Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2008, 12:45

105 jest już wystarczająco długie. Może starczy? A 102 na takiej zmianie na pewno może zyskać, bo obecnie zapełnienie ma raczej średnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 24 kwie 2008, 13:20

Krzysiek pisze:
Dennis pisze:Nie, połączenie z Woli na Grochów przez Sokolą jest znakomite i wykorzystywane. Zatem od strony Woli skracałbym 125 co najwyżej do jakiejś OLSZYNKI.
HEh 102 OG - Olszynka, 125 Międzylesie - Wiatraczna.
To byłby dobry pomysl, bo 125 nie nadaje sie obecnie do powrotu w szczycie z okolic Wiatracznej. Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz), i trzeba sztukować autobusem do traktu + 525.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 24 kwie 2008, 17:00

Krzysiek pisze:102 OG - Olszynka, 125 Międzylesie - Wiatraczna.
Tak się zastanawiam Krzychu, czy czasem nie za bardzo wczułeś się w dogadzanie wawerskim malkontentom. Bo niby dlaczego, skoro 125 niby jest takie pospóźniane z tej Woli, takąż linię ma mieć Olszynka, a nie Wawer :?: :-$ Poza tym, mógłbym nawet przystać na Twoje 102, ale tylko wtedy, jeśli od Świętokrzyskiej pojechałaby po trasie 125 do Zamoyskiego, a dalej Lubelską, Bliską, Żupniczą, Chodakowską, Mińską i Stanisławowską.

[ Dodano: 2008-04-24, 17:01 ]
rhemek pisze:Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz)
Prawie codziennie jeżdżę 125 i takiej sytuacji w życiu jeszcze nie widziałem =; :shock:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 kwie 2008, 18:13

To uwierz, że bywa. Ale dopiero wtedy, gdy dotrze na tamtą stronę Wisły...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 24 kwie 2008, 20:14

Nie przekonałeś mnie. Cóż takiego napotyka na trasie w stronę Pragi, czego nie napotyka w stronę Woli, a co powoduje, że w jedną stronę jeżdżą stada po 3, dopiero od Wisły, a w drugą nigdy :-$ Oto jest zagadka :P A na poważnie: Tamka/Topiel blokuje w obie strony, raczej jednak w stronę Woli. Przy Teatrze Powszechnym jest podobnie - raczej ciężej skręcić w lewo w Zamoyskiego. Owszem potrafi się zablokować Świętokrzyska od ONZu do Marszałkowskiej. Fakt. Ale w tym samym czasie najczęściej stoi od Nowego Światu do Marszałkowskiej, a nawet i czasami do ONZu włącznie :-$ A mimo to stad po 3 nie widziałem w swoich okolicach nigdy :!:

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 kwie 2008, 21:50

Dennis pisze: A na poważnie: Tamka/Topiel blokuje w obie strony, raczej jednak w stronę Woli. Przy Teatrze Powszechnym jest podobnie - raczej ciężej skręcić w lewo w Zamoyskiego. Owszem potrafi się zablokować Świętokrzyska od ONZu do Marszałkowskiej. Fakt. Ale w tym samym czasie najczęściej stoi od Nowego Światu do Marszałkowskiej, a nawet i czasami do ONZu włącznie :-$ A mimo to stad po 3 nie widziałem w swoich okolicach nigdy :!:
Jeszcze Prosta przed Żelazną. Aczkolwiek oczywiście, że na lewym brzegu Wisły sytuacja gdy trzy wozy 125 przybywają na przystanek jest niespotykana - a korzystam z linii ciągu Kasprzaka - Prosta - Świętokrzyska praktycznie każdego dnia. Wracając do meritum: 105 skrócone do Mariensztatu i połączone ze 125 (Górczewska - Mariensztat) co 7,5/10/7,5//12 byłoby znakomitą linią. Tylko, że doskonale wiemy iż dziś jakiekolwiek gdybanie o takowym połączeniu - mając w coraz bliżej perspektywie zamknięcie Świętokrzyskiej i budowę nitki metra - jest niepoprawne. Jednakże po zakończeniu budowy podziemnej kolejki dobra linia zwykła na podanej wcześniej trasie - być może nawet z nieco słabszą częstotliwością np. 10/15/10//15 - mogłoby być naprawdę dobrym rozwiązaniem.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 24 kwie 2008, 21:58

Wracając do Wawra. ;-) Wiadomo już kiedy linia 119 pojedzie ulicą Kadetów.? :-k
Bo już kładą podobno nawierzchnie, więc już przebudowa na ukończeniu.
Jutro sprawdzę jak faktycznie wygląda ta ulica.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 24 kwie 2008, 23:10

rhemek pisze:To byłby dobry pomysl, bo 125 nie nadaje sie obecnie do powrotu w szczycie z okolic Wiatracznej. Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz), i trzeba sztukować autobusem do traktu + 525.
To ja nie wiem o której Ty godzinie wracasz, bo jak ja jeżdżę to spóźnienie jest w granicach 5 min.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 24 kwie 2008, 23:32

Dobrze moze z tymi 3-ma przesadzilem, ale 2 na raz jezdza czesto.
I naprawde nieraz wracając z Reala czekałem po kilkadziesiat minut w szczycie na 125...

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 25 kwie 2008, 11:24

Wydaje mi się, że zamiast zmieniać trasę 125 można po prostu przeprogramować światła na Tamce...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 kwie 2008, 11:49

Dogmatycznie ustawionych świateł w naszym mieście już nie przestawisz...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 kwie 2008, 18:26

A tak wygląda ulica Kadetów teraz.
http://www.osiedlelas.waw.pl/index.php? ... 2&Itemid=2
Niestety termin majowy chyba nie realny, ponieważ troche prac jeszcze zostało. :sad: Jeszcze do wylania jest asfalt , oraz Stoen musi przestawić kilka słupów, oraz do zbudowania jest zatoka przy Nowozabielskiej w stronę Traktu Lubelskiego.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 27 kwie 2008, 21:48

Nie ma jeszcze podsypki przy rondzie i obok szkoły. Realna jest połowa maja niestety. :(
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 29 kwie 2008, 23:07

Już trochę czasu minęło od tamtego posta, a ja o czym innym. Zastanawiam się czy jak od 1.06 przyjdą nowe Libero to czy po umieszczeniu ich na 161, a co za tym idzie odzysku 3 brygad, dodajmy do tego nowe Scanie; udałoby się wzmocnić mające się już wkrótce rozjechać 119 i 147?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 kwie 2008, 23:22

Nie chce żeby zabrzmiało to zbyt egoistycznie, ale należy najpierw wzmocnić 119 przy okazji korekty trasy,oraz 147 zsychronizować z 119, co za tym idzie też wzmocnić rozkład, żeby nie było placzu w Zerzniu i okolicach.
Co do 146, [jeśli brygad nie starczy] to ja bym zaczekał do budowy ciągów Panny Wodnej - Skalnicowa i Przewodowa ,wtedy 146 wzmocnić + dojazdówki z wymienionych wyżej ciągów. Narazie na 146 może przejść przegub z 147.

[ Dodano: 2008-04-29, 23:23 ]
Colony pisze:a co za tym idzie odzysku 3 brygad, dodajmy do tego nowe Scanie; udałoby się wzmocnić mające się już wkrótce rozjechać 119 i 147?
Już pewnie te brygady gdzie indziej zostały zagospodarowane np 111, 151 albo wtyczki na 523.

Zablokowany