W żadnym wypadku. Ostrobramska na 185 to świetny pomysł. Prawie wszystkie brygady bedą zaczynały bieg od przystanku Al. Witosa. A jak wiadomo odległość od Ostrobramskiej jest bardzo mała.5744 pisze:Ostrobramska bedzię wyjeżdżać i jechać na biegun północny na Gwiaździstą. Trochę chore. Ale będą tam solarisy 15 metrowe + przeguby w szczycie jako dodatki.Lukasz436 pisze:Za to 185 jest prawie w 100% niskopodłogowe - SU18 bedą standardem::))
[ Dodano: 2006-03-29, 17:34 ]
Trochę szkoda tego 136 - chociaż jak Gniot za Gniota - żadnej różnicy się nieodczuje. Jak pojawią się kwadraty to także fajnie - coś innego na Ursynowie:) Za to R-7 aż tak dużo nieodda tych brygad ze 172. Za to inne linie które wymieniłeś rzeczywiście zostaną odessane z R-7.....dzidek pisze:jakoś 50 stopni C w przeładowanym 175 nie będzie przyjemnością dla pasażerów... Co innego w takim 185, które na nadmiar pasażerów nie narzekaLukasz436 pisze:Teraz już przesadasz - MAN jest bardzo dobrym autobusem. Nie widzę przeciwskazań żeby obsługiwał linię 175.
Za to 185 jest prawie w 100% niskopodłogowe - SU18 bedą standardem::))
[ Dodano: 2006-03-29, 16:05 ]
Od kwietnia 136 będzie zdominowane przez Redutową kosztem Woronicza. Wogóle R7 zaczyna zanikać na Ochocie. Schodzi z wielu brygad , m.in. na 128, 136, 172, 175, 186, 188, 512, wejdzie na więcej 436. A można powiedzieć, że tak blisko jest z Wornicza na Ochotę...
Co do 522 to R7 będzie mieć 3 brygady przy czym R13 będzie mieć najwięcej brygad na linii.