Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
To byłby dobry pomysl, bo 125 nie nadaje sie obecnie do powrotu w szczycie z okolic Wiatracznej. Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz), i trzeba sztukować autobusem do traktu + 525.Krzysiek pisze:HEh 102 OG - Olszynka, 125 Międzylesie - Wiatraczna.Dennis pisze:Nie, połączenie z Woli na Grochów przez Sokolą jest znakomite i wykorzystywane. Zatem od strony Woli skracałbym 125 co najwyżej do jakiejś OLSZYNKI.
Tak się zastanawiam Krzychu, czy czasem nie za bardzo wczułeś się w dogadzanie wawerskim malkontentom. Bo niby dlaczego, skoro 125 niby jest takie pospóźniane z tej Woli, takąż linię ma mieć Olszynka, a nie Wawer Poza tym, mógłbym nawet przystać na Twoje 102, ale tylko wtedy, jeśli od Świętokrzyskiej pojechałaby po trasie 125 do Zamoyskiego, a dalej Lubelską, Bliską, Żupniczą, Chodakowską, Mińską i Stanisławowską.Krzysiek pisze:102 OG - Olszynka, 125 Międzylesie - Wiatraczna.
[ Dodano: 2008-04-24, 17:01 ]
Prawie codziennie jeżdżę 125 i takiej sytuacji w życiu jeszcze nie widziałemrhemek pisze:Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz)
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
To uwierz, że bywa. Ale dopiero wtedy, gdy dotrze na tamtą stronę Wisły...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie przekonałeś mnie. Cóż takiego napotyka na trasie w stronę Pragi, czego nie napotyka w stronę Woli, a co powoduje, że w jedną stronę jeżdżą stada po 3, dopiero od Wisły, a w drugą nigdy Oto jest zagadka A na poważnie: Tamka/Topiel blokuje w obie strony, raczej jednak w stronę Woli. Przy Teatrze Powszechnym jest podobnie - raczej ciężej skręcić w lewo w Zamoyskiego. Owszem potrafi się zablokować Świętokrzyska od ONZu do Marszałkowskiej. Fakt. Ale w tym samym czasie najczęściej stoi od Nowego Światu do Marszałkowskiej, a nawet i czasami do ONZu włącznie A mimo to stad po 3 nie widziałem w swoich okolicach nigdy
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Jeszcze Prosta przed Żelazną. Aczkolwiek oczywiście, że na lewym brzegu Wisły sytuacja gdy trzy wozy 125 przybywają na przystanek jest niespotykana - a korzystam z linii ciągu Kasprzaka - Prosta - Świętokrzyska praktycznie każdego dnia. Wracając do meritum: 105 skrócone do Mariensztatu i połączone ze 125 (Górczewska - Mariensztat) co 7,5/10/7,5//12 byłoby znakomitą linią. Tylko, że doskonale wiemy iż dziś jakiekolwiek gdybanie o takowym połączeniu - mając w coraz bliżej perspektywie zamknięcie Świętokrzyskiej i budowę nitki metra - jest niepoprawne. Jednakże po zakończeniu budowy podziemnej kolejki dobra linia zwykła na podanej wcześniej trasie - być może nawet z nieco słabszą częstotliwością np. 10/15/10//15 - mogłoby być naprawdę dobrym rozwiązaniem.Dennis pisze: A na poważnie: Tamka/Topiel blokuje w obie strony, raczej jednak w stronę Woli. Przy Teatrze Powszechnym jest podobnie - raczej ciężej skręcić w lewo w Zamoyskiego. Owszem potrafi się zablokować Świętokrzyska od ONZu do Marszałkowskiej. Fakt. Ale w tym samym czasie najczęściej stoi od Nowego Światu do Marszałkowskiej, a nawet i czasami do ONZu włącznie A mimo to stad po 3 nie widziałem w swoich okolicach nigdy
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
To ja nie wiem o której Ty godzinie wracasz, bo jak ja jeżdżę to spóźnienie jest w granicach 5 min.rhemek pisze:To byłby dobry pomysl, bo 125 nie nadaje sie obecnie do powrotu w szczycie z okolic Wiatracznej. Zwykle przyjeżdza raz na godzinę ( zwykle 3 wozy na raz), i trzeba sztukować autobusem do traktu + 525.
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A tak wygląda ulica Kadetów teraz.
http://www.osiedlelas.waw.pl/index.php? ... 2&Itemid=2
Niestety termin majowy chyba nie realny, ponieważ troche prac jeszcze zostało. Jeszcze do wylania jest asfalt , oraz Stoen musi przestawić kilka słupów, oraz do zbudowania jest zatoka przy Nowozabielskiej w stronę Traktu Lubelskiego.
http://www.osiedlelas.waw.pl/index.php? ... 2&Itemid=2
Niestety termin majowy chyba nie realny, ponieważ troche prac jeszcze zostało. Jeszcze do wylania jest asfalt , oraz Stoen musi przestawić kilka słupów, oraz do zbudowania jest zatoka przy Nowozabielskiej w stronę Traktu Lubelskiego.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Już trochę czasu minęło od tamtego posta, a ja o czym innym. Zastanawiam się czy jak od 1.06 przyjdą nowe Libero to czy po umieszczeniu ich na 161, a co za tym idzie odzysku 3 brygad, dodajmy do tego nowe Scanie; udałoby się wzmocnić mające się już wkrótce rozjechać 119 i 147?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Nie chce żeby zabrzmiało to zbyt egoistycznie, ale należy najpierw wzmocnić 119 przy okazji korekty trasy,oraz 147 zsychronizować z 119, co za tym idzie też wzmocnić rozkład, żeby nie było placzu w Zerzniu i okolicach.
Co do 146, [jeśli brygad nie starczy] to ja bym zaczekał do budowy ciągów Panny Wodnej - Skalnicowa i Przewodowa ,wtedy 146 wzmocnić + dojazdówki z wymienionych wyżej ciągów. Narazie na 146 może przejść przegub z 147.
[ Dodano: 2008-04-29, 23:23 ]
Co do 146, [jeśli brygad nie starczy] to ja bym zaczekał do budowy ciągów Panny Wodnej - Skalnicowa i Przewodowa ,wtedy 146 wzmocnić + dojazdówki z wymienionych wyżej ciągów. Narazie na 146 może przejść przegub z 147.
[ Dodano: 2008-04-29, 23:23 ]
Już pewnie te brygady gdzie indziej zostały zagospodarowane np 111, 151 albo wtyczki na 523.Colony pisze:a co za tym idzie odzysku 3 brygad, dodajmy do tego nowe Scanie; udałoby się wzmocnić mające się już wkrótce rozjechać 119 i 147?