136, 504, 505 i im podobne
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A na Marszałkowskiej w stronę centrum o 8:08 (mógł to być ten sam kurs ) trzy osoby.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Albo utrzyma się skrócenie, albo numer
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Najlepsze zapełnienie zawsze było w międzyszczycie na tej linii, po za tym z 505 korzysta bardzo dużo emerytów z mokotowa tłumnie udających się do TESCO, a w drugą stronę na bazarek przy Wałbrzyskiej...BJ.2052 pisze:To zależy, jaki wóz?Bastian pisze:mógł to być ten sam kurs
W kwestii 505. Dziś jeździłem tym 4.5 h i najlepsze zapełnienie było po godzinie... 9.10-20
Zbliża się powoli koniec wakacji. Jak mi wiadomo miał być ogłoszony projekt w którym będzie określone jakie korzyści wynikają ze skrócenia 505 do pętli Metro Wilanowska. Niestety takiego projektu nie ma i pewnie nie będzie. Wszystko zmierza także w kierunku przywrócenia linii 505 na starej trasie. Wiąże się z tym że nie powstanie bardzo potrzebna linia 192.
Linia dowozowa jest bardzo potrzebna. Ogólnie po reformie z 1 października 2007 panuje na Ursynowie kolosalny bałagan. Nie mogę zarzucić że nowe zreformowane linie tj. 136, 148, 185, 504 źle pracują. Najgorsze jest w tym że zapomniano że osiedla które są położone najdalej od metra nie posiadają przyzwoitej linii dowozowej do metra.
Ogólnie zauważyłem że w ostatnich miesiącach wiele dzielnic przeżywa metamorfozę pod względem komunikacyjnym.
Niestety ktoś zapomniał że jak powiedziało się A w Październiku 2007 to miało się skończyć powiedzeniem B w Lipcu 2008.
Taka sytuacja jest nie dopuszczalna żeby temat był całkowicie odkładany na bok. Naprawdę Ursynów o wiele nie prosi. Dobre dowozówki do Metra i tyle i linie które obecnie opuszczają Ursynów.
Linia dowozowa jest bardzo potrzebna. Ogólnie po reformie z 1 października 2007 panuje na Ursynowie kolosalny bałagan. Nie mogę zarzucić że nowe zreformowane linie tj. 136, 148, 185, 504 źle pracują. Najgorsze jest w tym że zapomniano że osiedla które są położone najdalej od metra nie posiadają przyzwoitej linii dowozowej do metra.
Ogólnie zauważyłem że w ostatnich miesiącach wiele dzielnic przeżywa metamorfozę pod względem komunikacyjnym.
Niestety ktoś zapomniał że jak powiedziało się A w Październiku 2007 to miało się skończyć powiedzeniem B w Lipcu 2008.
Taka sytuacja jest nie dopuszczalna żeby temat był całkowicie odkładany na bok. Naprawdę Ursynów o wiele nie prosi. Dobre dowozówki do Metra i tyle i linie które obecnie opuszczają Ursynów.
Ale zauważ, że to pierwsze może chyba być zrealizowane tylko jeżeli zrealizowane nie będzie to drugie.Lukasz436 pisze:Taka sytuacja jest nie dopuszczalna żeby temat był całkowicie odkładany na bok. Naprawdę Ursynów o wiele nie prosi. Dobre dowozówki do Metra i tyle i linie które obecnie opuszczają Ursynów.
Myślę, żę opór przed zmianami bierze się stąd, że przy okazji poprawienia czegoś w jednym miejscu popsuto kupę rzeczy w innym miejscu - np. wykręcając 136 na Ursynowie tak nim pogmerano, że skasowano połączenie z Dw.Zachodnim. "łącząc 401 z 416 i 143" wysmażono 148, nie dając kompletnie nic w zamian na Jastrzębowskiego i Ciszewskiego. Efekt powszchnie znany - 401 trzeba byłu usolówkowić ze względu na denne wykorzystanie na wschód od przystanku al.Witosa, na czym z kolei cierpią pasażerowie na zachód od przystanku Metro Służew.
Jeśli utworzenie jakiejś mitycznej "dowozówki" ma prowadzić do kolejnych takich wynalazków branych często z kapelusza, nic dziwnego, że opór jest przed jednym i przed drugim.
Ursynów widział już tyle projektów zmian i rzeczywistych zmian po uruchomieniu metra, że palców obu rąk nie starcza aby wszystkie wyliczyć. A każda z nich szła w innym kierunku i miała inne założenia, które zmieniano, jak nie przymierzając pan z filmu Barei, "z zawodu dyrektor" położenie jeziora.
Popatrz, jaka franca!
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
To miał być oczywiście dowcip. Zapełnienie jest przez cały dzień,i to nawet spore, owszem są kursy gdzie jedzie tylko parę osób ale to nie powód aby z tego robić dodatek. Weź po uwagę,że linia ta "robi" bazarek przy Banacha i szpital.ITS A 218 pisze:a to bym wogule zrobił 136 336 i wzmonicnił 504. W DS 136 to prawie puste jeździ. Dobre zapełnienie jest tylko w godzinach szczytu.
Boże, ja to pisałem w lutym. Kiedy to było...Wtedy z tego co widziałem, 136 faktycznie miało małą frekwencję w DS. Dlatego to napisałem. Teraz jak jest to nie wiem, bo nie korzystam z tej linii, ale wydaje mi się, że jest lepiej i ten mój post który przytoczyłeś już dawno jest nieaktualny.gregory5576 pisze:To miał być oczywiście dowcip. Zapełnienie jest przez cały dzień,i to nawet spore, owszem są kursy gdzie jedzie tylko parę osób ale to nie powód aby z tego robić dodatek. Weź po uwagę,że linia ta "robi" bazarek przy Banacha i szpital.ITS A 218 pisze:a to bym wogule zrobił 136 336 i wzmonicnił 504. W DS 136 to prawie puste jeździ. Dobre zapełnienie jest tylko w godzinach szczytu.