Wypadki i awarie - 2006

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 23 gru 2005, 10:39

Tryb SB - sterownie bezpośrednie z pętli ekspediowanej czyli w przypadku 801 z Żerania, wiąże się z wpisem w kartę odpowiedniej adnotacji ekspedytora i do końca trwania SB wóz nie ma nic wspólnego ze swoim rozkładem

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 gru 2005, 18:55

1044+... na 26 zakończył jazdę ok. 09:30 na Moście Śląsko -Dąbrowskim........mieliśmy przed wczesnego sylwestra :wink:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 24 gru 2005, 2:24

Proboszcz pisze:nie ma nic wspólnego ze swoim rozkładem
tzn nie ma w ogole rozkladu, czy ma inny?

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 24 gru 2005, 2:28

chyba nie ma w ogóle, czyli po prostu sobie jeździ :roll: :-?

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 24 gru 2005, 2:36

no to w takim razie jednak tamten bus byl podmiana, bo wyraznie czekal na konkretna godzine odjazdu...

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 24 gru 2005, 2:42

Ale ja nie jestem pewny, niech się wypowie ktoś kompetentny w tym temacie :lol:

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 24 gru 2005, 10:01

S.B- czyli Sterowanie Bezpośrednie,z wpisem (czasami pieczątką) osoby pełniącej funkcję ekspedytora na krańcu.S.B-jest wprowadzane zazwyczaj na skutek korków i zatorów drogowych,a co za tym idzie bardzo dużych opóznień.Starałem sie w miarę dobrze zdefiniować "napiętnowany" swego czasu, przez żądną sensacji Gazetę Wyborczą-tryb S.B.
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 25 gru 2005, 1:20

Czy zatem uważacie, że S.B. jest dobre? Bo ja bym miał co do tego pewne wątpliwości. IMHO brygada mimo największych nawet korków powinna wyjeździć swoje kółka, bo od tego jest. Przy dobrych układach z ekspedytorem kierowca na S.B. może się po prostu nieźle poopieprzać. Przy paraliżach korkowych i tak dochodzi do długich przerw w nieobecności pojazdu danej linii, w związku z czym przetrzymywanie na pętli brygady, która powinna gonić rozkład, jest IMO skandalem.

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 25 gru 2005, 5:24

tylko czasem sie zdarzaja przypadki, ze jak kierowca poczeka 5 mint, to akurat odjedzie ze swoim rozkladem z nastepnego kolka... sa to co prawda sytuacje bardzo wyjatkowe, ale sie zdarzaja... przykladem niech bedzie wywrocona ciezarowka na skrzyzowaniu w Jablonnie... podroz od Zerania do Mickiewicza trwala tego popoludnia ponad dwie godziny... (bylo to ponad rok temu jesli dobrze pamietam...)

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 gru 2005, 9:55

czasem trzeba inaczej pokierować brygadę by mógł odnaleźć ją zmiennik jadący na zmianę.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 25 gru 2005, 23:39

Olać zmiennika :-D

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 26 gru 2005, 0:48

nie olewac, tylko kazac mu poczekac na petli, lub dowiedziec sie gdzie jest pojazd i kazac wyjechac tyle a tyle na przeciw...

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 26 gru 2005, 1:16

:lol: :wink: Żartowałem

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 gru 2005, 1:20

hafilip84 pisze:nie olewac, tylko kazac mu poczekac na petli, lub dowiedziec sie gdzie jest pojazd i kazac wyjechac tyle a tyle na przeciw...
tylko jak zmiennik stanie też w korku i nie zdąży dojechac w ustalone miejsce na zmianę ? poza tym często na liniach nie ma expedycji a kierowcy nie zawsze mają ze sobą telefony komórkowe więc nie jest tak łatwo poinformowac zmiennika o problemie poza tym kierowca nie może przekroczyc czasu pracy a takie dodatkowe jazdy mogą przyczynić się do złamania przepisów...

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 26 gru 2005, 1:23

...a przepisy są po to, żeby je łamać :-D

Zablokowany