Wypadki i awarie - 2008
Moderator: vernalisadonis
No toś poznał naszego Jelczyka4918MZ pisze:Dokładnie o 16:37 (uwzględniając opóźnienie). "Gustownie" ubrany kierowca (białe sportowe buty do służbowych spodni z kantem nie uszły uwadze pasażerów) poszedł do tyłu, otworzył klapę, po czym wrócił i powiedział, że jest awaria silnika i wyprosił wszystkich z autobusu. Pech, bo akurat nim jechałem .IndeX148 pisze:4731 1/160 zjeżdza właśnie na zakład. Na przystanku Zachęta > Dw Centralny 'wywaliło' Borygo.
Wczorajsze obserwacje:
3901 512 zdechl na Szczesliwicach ok. 15:00 - niestety mimo usilnych prob nie chcial odpalic... Po interwencji pogota zjechal na zaklad.
5413 rowniez zdechl na Szczesliwicach jakos miedzy 18 a 19:00 z nieznanej mi przyczyny. Podobnie jak w poprzednim przypadku interwencja pogota (zreszta bardzo chamowatego jegomoscia) i zjazd.
5733 801 widziany ok. 21:00 na Odrowaza (kierunek R13) w towarzystwie niesmiertelnej Tatry
3901 512 zdechl na Szczesliwicach ok. 15:00 - niestety mimo usilnych prob nie chcial odpalic... Po interwencji pogota zjechal na zaklad.
5413 rowniez zdechl na Szczesliwicach jakos miedzy 18 a 19:00 z nieznanej mi przyczyny. Podobnie jak w poprzednim przypadku interwencja pogota (zreszta bardzo chamowatego jegomoscia) i zjazd.
5733 801 widziany ok. 21:00 na Odrowaza (kierunek R13) w towarzystwie niesmiertelnej Tatry
rury
Awaria 1/410 > 4830 na pętli Targówek o 11:40. Zjazd do zajezdni o własnych siłach. Na podmianę wyjechał o 14:10: 6394 (od pętli Targówek)
Awaria 1/160 > 4780, na podmianę wyjechał 6332
Awaria pierwszych drzwi w 2/410 > 4899 na pętli Groty ok. 8:00 . Wyjazd ponownie na trasę ok. 9:50 z pętli Targówek.
Awaria 1/160 > 4780, na podmianę wyjechał 6332
Awaria pierwszych drzwi w 2/410 > 4899 na pętli Groty ok. 8:00 . Wyjazd ponownie na trasę ok. 9:50 z pętli Targówek.
dziś pierwszy wagon ze składu 1100 i 1101 połamał pantograf pod wiaduktem przy PKP Kasprzaka => Woronicza (10). Huku, trzasku ogromna ilość, zerwane dwie belki poziome podtrzymujące sieć (jedna z nich zawisła na sieci) i w dwóch miejscach, gdzie sieć podtrzymuje linka przymocowana pod wiaduktem. Co ciekawe, pantograf w drugim wagonie ocalał
Całe zdarzenie odbyło się o 15:30
Więcej zdjęć jutro, dziś nie mam już czasu
Całe zdarzenie odbyło się o 15:30
Więcej zdjęć jutro, dziś nie mam już czasu
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 27 cze 2007, 18:55
- Lokalizacja: Praga
Problem w tym Witku, że ma... rację. Bo ja doskonale wiem jak wygląda 105-ka i chętnie się dowiem, który ptg. ocalał na #1100, mimo że pierwszy się połamał A może na R-3 mają jakieś nieznane modernizacje?MeWa pisze:Akurat Twój post wniósł zerową wartość poznawczą względem przyczyn opisywanej awarii, a jak wygląda wagon stopiątki wiem i podejrzewam, że również większość użytkowników forum także.
/Pogot