StraĹźacka-GwarkĂłw - jak juĹź powstanie

Moderator: Wiliam

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 21 kwie 2008, 9:27

Sprawa jest IMHO stosunkowo prosta: jedna linia do Rembertowa (optuję za 170, wówczas 138 na Elsnerów), a druga np. do Międzylesia, przez Korkową i Kościuszkowców (już PŁOWIECKĄ chyba trzeba sobie darować). 115 bym jednak do tego Rembertowa (albo i dalej, do Ząbek/Marek) skierował, ale koniecznie przez Żołnierską i z zahaczeniem o stację PKP. Na trasę do Międzylesia wysłałbym zupełnie nową linię, jakieś 1xy po trasie np.:
:arrow: ŻERAŃ FSO - Toruńska - Wysockiego - Bartnicza - Wyszogrodzka - Chodecka - Budowlana - Wincentego - Trocka - Kraśnicka - Rzeczna - Zabraniecka - Nowostrażacka - Chełmżyńska - Okularowa - Korkowa - Kościuszkowców - Kajki - Żegańska - MIĘDZYLESIE.
Dopiero później, po kilku miesiącach, poczyniwszy stosowne obserwacje zachowań pasażerów, ciąłbym ewentualnie komunikację na Grochowskiej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 21 kwie 2008, 9:42

Dennis pisze:115 bym jednak do tego Rembertowa (albo i dalej, do Ząbek/Marek) skierował, ale koniecznie przez Żołnierską i z zahaczeniem o stację PKP. .
Jak to sobie konkretniej wyobrażasz :shock: Wawer, Nowy Rembertów, PKP, Strażacka, Żołnierska :?: I do tego jeszcze coś z Międzylesia i jeszcze 199 :?: I jeszcze coś z Targówka Fabrycznego do Rembertowa :?: Nie za dużo dobrego :>


Ja bym optował jednak za 115 z Falenicy przez Marysin, Wygodę, Utratę i Targówek na Bródno + proponowane przez Ciebie 170. Nic więcej.

albo 135 z Placu Hallera przez Utratę na Kolonię :idea: (przy jednoczesnym 169 na Pragę Południe :p )
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 21 kwie 2008, 10:43

R-11 Kleszczowa pisze:
Dennis pisze:115 bym jednak do tego Rembertowa (albo i dalej, do Ząbek/Marek) skierował, ale koniecznie przez Żołnierską i z zahaczeniem o stację PKP. .
Jak to sobie konkretniej wyobrażasz :shock: Wawer, Nowy Rembertów, PKP, Strażacka, Żołnierska :?: I do tego jeszcze coś z Międzylesia i jeszcze 199 :?: I jeszcze coś z Targówka Fabrycznego do Rembertowa :?: Nie za dużo dobrego :>
Jaka Strażacka? :shock: 115 wyobrażam sobie jakoś tak: ALEKSANDRÓW (czy tam FALENICA) - ... - Korkowa - Okularowa - Marsa - Żołnierska - Strażacka - Cyrulików - KOLONIA (np., tak by zahaczało o stację PKP i nie jechało doń wszystkimi możliwymi opłotkami) albo ALEKSANDRÓW/FALENICA - ... - Korkowa - Okularowa - Marsa - Chruściela - jak 199 - jakoś przez Ząbki - MARKI CH (wówczas 199 - jeśli byłaby taka potrzeba - skrócić od Targówka do Ząbek). Nowa linia i 170 - jak zaproponowałem. Na Nowostrażackiej mielibyśmy dwie linie, a na Korkowej i Kościuszkowców jedną linię więcej (ale 401 chyba powinno się stamtąd zabrać, no i wypadałoby wówczas dać coś w zamian /i za dawne 345, przy okazji/). Z Rembertowa można wówczas wycofać 168, w zamian dając 115, 170 i 401 (a żeby za dużo dobrego nie było, to jednocześnie skasować 515 i reaktywować 143 na pierwotnej trasie :D).


przy jednoczesnym 169 na Pragę Południe :p
Przecież wiesz sam, że to bzdura ;)

[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2008-04-21, 11:21 ]
Korekta tagów.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 21 kwie 2008, 10:54

A! Sądziłem, że chcesz to 115 wyciągnąć jeszcze dalej z Rembertowa na Utratę i Bródno. W każdym razie nie przekonałeś mnie - chyba jednak najlepsze będzie 115 przez Wygodę - połączy ową z Marysinem, Marysin i Wawer zyska dobre połączenie z Targówkiem, Bródnem - może nawet i z Żeraniem. Linia jadąca z Marysina do Rembertowa przez Okularową byłaby IMHO nietrafiona - na około i dodatkowo ominęłaby cały Nowy Rembertów. Niech już relację Marysin - Rembertów realizuje 196. Nie jestem bowiem przekonany czy relacja Międzylesie - Rembertów wymaga połączenie bezpośredniego (nie mówię, że nie potrzebuje - być może są do tego jakieś przesłanki!).

W układzie 115 na Bródno przez Wygodę i 170 na Kolonię nie potrzeba nie potrzebnie mnożyć linii :idea:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25623
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 kwie 2008, 10:56

A po cholerę pchać to 115 do Rembertowa? Ja bym właśnie to 115 na solówkach i częściej pchnął przez Kraśnicką na Targówek/Bródno (może przy okazji można by się pozbyć 202) i dołożył do tego 170 na Rembertów (wraz z 138 na Elsnerowie). I starczy. Odrębną natomiast kwestią jest porządkowanie połączeń w Rembertowie, ale nie sądzę, by Gwarków w tym mogła pomóc więcej niż tylko stworzyć pretekst.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 21 kwie 2008, 11:12

R-11 Kleszczowa pisze:Dubel kolei =;
Tak dubluje na małym odcinku, tak też myślałem że tak ktoś napisze.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 21 kwie 2008, 11:52

pawcio pisze:Ja bym właśnie to 115 na solówkach i częściej pchnął przez Kraśnicką na Targówek/Bródno
Ja od zawsze o tym myślałem. Ale albo bym to zakrańcował na Targówku, albo pchnął na HALLERA (zwalniajac 326 z roli łączenia Targówka z Nową Pragą), albo skierował tak, jak napisałem kilka postów wyżej (o linii MIĘDZYLESIE - ŻERAŃ). Pchanie tego w rejony obsługiwane przez 145 jest bez sensu. Tyle, że ostatnio stwierdziłem, że może jednak przydałoby się jakieś połączenie Wawra z liniami kolejowymi prowadzącymi na wschód/północny wschód, czyli stacją PKP REMBERTÓW oraz ZĄBKI :-k Może jednak z ŻERANIA skierować do MIĘDZYLESIA tę moją 1xy, a 115 połączyć ze 196 /i 199 :D/ :?: :-k

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 kwie 2008, 12:33

Ciekawe jak punktualne i częste byłoby takie 115 wydłużone gdzieś na Bródno?
Ta punktualność istotna jest zwłaszcza w lokalnej marysińsko - wawerskiej relacji 115 jeżdżącego co 30 min.
Skróciłbym więc 115 do PKP Gocławek lub przez Wygodę do Rembertowa, by można było wywalić stamtąd 168. Ostatecznie jeszcze można byłoby dać przez ten Targówek Fabryczny, ale do najbliższej pętli przy pl. Hallera czy DWW.

Krzysiek_S
Posty: 5118
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 21 kwie 2008, 12:38

Andrzej pisze:Ciekawe jak punktualne i częste byłoby takie 115 wydłużone gdzieś na Bródno?
Ta punktualność istotna jest zwłaszcza w lokalnej marysińsko - wawerskiej relacji 115 jeżdżącego co 30 min.
115 by było co 15/20/15/20, gorsza częstotliwość w takiej relacji nie ma sensu.
Potencjalne zatory to na św Wincentego, przy przejeździe na Wygodzie[ nie wiadomo jak to rozwiążą,] no i korki wawerskie na Kościuszkowców i koło przejazdu w Międzylesiu[ ma być tunel przypominam]

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25623
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 kwie 2008, 12:47

Dennis pisze:Ale albo bym to zakrańcował na Targówku, albo pchnął na HALLERA (zwalniajac 326 z roli łączenia Targówka z Nową Pragą),
To też jest ciekawa koncepcja.
Dennis pisze:Tyle, że ostatnio stwierdziłem, że może jednak przydałoby się jakieś połączenie Wawra z liniami kolejowymi prowadzącymi na wschód/północny wschód, czyli stacją PKP REMBERTÓW oraz ZĄBKI
W celu? Dojazd na Wschodni powinien wystarczyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 21 kwie 2008, 12:53

Trochę głupio telepać się godzinę na Wschodni przez zakorkowane miasto, mając stację kolejową (i to bliższą celu podróży) w zasięgu dwudziestukilku-trzydziestu minut jazdy busem. A linia Wołomińska?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25623
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 kwie 2008, 12:55

Trochę głupio dla potoków rzędu 5 osób na godzinę tworzyć bezpośrednie połączenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 21 kwie 2008, 13:11

Ty takie jednak promujesz w swojej stopce :P

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25623
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 kwie 2008, 13:12

A Twojej przez litość nie wspominając. :-$
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 21 kwie 2008, 13:13

Ale je nie przynajmniej nie twierdzę, że takie połączenia są głupie #-o

ODPOWIEDZ