401 - dzielić, czy nie?

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 cze 2008, 16:44

Paweł C.: Proponuję, żebyś jeszcze raz napisał o potrzebie przekształcenia 401 w 524, bo nie zapamiętaliśmy :ok:

Wg. mnie ta linia na tyle zyskała na popularności na prawym brzegu, że są perspektywy, iż ta tendecja będzie się utrzymywać. Wniosek z tego taki, żeby na razie zostawić 401 w spokoju, z obecną częstotliwością, z obecną trasą i z obecną obsługą (aczkolwiek do obsługi mogłaby się włączyć Woronicza :-k ).
A potem, po "na razie", możnaby pomyśleć o zrealizowaniu ulubionego pomysłu Pawła C. :glaszcze: :razz: Pod warunkiem, że takie 524 nie kursowałoby co 30 min. w DS! :nonono:

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 08 cze 2008, 16:58

Częstotliwość dla 524 powinna być odpowiednio 15/15/15/20. ;-) Razem skoordynowana z 401 w dzień powszedni.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 cze 2008, 17:02

A nie lepiej 524 Marysin/Gocław/Wiatraczna/Rembertów/Wesoła - Ursus co 10/15/10//20?

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 08 cze 2008, 17:12

Nie to jest zbyt długa trasa nie starczy brygad na 524.Przekształcić linię 401 w 524,wprowadzając drobną korektę trasy Dolina Służewiecka-Św.Bonifacego-Powsińska-Trasa Siekierkowska-Bora Komorowskiego-Fieldorfa-Ostrobramska-Marsa-Okularowa-Stepowa-Korkowa-Marysin. :-k

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 cze 2008, 17:17

Ta korekta służy tylko i wyłącznie spowalnianiu tej linii! Po co sztucznie próbujesz nabijać frekwencję?

Myślę, że jak teraz na 401 starcza, to i na 524 o takiej samej częstotliwości by starczyło 8-(

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 08 cze 2008, 17:25

Masz rację B.J.2052 linia 401 powinna zostac przekształcona w 524 nie zmieniając przebieg trasy. ;-)

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 cze 2008, 17:27

Pozostaje zapytać Kleszcza lub inną kompetentą osobę, czy trasa w Ursusie jest optymalna? :-k

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 08 cze 2008, 17:31

Był już pomysł przekształcenia trasy linii 515 na Ursus, więc wydaje mi się że powinno być problemu.Ciekawe jakie ma zdanie na ten temat kleszcz. :-k

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 cze 2008, 17:33

A co w takim razie z Rembertowa do Polibudy lub Centrum? :-k Obawiam się, że SKM nie jest aż tak atrakcyjne :razz:

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 08 cze 2008, 18:32

Paweł C. pisze:Po wybudowanie ronda przy Płowieckiej popularność linii 401 może wzrosnąć a w tedy można pomyśleć o całotygodniowej linii 524. =D>
Pomarzyć zawsze można.
BJ.2052 pisze:A co w takim razie z Rembertowa do Polibudy lub Centrum? Obawiam się, że SKM nie jest aż tak atrakcyjne
Rembertów powiedział takiej linii "nie". 515 niech trzyma się tej trasy, jaką obecnie ma (i proszę żeby na ten post nie odpowiadał Dęboszczak)

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 08 cze 2008, 18:45

Na wymianę najlepszej linii z Rembertowa czyli 515 na muchowoza jadącego donikąd czyli 401 nikt sie w Rembertowie nie zgodzi.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 cze 2008, 19:31

Rosa pisze:nikt sie w Rembertowie nie zgodzi
I dobrze!
PiotrekP pisze:Rembertów powiedział takiej linii "nie". 515 niech trzyma się tej trasy, jaką obecnie ma
Właśnie. Obecnie 515 to bardzo dobra linia z bardzo dobrym zapełnieniem. Niech zostanie tak, jak jest =D>

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 08 cze 2008, 22:55

BJ.2052 pisze:Właśnie. Obecnie 515 to bardzo dobra linia z bardzo dobrym zapełnieniem. Niech zostanie tak, jak jest
A gdzie tam dobra:
- wozi na Politechnikę, a nie jedzie po najkrótszej trasie
- ciągle ludzie chcą ją zatrzymywać na Wspólnej Drodze - jest lokalna relacja, a nie mozna jej obsłużyć linią przyspieszoną
- nie ma wspólnego przystanku z 408 przy metrze

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 cze 2008, 22:59

Jarek pisze:- nie ma wspólnego przystanku z 408 przy metrze
Przez to wszyscy zginiemy :chodu: :hyhy: :p
Jarek pisze:ciągle ludzie chcą ją zatrzymywać na Wspólnej Drodze - jest lokalna relacja, a nie mozna jej obsłużyć linią przyspieszoną
Chcieć to se mogą :-s

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 09 cze 2008, 0:20

Jakie to merytoryczne...
BJ.2052 pisze:Chcieć to se mogą
Jest relacja lokalna, którą powinna realizować linia zwykła, a nie 515. Trasa przez Wiatrak nie jest dla pośpiecha z Rembertowa.

Zablokowany