![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
[edit]
Moderator: JacekM
W którym miejscu jest ona dobra? JA tą drogę znam od podszewki jeżdżę nią praktycznie często:inż. Glonojad pisze:Ależ ta droga jest obecnie bardzo dobra, z regularnie prowadzonymi remontami i niezbyt dużym ruchem. Jest też dużo mniej przejść przez miejscowości niż na odcinku mazowieckim. Zawsze lżej mi się jedzie odcinek od Ostrowi na wschód. Oczywiście, ciężarówki... ale te pojadą Wiją... odcinkowo można jedynie pasy do wyprzedzania zrobić i już.
Tak tylkoże ten odcinek zaczyna się sypać co jest skandalem bo droga byłe niedawno remontowana. A odcinek od Mężenina do Białegosotku to dopiero tragedia (może mniejsza od odcinka Wyszków Ostrów ) ale już mu mało brakuje.inż. Glonojad pisze:Od Ostrowi na wschód, przecież pisałem. A jeżdżę nią dość często, co kilka miesięcy.
Toś naprodukował się słowotoku, naszpikowanego bardzo wzniosłymi sformułowaniami, niestety głównie jednak populistycznymiMisiek997 pisze:W którym miejscu jest ona dobra? JA tą drogę znam od podszewki jeżdżę nią praktycznie często:
Odcinek od Wyszkowa do Ostrowi to tragedia dziura na dziurze, koleiny, brak możliwości ucieczki na pobocze z powodu jego tragicznego stanu. Dalej od Ostrowi do Zambrowa jest nieźle ładny dywan który niestety już się sypie (skandal jak było to robione; ten odcinek ma niecałe 3 lata)
Ruch jest bardzo intensywny. A i o wypadkach. W zasadzie nie ma dnia by tam nie było jakiejś tragedii. To dlatego ta droga jest nazywana drogą śmierci i jest najgorszą (zaraz po 7) drogą w kraju. Co da wywalenie Tirów skoro aut, autokarów i ciężarówek podróżujących trasą Białystok - Stolica jest naprawdę sporo. Dodajemy jeszcze ruch lokalny. Brak obwodnicy Białegostoku (która jest regularnie oprotestywana przez ekologów ). O odcinku Białystok - Augustów już nic nie powiem bo tam to jest dopiero drama. Wąsko 0 szans ucieczki w razie jakiejś sytuacji bo jest droga i potem drzewa. Wogóle województwo podlaskie jest upośledzone o infrastrukturę drogową. A i będzie gorzej bo eko-terroryści ciągle protestują w sprawie budowy jakichkolwiek dróg a to nie wina podlasia że wszędzie są tu lasy, rezerwaty i puszcze. Tylko ekolodzy zapominają jedno: Tu też żyją ludzie, którzy też płacą podatki i wymagają bezpiecznych dróg.
Przy 180 poprawia się komfort, bo koła przestają dotykać nawierzchniinż. Glonojad pisze:No, ale ja 140 nie jeżdżę, może dlatego nie narzekam
NieDennis pisze: Przy 180 poprawia się komfort, bo koła przestają dotykać nawierzchni![]()
![]()
A co powiesz o Grajewie?R-11 Kleszczowa pisze:Zdecydowanie 42. Ten przebieg jest oczywiście najlepszy. Padło pytanie co z Białymstokiem - PO w kampanii optując za puszczeniem S8 przez Łomżę obiecywało w zamian od Via Baltica śladem obecnej "ósemki" trasę S60. Natomiast faktem jest, że Via Baltica powinna powstać jak najszybciej - nie tylko polski to interes. W końcu właśnie przez tą trasę prowadzi w zasadzie jedyny szlak na zachód UE z krajów nadbałtyckich (niby można przez Królewiec i dalej powstająca S22 i DK6 ale to już wymaga wiz i odpraw celnych)... Tak w ogóle to największym plusem wariantu 42 jest ominięcie Augustowa trasą, która będzie nie tylko omijać Rospudę ale i będzie kompatybilna z obejściem Suwałk.