Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym
- Dawid_2248
- Posty: 11
- Rejestracja: 04 cze 2008, 21:34
- Lokalizacja: Warszawa
Na końcu 4 z 6 półkursów oberwała się z mocowania końcówka rury elastycznej doprowadzająca spaliny do tłumika. Nie powiem, troszkę mi głowę urywało, mimo że szpara nie była jakaś gigantyczna, ale stwierdziłem że nie warto na to awarii robić na niecałe 3 godziny przed końcem pracy. Alternatywą było wypdanięcie brygady bo rezerwy na zakładzie OIDP nie było. Więc to był mój ukłon w stronę przewiezienia ludzi i wykonania planu. Obecnie stary element zastąpiła całkowicie nowa rura elastycznaDawid_2248 pisze:2680 na niedzielnym maratonie na 517. Ryczał głosniej niż seria .37.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pogrążacie się coraz bardziej!
Jechałem dziś 2949. Wygląda fatalnie - strasznie dużo rdzy. Trudno się dziwić, przecież ma on 22 lata
!
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Omni-Bus galeria współczesna http://www.omni-bus.eu/omnigaleria/profile.php?uid=27
Omni-Bus galeria podróżnicza http://www.omni-bus.eu/podroze/profile.php?uid=27
Omni-Bus galeria podróżnicza http://www.omni-bus.eu/podroze/profile.php?uid=27
Jechałem w tym tygodniu 220. Kilkakrotnie gasł, jakakolwiek zmiana biegów to była sieczka dla uszów. Wewnątrz też nie najlepiej, ale widywałem gorsze.
Przyczyn gaśnięcia i hałasu przy zmianie biegów mże być kilka... jezeli występują one oddzielnie... A jeżeli tak opisujesz, występowały razem świadczą o braku umiejętności lub chęci kierowcy poruszania się takim pojazdem (czyli nieumiejętna zmiana biegów).Michał W. pisze:Jechałem w tym tygodniu 220. Kilkakrotnie gasł, jakakolwiek zmiana biegów to była sieczka dla uszów. Wewnątrz też nie najlepiej, ale widywałem gorsze.
Najpierw napisz specjalisto co jest w nim źle... Bo coś mi się wydaje że Winio dłużej od ciebie pracuje i ma większe pojęcie jaki wóz brał na stanlevar pisze:220 nie jest zły. 210 gorszy
(teraz Winio mnie powiesi).
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Co wyje?Bernard pisze:5782wyją łożyska w tylnych kołach.
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
A jak to brzmi niby?
![:D](./images/smilies/mg.gif)
A może to podczas hamowania?
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
W 95% przypadków hałas pochodzi od pracy nieprzesmarowanej obrotnicy nie zaś samego zaczepu drugiego członu. Więc jest to niegroźne, ale wnerwiające.Bernard pisze:5200 - trzeszczy pod spodem łączenie przeguba tak jakby zaraz miał się rozerwać.
Starczy wymienić bębny na przetoczone, niekoślawe i niezagrzane, oraz wymienić szczęki. Ale oczywiście bębny są obecnie toczone krzywo, i notorycznym przypadkiem jest to że wóz po OT ma jeszcze gorzej niż przed. No bo jak inaczej wytłumaczyć fakt że trzeci czy czwarty komplet bębnów od razu po założeniu powoduje przy hamowaniu wibracje kierownicy?Ryży pisze:Wóz 1203 strasznie pragnie jak najprędzej dostać się do huty. Pomijam pordzewiałe wnętrze, ale "symfonia" przy hamowaniu - majstersztyk! Ludzie stojący na przystanku patrzyli się na ten cud techniki ze strachem w oczach.
Pogrążacie się coraz bardziej!
Kolego SP45-166, szacun dla Twojej bardzo rozleglej wiedzy z zakresu budowy Ikarow (i pewnie nie tylko) i diagnozowania usterek!
Stwierdzam to zupelnie bez ironii, po prostu jak widac na wszystko jest pomysl i rada, tylko zaplecze techniczne mamy takie a nie inne
P.S. Zeby mnie nikt o to nie posadzal - moje stanowisko w sprawie warszawskich Ikarusow z manualna skrzynia biegow sie nie zmienilo: palnik, palnik i jeszcze raz PALNIK![:evil: :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
P.S. Zeby mnie nikt o to nie posadzal - moje stanowisko w sprawie warszawskich Ikarusow z manualna skrzynia biegow sie nie zmienilo: palnik, palnik i jeszcze raz PALNIK
![:evil: :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
rury