KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 18 sie 2008, 12:11

Fikander pisze:
pawcio pisze:167 nie pojedzie na Zachodni, bo umrze jako obwód.
Do tego wystarczy, że pojedzie przez Piastów Śląskich. #-o
Akurat Piastów Śląskich w stronę Siekierek 167 będzie szybciej przez większość DP niż po starej trasie.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sie 2008, 12:20

inż. Glonojad pisze:Jakże, jest przecież Jedynym Słusznym Głosem Prawdziwych Mieszkańców Szczęśliwic, Rakowca etc. (-X
To ja przepraszam.

(ależ wodzu, co wódz!)



Inna rzecz, że wydłużenie 158 do Reduty bynajmniej mnie wcale nie przekonuje, ale jeśli miałoby to być warunkiem koniecznym dokonania w przyszłości wiadomych zmian na 127, to niech i będzie. Ewentualnie można by to wykorzystać do wycięcia wrzoda pt. 130, ale o tym za chwilę.

Nie podoba mi się za to 167. Ta linia potrzebuje reanimacji, a nie wikłania w dodatkowe kółka po Bemowie. Linia łapie megaopóźnienia na Wawelskiej i APT, a potem ma robić za dowozówkę na Bielanach - nie widzę tego (mimo, że z Reymonta jest bliżej na Aspekt niż z Chomików-Pętli :P). IMHO należałoby 167 skrócić ze strony Siekierek na Ochotę, ewentualnie Młynów (na solówkach/15m), 136 na Zachodni albo Redutę (o czym znowu zaraz), a 172 na przegubach na Hutę :twisted: - tylko nie przez Elekcyjną (tam można wygiąć 129, bo tej linii już nic ani nie pomoże, ani nie zaszkodzi, a socjal z Monte Cassino na bazarek na Kole będzie utrzymany). Jeśli 167 na Młynów (IMHO niepotrzebne, Szczęśliwice wyglądają na fajną pętlę dla tej linii, a i jaki ładny powrót do historii mamy), to koniecznie chociaż przez Wolską, jeśli niedasię przez Kasprzaka.

Cieszy fakt, że przy okazji zmian bielańskich postanowiono zrobić porządek z chorym układem 131/522, jednak podzielam obiekcje Glonojada co do utrzymywania silnej linii przyspieszonej na Ulrychowie - który NA PEWNO nie wygeneruje nawet połowy potoków zapłowieckoostrobramskich. IMHO 520 na Centralny, a na Ulrychów... 130 wykorzenione z dziwnej i muchowozowej końcówki przy BC - wtedy 158 na tę pętlę, 136 pod Redutę. Wraca nam połączenie Ursynowa pod DwZ, Rakowiec może sobie dojechać na zakupy, wszyscy są szczęśliwi(ce).

Co dalej? 189 jest pomysłem z deka szalonym (o mało Szamota żurkiem nie oplułem w Mysłowicach, jak o tym usłyszałem), jednak IMHO ma spore szanse powodzenia. Przykład 106 pokazuje, że linia jadąca z Conrada w całą długość PŚ jest strzałem w 10, a zastąpienie tej kadłubkowatej linii z dziwną końcówką na polach okęckich porządnym (zakładam, że będzie on porządny :>) obwodem pozwoli na uporządkowanie komunikacji w ciągu PŚ. Obawiam się tylko, że niedasię, niestety, pozbyć się coraz bardziej dziadziejącego 184, choć jakby wygiąć po jego trasie 154... tylko co wtedy na Redutową?

[ Dodano: Pon 18 Sie, 2008 12:21 ]
desert_eag pisze:
Fikander pisze:Do tego wystarczy, że pojedzie przez Piastów Śląskich. #-o
Akurat Piastów Śląskich w stronę Siekierek 167 będzie szybciej przez większość DP niż po starej trasie.
Nie wydaje mi się, a jeżdżę częstogęsto.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 18 sie 2008, 12:43

Fikander pisze:
chruscik pisze: lol... to tak samo jak bym jechal w zyciu 3 razy tramwajem linii 9 (np o godzinie 8) miedzy BW1920 a wawelska i wypisywal, ze na ZP kino ochota nikt nie wysiada i nikt nie wsiada bo akurat tak mi sie trafilo... przeca ch sa czynne od 9-10 i w miedzyszczycie, troche w szczycie B i w weekendy jest duzo ludzi. no chyba, ze cos mam z glowa i jak jezdze przynejmniej 2-3 razy w tyg w tej relacji i przez to wydaje mi sie, ze nie mam gdzie usiasc... =P~
Wyobraź sobie, że nie jesteś jedyną osobą odwiedzającą CH Reduta i inni też widzą, co się dzieje w tych autobusach.
no wlasnie jestem jedna z licznych osob :P
MOBILIS Ursus

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 18 sie 2008, 12:48

Fikander pisze:a 172 na przegubach na Hutę
tworzysz gigatrasę
Fikander pisze:a na Ulrychów... 130
a dokładnie któredy bys to widział?
Fikander pisze:że niedasię, niestety, pozbyć się coraz bardziej dziadziejącego 184,
bo być może ta linia wcale nie powinna dziadzieć tylko sie odrodzić zamiast mega189
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sie 2008, 13:06

mariow pisze:tworzysz gigatrasę
Czas przejazdu (realny, nie rozkładowy) porównywalny do proponowanego 167, a znacznie mniejsze korki.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 18 sie 2008, 13:25

Mam pytanie...
ZTM pisze: skierowanie linii 503 na trasę:
NOWODWORY - ... - most Grota-Roweckiego - Wisłostrada - Krasińskiego - pl. Wilsona - Mickiewicza - ... - NATOLIN PŁD.
Co to za nowa pętla Natolin Płd.? :>
Rozumiem, pomyłki się zdarzają.
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 18 sie 2008, 14:09

Fikander pisze:Czas przejazdu (realny, nie rozkładowy) porównywalny do proponowanego 167, a znacznie mniejsze korki.
które też jest za długie IMHO
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 18 sie 2008, 14:51

ziomal pisze:Mam pytanie...
ZTM pisze: skierowanie linii 503 na trasę:
NOWODWORY - ... - most Grota-Roweckiego - Wisłostrada - Krasińskiego - pl. Wilsona - Mickiewicza - ... - NATOLIN PŁD.
Co to za nowa pętla Natolin Płd.? :>
Rozumiem, pomyłki się zdarzają.
Kiedyś (ze 15-20 lat wstecz ) takie oznaczenie nosił dzisiejszy przystanek Lanciego -

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 sie 2008, 15:09

Fik: 167 ze strony Siekierek, to znaczy jedziemy z Siekierek na te Szczęśliwice czy właśnie na Siekierki nie jedzielmy, bo się zgubiłem...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 18 sie 2008, 15:13

Bardzo ladnie wyglada to 130 na Ulrychow.
Od DwC przez JP2 do K. Femina, a potem jak obecne 522 na Znana?
Tylko jaka czestotliwosc? Bo dla odcinka wilanowskiego wiecej niz 20 min. poza szczytem to o wiele za wiele.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 18 sie 2008, 16:15

TGM pisze: 514 tam na Ochotę w miejsce 521. Po co do DC jak jest S2?
Zmiana małokorzystna. Sam jeżdzę czasem 514 z Centralnego mimo SKM, poza szczytami. I nie wynika to nawet z 'wygodnictwa', ale z czystych kalkulacji (gdy brak korków, to 514 jest bardzo szybkie, a kolej ma dokuczliwe wady).

W ogóle z perspektywy czasu zauważam, że trasa 514 jest, co tu dużo mówić, perfekcyjna.
I ludzie mimo słabej częstotliwości bardzo doceniają tę trasę. Czas przejazdu 514 został ponownie ładnie napięty i wynosi 44-55 minut, a tylko ostatnie 8-9 minut ma słabe wykorzystanie.
Ciekawa która linia ma dobrą frekwencję od pętli do pętli??

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 18 sie 2008, 16:21

Andrzej pisze:Ciekawa która linia ma dobrą frekwencję od pętli do pętli??
E-4 ;)
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 18 sie 2008, 16:48

Fikander pisze: 129, bo tej linii już nic ani nie pomoże, ani nie zaszkodzi
Nieprawda.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sie 2008, 18:30

inż. Glonojad pisze:Fik: 167 ze strony Siekierek, to znaczy jedziemy z Siekierek na te Szczęśliwice czy właśnie na Siekierki nie jedzielmy, bo się zgubiłem...
Na Siekierki jedziemy. Ja w ogóle bym z tego zrobił linię katolicką (Siekierki Sanktuarium - Rakowicka Kościół ;) ), ale niedasię wycofać tego z Wawelskiej rzekomo.
BJ.2052 pisze:Bo dla odcinka wilanowskiego wiecej niz 20 min. poza szczytem to o wiele za wiele.
Patrząc po zabudowie końcówki na Znanej 15/20//20 byłoby akuratne.
R-11 Kleszczowa pisze:Nie prawda.
Twoją opinię znam :P

W ogóle to jechałem dziś 157 na zakupy. 13:49, do Beresteckiej dojechało 7 osób, w tym moja dziewczyna i ja, do CHReduta już tylko my dwoje. Porażające jest to wykorzystanie w międzyszczycie 8-(
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 18 sie 2008, 18:52

Fikander pisze:Patrząc po zabudowie końcówki na Znanej 15/20//20 byłoby akuratne.
pamiętaj że sie tam buduje.

i nie odpowiedziałes na pytanie o trase twojego 130 przez centrum :P
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ