszych sztuk.. ED74 i EN81 też nie miały łatwego startu.
Równie dobrze można było wstawić sam napęd czoperowy i sterowanie nim i nic poza tym i by to chodziło. Tu mamy układ rozbudowany zdecydowanie bardziej. Wiele elementów jest sterowanych w bardziej złożony sposób niż tylko łącznikiem. Od zwykłych drzwi poczynając.
Równie dobrze można było wstawić sam napęd czoperowy i sterowanie nim i nic poza tym i by to chodziło. Tu mamy układ rozbudowany zdecydowanie bardziej. Wiele elementów jest sterowanych w bardziej złożony sposób niż tylko łącznikiem. Od zwykłych drzwi poczynając.
http://www.fotokolej.pl/img6838.search.htm
Pierwszy FLIRT już gotowy. Odbywa właśnie jazdy testowe
Pierwszy FLIRT już gotowy. Odbywa właśnie jazdy testowe
- R-9 Chełmska
- Posty: 7794
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Jechałem dziś EN57-1649, po dosyć spektakularnej modernizacji. Niestety tak trzeszczącym pociągiem jeszcze nie zdarzyło mi się jechać - stare kible mniej trzeszczą, mimo wszystko... Ciekawe, jak w pociągu wytrzymali ci, którzy jechali do Skierc...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- R-9 Chełmska
- Posty: 7794
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Nie kojarzyłem jednostkiR-9 Chełmska pisze:to jest brak modernizacji?
To była bardzo okrojona modernizacja(jeżeli można to nazwać modernizacją). Grzejniki pod siedzeniami, stare okna, tradycyjny układ siedzeń, zwykła toaleta, bez wyświetlaczy wewnętrznych. W 2006r przerwano na cały rok modernizacje. Tak więc jednostki po NR w 2006 nadal mają plastiki. A te 12 jednostek poszły na zakład w IV kwartale 2006.R-9 Chełmska pisze:W każdym bądź razie - średnio udany skład...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wydawałoby się, że takiego malowanie nie sposób spierniczyć (tzn. źle rozplanować na wagonie), ale oczywiście się mylłem.Premo pisze:http://www.fotokolej.pl/img6838.search.htm
Pierwszy FLIRT już gotowy. Odbywa właśnie jazdy testowe
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zauważyłem dużo wcześniej i chyba nawet pisałem - przy okazji zdjęć z montażu. Niemniej, gotowa jednostka jest teraz, z montażem różnie bywa (np. patrząć na zdjęcia z budowy 120N byłem pewien, że dolny pas jednak będzie czerwony...).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Znaczy o co dokładnie chodzi? Nie jestem osobą która zwraca większą uwagę na to, czy EP09 jest kolory denaturatu czy czerwoan, czy pomarańczowa, więc nie wiem co nie pasuje w tym konkretnym przypadku malowania KM na Flircie.inż. Glonojad pisze:Wydawałoby się, że takiego malowanie nie sposób spierniczyć (tzn. źle rozplanować na wagonie), ale oczywiście się mylłem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26877
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście niedopasowanie malatury (zwłaszcza lokalizacji zielonego pasa) do kształtu i konstrukcji pudła, w tym lokalizacji okien.przewoz pisze:Znaczy o co dokładnie chodzi? Nie jestem osobą która zwraca większą uwagę na to, czy EP09 jest kolory denaturatu czy czerwoan, czy pomarańczowa, więc nie wiem co nie pasuje w tym konkretnym przypadku malowania KM na Flircie.inż. Glonojad pisze:Wydawałoby się, że takiego malowanie nie sposób spierniczyć (tzn. źle rozplanować na wagonie), ale oczywiście się mylłem.
Minimum smaku to jednak możnaby mieć (chociaż, obserwując wyczyny KM-KM...).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To jakaś modernizacja? Widziałem którąś spiętą z klasyczną i otwieranie działało indywidualne.Premo pisze:Wczoraj w EN57-1567 nie działały żadne drzwi. Pasażerowie otwierali je awaryjnie
A jak nic nie działało, to pewnie znowu te klawiatury.....