Losy linii 517
Moderator: Wiliam
Będzie bardziej punktualna, bo zbierze korki w płowie trasy, a nie na całej.Rosa pisze:A czemu sądzisz że linia zaczynająca się w Centrum nagle stanie się punktualna?
Jeżeli ktoś chciałby się przejechać na tej trasie to wybierze pociąg.ja0306 pisze:517 łączy Dworce PKS Stadion i Zachodni oraz Centralny
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Hej hej. Ja mówie o tych dworcach, pokazuje słabość tej argumentacji.BJ.2052 pisze:Lepiej jechać nawet te 1.5 h 517 spod domu prosto do celu czy tłuc się najpierw Soliną co 15 min. do pociągu, po czym czekać na pociąg i potem jakoś dotrzeć do celu?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Wobec tego czemu zabrali 515 z Bielan? Utrudnili Zdobyczy Robotniczej i okolicy Huty Warszawa dojazd do centrum kosztem metra, którego nie było jeszcze.BJ.2052 pisze:Lepiej jechać nawet te 1.5 h 517 spod domu prosto do celu czy tłuc się najpierw Soliną co 15 min. do pociągu, po czym czekać na pociąg i potem jakoś dotrzeć do celu?kajo pisze:Jeżeli ktoś chciałby się przejechać na tej trasie to wybierze pociąg.
Odpowiem teraz tak, jak odpowiadano na zabranie linii 515.
517 jest muchowozem. A nawet jak nie jest, to można jej pogorszyć
częstotliwość. Pokręcić ją po Ursusie i po Włochach, zrobić
nieregularny rozkład jazdy, pierwszy kurs np. o 5:55.
Albo lepiej jeszcze skracać ramowe godziny jazdy co 10 minut
w święto i sobotę. Dobrze oczarować ludzi, i są busy na linie.
Niezadowolony Ursus/ Włochy należy zagadać, wytłumaczyć się,
i czekać jak ujdzie w niepamięć. Poprawiać ich błędy,
podyskutować, powymądrzać się. Przy okazji zwalić winę na innych.
Potem znaleźć alternatywę, w postaci zapchanego mikrobusa
co 10-15 minut od 4 do 22 bez przerwy. Świątek, piątek i niedziele.
Pomarudzić, że mieszkańcy bronią 517 jak niepodległości,
pogadać o muchowozach. Podwyższyć na chwilę częstotliwość
SKM i KM. I w końcu z powrotem wrócić częstotliwość.
Spokojnie przejdą do blachosmrodów, albo pouciskają się na inne
linie.
Prosta recepta likwidacji linii. Wystarczy podobijać ją parę miesięcy,
akurat na remont Poniatowskiego i październik.
Jestem za podziałem, a nawet likwidacją bez linii ,,za 517''.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
A Ty zdejmij klapki z oczu, bo chyba nie widzisz nic poza przecinakami (czytaj: tramwajami).inż. Glonojad pisze:Przystanki co kilkadziesiąt metrów, Boże, jaka piramidalna bzdura... weź kup sobie jakiś atlas, centrymetr, użyj kalkulatora a potem gadaj głupoty, co?
Pudło.[...]ale jak ktoś chce budować komunikację na zasadzie "chcę mieć czerwońca spod domu do szkoły" to nic go nie przekona, wiem.
Pudło za pudłem. Strzelasz ślepakami.Znasz się na sprawie jak kura na pieprzu, a robisz z siebie jakiegoś niesamowitego fachowca. Ciekawe, czemu, ktoś z rodziny w MZA jeździ?
Flash8222 pisze:Jestem za tym by podzielić tą linię![]()
Może podziel "swojskie" linie (czytaj: 122, 172, 189, 195 itd.) uwzględniając powyższe.- Niepunktualność
- Długa trasa
- Nie jest aż taka ważna
A co za różnica w przypadku linii co 10 minut, na której rozkład zwykle sie nie patrzy, tylko czeka "w ciemno"JacekM pisze:Co lepsze? Punktualna linia zaczynająca w centrum czy niepunktualna jadąca z drugiego końca miasta?
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Roszkowski - wiem, że zdarza Ci się "wolniej myśleć", ale lepiej czasem nie pisz nic, niż masz się kompromitować.ja0306 pisze:517-zawsze bardzo dobre lub dobre zapełnienie, musi łączyć Ursus z Targówkiem, a może jeszcze nawet przydałoby się połączyć 191 i 160 w jedna linię.
517 łączy Dworce PKS Stadion i Zachodni oraz Centralny i Wileński
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Jak czytam ten temat to jestem za podziałem tej linii na stałe.
Argumenty za podziałem są głupie, ale argumenty przeciw są po prostu idiotyczne.
A treść ankiety świadczy o podejściu autora do tematu i jest autosugestią by wcisnąć2 opcję
Argumenty za podziałem są głupie, ale argumenty przeciw są po prostu idiotyczne.
A treść ankiety świadczy o podejściu autora do tematu i jest autosugestią by wcisnąć2 opcję
"Żyj!- krzyknęła nadzieja...bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie..."
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
To czytaj, ale ze zrozumieniem.pjok-79 pisze:Jak czytam ten temat to jestem za podziałem tej linii na stałe.
Sporo osób jednak ma odmienne zdanie, skoro zdecydowało się zagłosować.Argumenty za podziałem są głupie, ale argumenty przeciw są po prostu idiotyczne.
No raczej odwrotnieA treść ankiety świadczy o podejściu autora do tematu i jest autosugestią by wcisnąć2 opcję
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Linia nie narzeka na Frekwencję nigdzie na trasie, nie robić jej krzywdy po skonczeniu remontu.
Dlaczego musi bo w międzyczasie dowiezie do Blue City, 187 też ale 517 też tu jest potrzebne.
Dowozi jako jedyna stale bezpośrednio do Śródmieścia z zakamarków Niedźwiadka i Skoroszy.
A z targówka nie jedzie tak okrężnie jak 162 czy 160 do Śródmieścia, Powiśla-Muzeum Narodowe okolica. Ważne jest dla obu krańcowych dzielnic i dworców PKP, S2 jest nadal rzadsze. Po co sie bawić z KM
Dlaczego musi bo w międzyczasie dowiezie do Blue City, 187 też ale 517 też tu jest potrzebne.
Dowozi jako jedyna stale bezpośrednio do Śródmieścia z zakamarków Niedźwiadka i Skoroszy.
A z targówka nie jedzie tak okrężnie jak 162 czy 160 do Śródmieścia, Powiśla-Muzeum Narodowe okolica. Ważne jest dla obu krańcowych dzielnic i dworców PKP, S2 jest nadal rzadsze. Po co sie bawić z KM
Z-7 też dowozi...ja0306 pisze:Dlaczego musi bo w międzyczasie dowiezie do Blue City, 187 też ale 517 też tu jest potrzebne.
Z-7 też dowozi...ja0306 pisze:Dowozi jako jedyna stale bezpośrednio do Śródmieścia z zakamarków Niedźwiadka i Skoroszy.
Zauważyłem, że osoby które najbardziej marudzą to osoby z okolic Targówka... Czyżby korona z głowy spadała przy każej przesiadce?
ale jedna linia jest potrzebna, Z-7 to tylko tymczasowe oznaczenie.Flash8222 pisze:Z-7 też dowozi...ja0306 pisze:Dlaczego musi bo w międzyczasie dowiezie do Blue City, 187 też ale 517 też tu jest potrzebne.Z-7 też dowozi...ja0306 pisze:Dowozi jako jedyna stale bezpośrednio do Śródmieścia z zakamarków Niedźwiadka i Skoroszy.
Zauważyłem, że osoby które najbardziej marudzą to osoby z okolic Targówka... Czyżby korona z głowy spadała przy każej przesiadce?
Ja nie z Targówka ale ta linia jeździ na Dw.zachodni a tramwaje jeszcze nie i często nie ma lepszej linii dworcowej Zachodni-Wileński
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A nie wystarczy Wschodni - Wileński? Jest 13, 28, 120, 144, 169, 718, 805...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow