Losy linii 517

Moderator: Wiliam

Czy jesteś za utrzymaniem dotychczasowego przebiegu trasy linii 517 po zakończeniu remontu mostu Poniatowskiego?

Tak - linia w obecnym kształcie dobrze spełnia swoje funkcje, a żadnej alternatywy dla niej (w postaci częstej SKM czy szybkich tramwajów) nie ma
49
69%
Nie - należy ją podzielić na stałe, ponieważ lubię się przesiadać i gnieść się w tramwajach, zatrzymujących się co kilkaset metrów
22
31%
 
Liczba głosów: 71

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 06 lip 2008, 17:52

517-zawsze bardzo dobre lub dobre zapełnienie, musi łączyć Ursus z Targówkiem, a może jeszcze nawet przydałoby się połączyć 191 i 160 w jedna linię.
517 łączy Dworce PKS Stadion i Zachodni oraz Centralny i Wileński

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 06 lip 2008, 18:35

ja0306 pisze:musi łączyć Ursus z Targówkiem,
Z całym szacunkiem ale dlaczego w tej relacji musi?!

[ Dodano: 2008-07-06, 18:35 ]
ja0306 pisze:a może jeszcze nawet przydałoby się połączyć 191 i 160 w jedna linię.
Proszę Cię... 8-(
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 06 lip 2008, 20:13

Rosa pisze:A czemu sądzisz że linia zaczynająca się w Centrum nagle stanie się punktualna?
Będzie bardziej punktualna, bo zbierze korki w płowie trasy, a nie na całej.
ja0306 pisze:517 łączy Dworce PKS Stadion i Zachodni oraz Centralny
Jeżeli ktoś chciałby się przejechać na tej trasie to wybierze pociąg.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 06 lip 2008, 20:24

kajo pisze:Jeżeli ktoś chciałby się przejechać na tej trasie to wybierze pociąg.
Lepiej jechać nawet te 1.5 h 517 spod domu prosto do celu czy tłuc się najpierw Soliną co 15 min. do pociągu, po czym czekać na pociąg i potem jakoś dotrzeć do celu?

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 06 lip 2008, 20:43

BJ.2052 pisze:Lepiej jechać nawet te 1.5 h 517 spod domu prosto do celu czy tłuc się najpierw Soliną co 15 min. do pociągu, po czym czekać na pociąg i potem jakoś dotrzeć do celu?
Hej hej. Ja mówie o tych dworcach, pokazuje słabość tej argumentacji.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

urluch
Posty: 266
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 06 lip 2008, 21:12

BJ.2052 pisze:
kajo pisze:Jeżeli ktoś chciałby się przejechać na tej trasie to wybierze pociąg.
Lepiej jechać nawet te 1.5 h 517 spod domu prosto do celu czy tłuc się najpierw Soliną co 15 min. do pociągu, po czym czekać na pociąg i potem jakoś dotrzeć do celu?
Wobec tego czemu zabrali 515 z Bielan? Utrudnili Zdobyczy Robotniczej i okolicy Huty Warszawa dojazd do centrum kosztem metra, którego nie było jeszcze.

Odpowiem teraz tak, jak odpowiadano na zabranie linii 515.

517 jest muchowozem. A nawet jak nie jest, to można jej pogorszyć
częstotliwość. Pokręcić ją po Ursusie i po Włochach, zrobić
nieregularny rozkład jazdy, pierwszy kurs np. o 5:55.
Albo lepiej jeszcze skracać ramowe godziny jazdy co 10 minut
w święto i sobotę. Dobrze oczarować ludzi, i są busy na linie.

Niezadowolony Ursus/ Włochy należy zagadać, wytłumaczyć się,
i czekać jak ujdzie w niepamięć. Poprawiać ich błędy,
podyskutować, powymądrzać się. Przy okazji zwalić winę na innych.

Potem znaleźć alternatywę, w postaci zapchanego mikrobusa
co 10-15 minut od 4 do 22 bez przerwy. Świątek, piątek i niedziele.

Pomarudzić, że mieszkańcy bronią 517 jak niepodległości,
pogadać o muchowozach. Podwyższyć na chwilę częstotliwość
SKM i KM. I w końcu z powrotem wrócić częstotliwość.

Spokojnie przejdą do blachosmrodów, albo pouciskają się na inne
linie.

Prosta recepta likwidacji linii. Wystarczy podobijać ją parę miesięcy,
akurat na remont Poniatowskiego i październik.

Jestem za podziałem, a nawet likwidacją bez linii ,,za 517''.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 06 lip 2008, 21:30

Piotrek pisze:Z całym szacunkiem ale dlaczego w tej relacji musi?!
Ja cię proszę... Dobrze wiemy kim on jest, więc po co jeszcze odpowiadasz na jego posty?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 07 lip 2008, 4:48

inż. Glonojad pisze:Przystanki co kilkadziesiąt metrów, Boże, jaka piramidalna bzdura... weź kup sobie jakiś atlas, centrymetr, użyj kalkulatora a potem gadaj głupoty, co?
A Ty zdejmij klapki z oczu, bo chyba nie widzisz nic poza przecinakami (czytaj: tramwajami).
[...]ale jak ktoś chce budować komunikację na zasadzie "chcę mieć czerwońca spod domu do szkoły" to nic go nie przekona, wiem.
Pudło.
Znasz się na sprawie jak kura na pieprzu, a robisz z siebie jakiegoś niesamowitego fachowca. Ciekawe, czemu, ktoś z rodziny w MZA jeździ?
Pudło za pudłem. Strzelasz ślepakami.
Flash8222 pisze:Jestem za tym by podzielić tą linię :)
- Niepunktualność
- Długa trasa
- Nie jest aż taka ważna
Może podziel "swojskie" linie (czytaj: 122, 172, 189, 195 itd.) uwzględniając powyższe.
JacekM pisze:Co lepsze? Punktualna linia zaczynająca w centrum czy niepunktualna jadąca z drugiego końca miasta? #-o
A co za różnica w przypadku linii co 10 minut, na której rozkład zwykle sie nie patrzy, tylko czeka "w ciemno" :?:
ja0306 pisze:517-zawsze bardzo dobre lub dobre zapełnienie, musi łączyć Ursus z Targówkiem, a może jeszcze nawet przydałoby się połączyć 191 i 160 w jedna linię.
517 łączy Dworce PKS Stadion i Zachodni oraz Centralny i Wileński
Roszkowski - wiem, że zdarza Ci się "wolniej myśleć", ale lepiej czasem nie pisz nic, niż masz się kompromitować.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

pjok-79
Posty: 183
Rejestracja: 13 lut 2007, 14:29

Post autor: pjok-79 » 07 lip 2008, 11:19

Jak czytam ten temat to jestem za podziałem tej linii na stałe.

Argumenty za podziałem są głupie, ale argumenty przeciw są po prostu idiotyczne.
A treść ankiety świadczy o podejściu autora do tematu i jest autosugestią by wcisnąć2 opcję
"Żyj!- krzyknęła nadzieja...bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie..."

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 07 lip 2008, 12:24

pjok-79 pisze:Jak czytam ten temat to jestem za podziałem tej linii na stałe.
To czytaj, ale ze zrozumieniem.
Argumenty za podziałem są głupie, ale argumenty przeciw są po prostu idiotyczne.
Sporo osób jednak ma odmienne zdanie, skoro zdecydowało się zagłosować.
A treść ankiety świadczy o podejściu autora do tematu i jest autosugestią by wcisnąć2 opcję
No raczej odwrotnie :-"
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lip 2008, 12:58

Moglibyście trochę bardziej na temat i o wiele bardziej spokojnie i niepersonalnie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 07 lip 2008, 20:55

Linia nie narzeka na Frekwencję nigdzie na trasie, nie robić jej krzywdy po skonczeniu remontu.
Dlaczego musi bo w międzyczasie dowiezie do Blue City, 187 też ale 517 też tu jest potrzebne.
Dowozi jako jedyna stale bezpośrednio do Śródmieścia z zakamarków Niedźwiadka i Skoroszy.
A z targówka nie jedzie tak okrężnie jak 162 czy 160 do Śródmieścia, Powiśla-Muzeum Narodowe okolica. Ważne jest dla obu krańcowych dzielnic i dworców PKP, S2 jest nadal rzadsze. Po co sie bawić z KM

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 lip 2008, 20:59

ja0306 pisze:Dlaczego musi bo w międzyczasie dowiezie do Blue City, 187 też ale 517 też tu jest potrzebne.
Z-7 też dowozi...
ja0306 pisze:Dowozi jako jedyna stale bezpośrednio do Śródmieścia z zakamarków Niedźwiadka i Skoroszy.
Z-7 też dowozi...

Zauważyłem, że osoby które najbardziej marudzą to osoby z okolic Targówka... Czyżby korona z głowy spadała przy każej przesiadce?

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 07 lip 2008, 21:03

Flash8222 pisze:
ja0306 pisze:Dlaczego musi bo w międzyczasie dowiezie do Blue City, 187 też ale 517 też tu jest potrzebne.
Z-7 też dowozi...
ja0306 pisze:Dowozi jako jedyna stale bezpośrednio do Śródmieścia z zakamarków Niedźwiadka i Skoroszy.
Z-7 też dowozi...

Zauważyłem, że osoby które najbardziej marudzą to osoby z okolic Targówka... Czyżby korona z głowy spadała przy każej przesiadce?
ale jedna linia jest potrzebna, Z-7 to tylko tymczasowe oznaczenie.
Ja nie z Targówka ale ta linia jeździ na Dw.zachodni a tramwaje jeszcze nie i często nie ma lepszej linii dworcowej Zachodni-Wileński

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 lip 2008, 21:07

A nie wystarczy Wschodni - Wileński? Jest 13, 28, 120, 144, 169, 718, 805...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ