To jak wytłumaczysz tłumek wysiadający z 24 do 8, na rondzie Waszyngtona?Dennis pisze:8 z 26 mają jednak za dużo wspólnego, przy czym ta pierwsza linia jest w dłuższej, tranzytowej relacji, zupełnie do niczego
(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
Tzn.? Wozów, motorniczych, pieniędzy? Na jedną brygadę, żeby wydłużyć 13? Pieniądze ZTM sam marnuje zrobiwszy mocno nieefektywny system na Bemowie i Kole - wrzuciwszy kasę na dodatki, by utrzymać status quo na Bemowie i to tylko w szczytach, jednocześnie psując system we wszystkich pozostałych porach dnia i DS, tylko dlatego, żeby wydłużalna niewielkim kosztem 13 gniła na Kole. Poza tym ładując niepotrzebne brygady w odcinek Koło - Nowe Bemowo - czemu np. 5 nie może być 23 wydłużonym na Marymont? (problem niemieszczenia się dwuskładów na Marymoncie zniknął od zniknięcia 15). Wtedy dodatkowe dodatkiBrygad za mało.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Mam wrażenie, że brygadowo to wyjdzie tylko przy osłabieniu 23 do 12 minut, na czym Bemowo nie zyska, a W-Z straci ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Zgadza się.pawcio pisze:Jeszcze raz. Chcesz zrobić tak:
5 - kasacja
13 na Bemowo
23 na Metro Marymont
46 na Koło?
Oczywiście, pchanie na Metro Marymont linii co 6 na dwuskładach to jednak byłaby przesada. Natomiast nie wiem gdzie wg Ciebie straci W-Z? Zachowuje przecież status quo, obecnie mamy:Bastian pisze:Mam wrażenie, że brygadowo to wyjdzie tylko przy osłabieniu 23 do 12 minut, na czym Bemowo nie zyska, a W-Z straci
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
razem 15 kursów/h
Po zmianach:
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
razem: 15 kursów/h, czyli tyle samo.
Clue w tym, że taka zmiana nie daje Bemowu zysków w szczycie (bo i nie ma takiej potrzeby wg mnie), ale daje poza nim i w DS, gdzie znowu będzie parka 13/23 co 7,5 na Bemowo.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Zaraz, przecież teraz mamy jeszcze 5 kursów/h linii 46, czemu liczysz ją tylko po zmianie?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Cholera, zapomniałem o tych 5 kursach.
To już wiem czemu to się jakoś za dobrze zgadzało.
To w takim razie mamy dwie zasadniczo drogi: wzmocnienie 46 z Koła do 6', co wydaje się być brygadożerne, albo wariant bardziej oszczędny, czyli 43 Koło - Zoo składające się z dodatków 23 pozostałych po zmiejszeniu częstotliwości tej ostatniej z 6 do 12. Cholernie nie lubię takich ogryzków, ale to jest jednak najefektywniejsze wyjście (dodatki na 23 jeżdżą po prostu krócej niż 46). Spróbuję jakoś w weekend przeliczyć brygady dla tych dwóch wersji, z baaardzo cichą nadzieją, że może jednak 46 co 6' by się dało sklecić bazując na obecnej liczbie brygad.
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No, gdyby się faktycznie zgadzało, to i zmiany by były inne, bo podobne pomysły zdaje się były rozważaneSiecool pisze:To już wiem czemu to się jakoś za dobrze zgadzało.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
W "Bemowo News" (http://bemowo.waw.pl/bemowo/files/12088 ... 4_2008.pdf strona 9) jest informacja o przebudowie:
Co będzię obejmowała ta przebudowa?
Spodziewać się również możemy, że do
lipca 2010 będziemy mieli gotowy wiadukt na Radiowej oraz kładkę
dla pieszych nad trasą S8. Trzeci odcinek w większości będzie
przebiegać w wykopie, stąd konieczność budowania ścian szczelinowych
i oporowych. W ramach tego odcinka konieczna jest też
przebudowa miejskiej sieci ciepłowniczej, która będzie miała miejsce
między kwietniem a sierpniem tego roku. Pomiędzy marcem
a wrześniem tego roku zaplanowano przebudowę linii tramwajowych
w ciągu ulic Radiowej i Powstańców Śląskich.
Co będzię obejmowała ta przebudowa?
Też się zastanawiam, bo chyba nie będą montować zwrotnic, bo to wyrzucenie pieniędzy w błoto przy niedawno wymienianym łuku...was pisze:W "Bemowo News" (http://bemowo.waw.pl/bemowo/files/12088 ... 4_2008.pdf strona 9) jest informacja o przebudowie:Spodziewać się również możemy, że do
lipca 2010 będziemy mieli gotowy wiadukt na Radiowej oraz kładkę
dla pieszych nad trasą S8. Trzeci odcinek w większości będzie
przebiegać w wykopie, stąd konieczność budowania ścian szczelinowych
i oporowych. W ramach tego odcinka konieczna jest też
przebudowa miejskiej sieci ciepłowniczej, która będzie miała miejsce
między kwietniem a sierpniem tego roku. Pomiędzy marcem
a wrześniem tego roku zaplanowano przebudowę linii tramwajowych
w ciągu ulic Radiowej i Powstańców Śląskich.
Co będzię obejmowała ta przebudowa?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Czyżby przygotowanie pod budowę drugiej jezdni PŚ? ![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Owszem, projekty przewidują zbudowanie kawałka drugiej jezdni PŚ, wg planu ze strony SISKOMu wychodzi nawet piękne kuriozum w postaci zwężenia się PŚ na odcinku jakiś 100 m tak na oko licząc. W sumie ma to związek z tramwajami o tyle, że ma być ten śodkowy wiadukt dla nich, ale szczerze mówiąc nie określałbym tego jako "przebudowy linii tramwajowych w ciągu ulic Radiowej i Powstańców Śląskich".
Z ciekawostek poza tym Lazurowa też ma mieć dwie jezdnie (znaczy się dwa wiadukty) - z rozmachem to wszystko budują i przyszłościowo. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]