Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bez przesady, 3 linie też się tam zdarzają.
Wybacz Bastianie, ale niestety potwierdzasz moją mało pochlebną ocenę "departamentu tramwajowego" w ZTM. Jeśli ktoś argumentuje, że nie można zamienić 10 z 19 miejscami, bo "idealnie się teraz podmieniają na ciągu" w przypadku, gdy zamiana w ogóle wyeliminuje tę konieczność, zaś ciąg ten jest przykładem całkowitego spierdolenia* koordynacji, to ja naprawdę wysiadam.
Poza tym, nie wyjaśniasz, z czym właściwie musi skoordynowane być 33, że nie da się go zgrać z 19 (zakładam, że ta jest na sztywno z 10, która jest na sztywno z 8, która jest na dogmatycznie sztywno z czymś innym na Alejach związana).
* - niestety, słowo "zepsuty" czy nawet "schrzaniony" jest słowem zbyt słabym...
Wybacz Bastianie, ale niestety potwierdzasz moją mało pochlebną ocenę "departamentu tramwajowego" w ZTM. Jeśli ktoś argumentuje, że nie można zamienić 10 z 19 miejscami, bo "idealnie się teraz podmieniają na ciągu" w przypadku, gdy zamiana w ogóle wyeliminuje tę konieczność, zaś ciąg ten jest przykładem całkowitego spierdolenia* koordynacji, to ja naprawdę wysiadam.
Poza tym, nie wyjaśniasz, z czym właściwie musi skoordynowane być 33, że nie da się go zgrać z 19 (zakładam, że ta jest na sztywno z 10, która jest na sztywno z 8, która jest na dogmatycznie sztywno z czymś innym na Alejach związana).
* - niestety, słowo "zepsuty" czy nawet "schrzaniony" jest słowem zbyt słabym...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
1) Nie ma ściśle wydzielonego "departamentu tramwajowego".inż. Glonojad pisze:Wybacz Bastianie, ale niestety potwierdzasz moją mało pochlebną ocenę "departamentu tramwajowego" w ZTM.
2) Pamiętaj, że decyzje trasowe zapadają wysoko. Piony merytoryczne tylko proponują.
3) W sprawie "minimalizacji zmian" odsyłam do dyskusji w wątku "Jak kształtować układ komunikacyjny". W tej materii źródłem patologii są władze miasta (każde, nie tylko obecne).
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Za decyzję w sprawie koordynacji 33 z czymś innym niż 19 (powtarzam pytanie po raz n-ty: Z CZYM?) nie odpowiada chyba Koordynator Działalności Przewozowej?
Czy piony merytoryczne zaproponowały ww. zmiany trasowe? Bo odnoszę wrażenie- może błędne - że zacytowałeś nam dyskusję w pionach merytorycznych?
Czy piony merytoryczne zaproponowały ww. zmiany trasowe? Bo odnoszę wrażenie- może błędne - że zacytowałeś nam dyskusję w pionach merytorycznych?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie, to jest już sprawa wykonania, ale jego niezawodność jest bezpośrednio związana z układem i skomplikowaniem sieci. Znam realia i za samo wykonanie rozkładów nie jestem w stanie nikogo obciążyć, bo w naszych warunkach to prawie katorga, przy której niezwykle łatwo coś zgubić.inż. Glonojad pisze:Za decyzję w sprawie koordynacji 33 z czymś innym niż 19 (powtarzam pytanie po raz n-ty: Z CZYM?) nie odpowiada chyba Koordynator Działalności Przewozowej?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Aha, nikt nie jest winny, więc nikt nie będzie poprawiał...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
To już zbyt daleko idący wniosek.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wakacyjne rozkłady na JP2 obowiązują od 16.06.2007... i od tego czasu jest tam coraz gorzej, poza czysto populistycznym ukłonem dla Super Ekspresu pt. dwa trzywagonowce na 17. To ja już wolę założyć, że nikt się tym ciągiem nie zajmuje
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
18 ma rozkład zmieniony tylko na docinku Pl. Bankowy-Żerań FSO, żeby nie ruszać układu na wspólnym torze na Służewcu. Więc w dziury po 36 wplatane jakoś było 35. A że jeszcze trzeba było wziąć pod uwagę Nowowiejską z 14, Okęcie z 7 i 9 oraz Broniewskiego z 2, 28 i 33, to gdzieś się musiało posypać. Kwestia wyboru gdzie. Ja preferują kolejność jak wyżej, ale oczywiście można się z tym nie zgadzać.geograf pisze:Dziwnym trafem w sobotę zmienią rozkłady jazdy trzy linie z Marszałkowskiej. Nie dało się poprawić koordynacji na Bemowie i Bielanach?
Ciekawe czy po 36 będzie dziura w rozkładach...
Skoro 35 nie można było ruszyć, to dlaczego nie ruszono 28? I tak jeździ 2 minuty po 33 w stronę Bielan i 4 minuty przed 33 z Babki na Koło (co daje nam z 35 ładne 2-2-2-11)...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ewentualne koordynacje linii jadących Górczewską w stronę centrum: jedna z Nowego Bemowa, druga - nie (190/410, 501/507) są z góry skazane na porażkę, ze względu na zbyt krótki rozkładowy czas na pokonanie skrzyżowania Górczewska/PŚ wjeżdżając od północy
BTW - dużo szybciej pokonuje się położone na krajowej dwójce (jednej z bardziej obciążonych, mimo skierowania tranzytu pięćdziesiątką, dróg w kraju) skrzyżowanie przy CIEPŁOWNI WOLA, jadąc w relacji N->E a nawet W->E, niż to za grube miliony zmodernizowane i "nowoczesne" skrzyżowanie przy bemowskim ratuszu Nie wiem dlaczego MIR, W.P. (Wielmożny Pan, żeby nie było niejasności ) Galas, nie raczy zająć się problemem uciążliwego porannego dojazdu wielu tysięcy ludzi do miasta (szczególnie, że w tym samym czasie ZTM raczył wyciąć im nieco tramów) To jest kwestia tylko i wyłącznie inżynierii ruchu, a dokładnie rzecz biorąc programu sygnalizacji świetlnej (zmniejszenie przepustowości w kierunku W->E na rzecz N->E)
BTW - dużo szybciej pokonuje się położone na krajowej dwójce (jednej z bardziej obciążonych, mimo skierowania tranzytu pięćdziesiątką, dróg w kraju) skrzyżowanie przy CIEPŁOWNI WOLA, jadąc w relacji N->E a nawet W->E, niż to za grube miliony zmodernizowane i "nowoczesne" skrzyżowanie przy bemowskim ratuszu Nie wiem dlaczego MIR, W.P. (Wielmożny Pan, żeby nie było niejasności ) Galas, nie raczy zająć się problemem uciążliwego porannego dojazdu wielu tysięcy ludzi do miasta (szczególnie, że w tym samym czasie ZTM raczył wyciąć im nieco tramów) To jest kwestia tylko i wyłącznie inżynierii ruchu, a dokładnie rzecz biorąc programu sygnalizacji świetlnej (zmniejszenie przepustowości w kierunku W->E na rzecz N->E)
A dlatego, że minutę przed 19-ką jest 16. I wtedy mogą tworzyć funkcjonującą od niepamiętnych czasów "świętą trójkę" 16,19,33. A że w tym samych minutach mamy 10-kę do ONZ powstaje "święta czwórka"geograf pisze:Dlaczego - pomimo zakończenia objazdu Nowowiejskich - 19 i 33 kursują w odstępie 2 minut do centrum z Broniewskiego?
A dokładnie wygląda to tak:
Kod: Zaznacz cały
15: 04 05 05 07 16 17 17 19 28 29 29 31 40 41 41 43 52 53 53 55
Poza tym wtedy 33 jedzie w miarę luźne, co pokazuje że linia nie cieszy się już popularnością...Paweł D. pisze:A dlatego, że minutę przed 19-ką jest 16. I wtedy mogą tworzyć funkcjonującą od niepamiętnych czasów "świętą trójkę" 16,19,33.geograf pisze:Dlaczego - pomimo zakończenia objazdu Nowowiejskich - 19 i 33 kursują w odstępie 2 minut do centrum z Broniewskiego?
Dodajmy, że nadal na Piaski chwilę po 33 wpada 28 w parze z 35, a w szczycie z Piasków ruszają naraz 19 i 22. Stan niemal idealny