Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Urok Busmana. Optymalizuje koordynacje na całej sieci.
Problem 19 i 33 jest rozpoznany i będzie rozwiązywany. Najpierw trochę na siłę przez dosztukowywanie rozkładów. Definitynie pewnie dopiero po zakończeniu bałaganu na Feminie, gdy będzie szansa na jako takie ustabilizowanie układu trasowego.
Problem 19 i 33 jest rozpoznany i będzie rozwiązywany. Najpierw trochę na siłę przez dosztukowywanie rozkładów. Definitynie pewnie dopiero po zakończeniu bałaganu na Feminie, gdy będzie szansa na jako takie ustabilizowanie układu trasowego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O matko, Pawcio mówi jakby dał się zwerbować... Wskaż mi zatem, gdzie na owej "całej sieci" ta koordynacja jest? Na Młynarskiej - nie bardzo, na Puławskiej - nie bardzo, na Jana Pawla - nie bardzo, na Nowowiejskiej - nie bardzo, na Starzyńskiego - nie bardzo, na Broniewskiego - nie bardzo, na Reymontów Śląskich - nie bardzo... a przed busmanem jakoś było lepiej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tzn. 7 trzy minuty przed co drugą 9 nazywasz koordynacją? A, to może jest kwestia słownika, a nie techniki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dołóż do tego 35. Będzie dobrze. O bezsensowności 7 na Okęciu przekonywać mnie nie musisz. Ja to już dawno kupiłem
Niestety tak działa Busman, że koordynuje wszystkie linie na danym kawałku. Dalej można to przesuwać ręcznie, ale trzeba mieć na to czas.
Niestety tak działa Busman, że koordynuje wszystkie linie na danym kawałku. Dalej można to przesuwać ręcznie, ale trzeba mieć na to czas.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
tylko dlaczego akurat na Okęciu, a nie na JP2? Bo na JP2 jakoś tej koordynacji "wszystkich linii na ciągu" za cholerę nie widzę...
Co do czasu - żartujesz chyba sobie. Skoro nie ma czasu na koordynowanie linii tramwajowych, to po cholerę w ogóle zabawa w ogólnosieciowy moduł?!
Co do czasu - żartujesz chyba sobie. Skoro nie ma czasu na koordynowanie linii tramwajowych, to po cholerę w ogóle zabawa w ogólnosieciowy moduł?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tego nie wiem. Trzeba by dokładniej obejrzeć algorytm, a zupełnie mnie to nie rajcuje. Podejrzenia moje są takie, że JP2 cierpi przez różne swoje końcówki i powiązania w innych miejscach.inż. Glonojad pisze:tylko dlaczego akurat na Okęciu, a nie na JP2? Bo na JP2 jakoś tej koordynacji "wszystkich linii na ciągu" za cholerę nie widzę...
Dla wykorzystywania go przy wymianie rozkładów na całej sieci? Przy wymienianiu rozkładów dwóch, czy nawet pięciu linii szybciej idzie dosztukować koordynację ręcznie.inż. Glonojad pisze:Co do czasu - żartujesz chyba sobie. Skoro nie ma czasu na koordynowanie linii tramwajowych, to po cholerę w ogóle zabawa w ogólnosieciowy moduł?!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tyle, że ostatnio była zmiana ogólnosieciowa i wyszło to, co wyszło...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, o tej właśnie, bo wtedy zaczęły się sypać miejsca, które wcześniej działały. Chociaż po prawdzie nie wiem, czy to wina busmana, czy namnażania się par "silna plus słaba" z niechęcią ZTM do silnych co 4-8.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pewnie po części Busmana, którego algorytmu koordynacyjnego nie za bardzo rozumiem i zaufanie do niego mam co najmniej ograniczone, po części pokręconej i pozawijanej sieci połączeń.
A 14 co 5-7 na trasie Służewiec-Wilanowska przy okazji wyłączenia Nowowiejskiej, to chyba przespałeś.
A 14 co 5-7 na trasie Służewiec-Wilanowska przy okazji wyłączenia Nowowiejskiej, to chyba przespałeś.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26883
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wyjątek w czasie remontu nijak mi nie równoważy stałych kwiatków pt. 1-2, 9-7, 14-18, 14-35, 13-23...
Nawiasem, 4-6 byłoby zapewne dużo strawniejsze od 4-8, ale wymaga powrotu do "dziesiątki" a z tym jest klops.
Nawiasem, 4-6 byłoby zapewne dużo strawniejsze od 4-8, ale wymaga powrotu do "dziesiątki" a z tym jest klops.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie od razu Kraków zbudowano.
A o 10 chyba możemy zapomnieć na dłuuuugi czas. Dopóki media nie wymuszą tego na samej górze, wymuszając cięcia różnych średnio potrzebnych socjali.
A o 10 chyba możemy zapomnieć na dłuuuugi czas. Dopóki media nie wymuszą tego na samej górze, wymuszając cięcia różnych średnio potrzebnych socjali.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak odnośnie taktu 10 minutowego: http://www.trasbus.com/informator1977.htmpawcio pisze:Nie od razu Kraków zbudowano.
A o 10 chyba możemy zapomnieć na dłuuuugi czas. Dopóki media nie wymuszą tego na samej górze, wymuszając cięcia różnych średnio potrzebnych socjali.
Zamieszczam link do TRASBUSA, gdzie możemy podziwiać częstotliwości linii komunikacji miejskiej z 1977 r. Podobno wtedy kommunikacja była tragiczna. Jednak czytając ten archiwalny informator to oczom nie wierzyłem: o takich częstotliwościach zarówno autobusów jak i tramwajów to teraz możemy tylko pomarzyć. Obecnie mamy raptem E-4 co 3 minuty, a kiedyś - co druga linia co 4 minuty, niektóre nawet co 2 w szczycie. Poza szczytem też ideał. A popołudniowe godziny szczytu i w ogóle godziny kursowania wcale nie krótsze niż dzisiaj - a podobno kiedyś to się nie pracowało tak długo
Polecam, miłej lektury.