Przystanki na żądanie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 28 maja 2008, 16:40

Czemu przystanki na linii 139 VOGLA, POWSINEK, CZEKOLADOWA, ROSOCHATA są na żadanie ale wyłącznie na kartkach w autobusie....

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 maja 2008, 16:42

Fikander pisze:Taśmowa do nż od zaraz.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 28 maja 2008, 16:50

Małcużyńskiego dla 504, 505, 166 i 306 >>> NŻ (-o<
Migdałowa dla 306 >>> NŻ

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 cze 2008, 16:53

ZTM coraz bardziej mnie zaskakuje. ;-) Oto, co jest napisane, w komunikatach:
zostaje zmieniony charakter poniższych przystanków ze stałego na "na żądanie":
PARK KASKADA (01 i 02) na trasach linii 110, 114, 116, 121, 195, 701, 708 i 726;
Tymczasem:
# przystanek PARK KASKADA 05 zostaje uruchomiony jako stały na trasach linii 414, 508 i 511;

# przystanek PARK KASKADA 06 zostaje uruchomiony jako stały na trasach linii 414,508, 510 i 511;
A przecież ileż tu liter na forum zostało napisanych, że wykorzystanie przystanków "na górze" ma znacząco wzrosnąć po umożliwieniu przesiadki z linii przyspieszonych (w tym tej jadącej z Bródna - 414). Tak więc chyba powinni zrobić odwrotnie (najpierw NZ, a potem stały). Ale dobre i to. Fakt faktem, że na razie wykorzystanie przystanków 01 i 02 jest mizerne. Zobaczymy, czy coś się zmieni.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 19 cze 2008, 9:29

Dziwne to, ale ja się bardzo cieszę. To był jeden z bardziej denerwujących stałych przystanków. Rozumiem, że 409 w ogóle wylatuje?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 19 cze 2008, 9:32

Jeśli na dole zaczynają się zatrzymywać przyspieszone, to na pewno nie wylatuje. Tylko czemu teraz na górze jest na żądanie, a na dole stały.

Walas
Posty: 17113
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 19 cze 2008, 9:44

Na linii 121 NŻ powinny być przystanki:
Tołstoja,Piaski i Park Olszyna.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 cze 2008, 18:13

Petroniusz pisze:Jeśli na dole zaczynają się zatrzymywać przyspieszone, to na pewno nie wylatuje. Tylko czemu teraz na górze jest na żądanie, a na dole stały.
Bo na dole może będzie przesiadkowy do metra, a na górze na pewno nie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36679
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 cze 2008, 19:22

Na dole będzie przesiadkowy chyba przede wszystkim do tramwajów...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 20 cze 2008, 11:11

Ja bym to inaczej rozwiązał. Wszystkie przystanki w Warszawie zrobić na żądanie i po problemie, a prędkość po 20-21 wzrosłaby znacznie. Do tego przyciski do żądania tylko przy drzwiach, by nie było wysiadania w ostatniej chwili.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 cze 2008, 18:36

kajo pisze:Ja bym to inaczej rozwiązał.
nie rozwiązuje to omawianego tutaj problemu rozkładów...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 cze 2008, 22:02

"Na Bateryjce"
"Al. Bohaterów Września"
dla 130... zdecydowanie Na Żądanie

(jeśli było to przepraszam)

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 26 cze 2008, 22:04

reserved pisze:"Na Bateryjce"
"Al. Bohaterów Września"
dla 130... zdecydowanie Na Żądanie

(jeśli było to przepraszam)
i jak dobrze pójdzie to przy okazji zakończenia jazdy do Powsina będą. ;-)

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 26 cze 2008, 22:36

Radarowa ->

Wymiany są znikome, szczególnie poza szczytem.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7775
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 27 cze 2008, 13:37

reserved pisze: dla 130... zdecydowanie Na Żądanie
Było, ale wtedy podobno zatrzymania w DP były bliskie 100%, widać już sie pozmieniało...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ