Akurat Piastów Śląskich w stronę Siekierek 167 będzie szybciej przez większość DP niż po starej trasie.Fikander pisze:Do tego wystarczy, że pojedzie przez Piastów Śląskich.pawcio pisze:167 nie pojedzie na Zachodni, bo umrze jako obwód.
KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To ja przepraszam.inż. Glonojad pisze:Jakże, jest przecież Jedynym Słusznym Głosem Prawdziwych Mieszkańców Szczęśliwic, Rakowca etc.
(ależ wodzu, co wódz!)
Inna rzecz, że wydłużenie 158 do Reduty bynajmniej mnie wcale nie przekonuje, ale jeśli miałoby to być warunkiem koniecznym dokonania w przyszłości wiadomych zmian na 127, to niech i będzie. Ewentualnie można by to wykorzystać do wycięcia wrzoda pt. 130, ale o tym za chwilę.
Nie podoba mi się za to 167. Ta linia potrzebuje reanimacji, a nie wikłania w dodatkowe kółka po Bemowie. Linia łapie megaopóźnienia na Wawelskiej i APT, a potem ma robić za dowozówkę na Bielanach - nie widzę tego (mimo, że z Reymonta jest bliżej na Aspekt niż z Chomików-Pętli ). IMHO należałoby 167 skrócić ze strony Siekierek na Ochotę, ewentualnie Młynów (na solówkach/15m), 136 na Zachodni albo Redutę (o czym znowu zaraz), a 172 na przegubach na Hutę - tylko nie przez Elekcyjną (tam można wygiąć 129, bo tej linii już nic ani nie pomoże, ani nie zaszkodzi, a socjal z Monte Cassino na bazarek na Kole będzie utrzymany). Jeśli 167 na Młynów (IMHO niepotrzebne, Szczęśliwice wyglądają na fajną pętlę dla tej linii, a i jaki ładny powrót do historii mamy), to koniecznie chociaż przez Wolską, jeśli niedasię przez Kasprzaka.
Cieszy fakt, że przy okazji zmian bielańskich postanowiono zrobić porządek z chorym układem 131/522, jednak podzielam obiekcje Glonojada co do utrzymywania silnej linii przyspieszonej na Ulrychowie - który NA PEWNO nie wygeneruje nawet połowy potoków zapłowieckoostrobramskich. IMHO 520 na Centralny, a na Ulrychów... 130 wykorzenione z dziwnej i muchowozowej końcówki przy BC - wtedy 158 na tę pętlę, 136 pod Redutę. Wraca nam połączenie Ursynowa pod DwZ, Rakowiec może sobie dojechać na zakupy, wszyscy są szczęśliwi(ce).
Co dalej? 189 jest pomysłem z deka szalonym (o mało Szamota żurkiem nie oplułem w Mysłowicach, jak o tym usłyszałem), jednak IMHO ma spore szanse powodzenia. Przykład 106 pokazuje, że linia jadąca z Conrada w całą długość PŚ jest strzałem w 10, a zastąpienie tej kadłubkowatej linii z dziwną końcówką na polach okęckich porządnym (zakładam, że będzie on porządny ) obwodem pozwoli na uporządkowanie komunikacji w ciągu PŚ. Obawiam się tylko, że niedasię, niestety, pozbyć się coraz bardziej dziadziejącego 184, choć jakby wygiąć po jego trasie 154... tylko co wtedy na Redutową?
[ Dodano: Pon 18 Sie, 2008 12:21 ]
Nie wydaje mi się, a jeżdżę częstogęsto.desert_eag pisze:Akurat Piastów Śląskich w stronę Siekierek 167 będzie szybciej przez większość DP niż po starej trasie.Fikander pisze:Do tego wystarczy, że pojedzie przez Piastów Śląskich.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- chruscik
- Dysklawiaturzysta
- Posty: 1402
- Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
- Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
- Kontakt:
no wlasnie jestem jedna z licznych osobFikander pisze:Wyobraź sobie, że nie jesteś jedyną osobą odwiedzającą CH Reduta i inni też widzą, co się dzieje w tych autobusach.chruscik pisze: lol... to tak samo jak bym jechal w zyciu 3 razy tramwajem linii 9 (np o godzinie 8) miedzy BW1920 a wawelska i wypisywal, ze na ZP kino ochota nikt nie wysiada i nikt nie wsiada bo akurat tak mi sie trafilo... przeca ch sa czynne od 9-10 i w miedzyszczycie, troche w szczycie B i w weekendy jest duzo ludzi. no chyba, ze cos mam z glowa i jak jezdze przynejmniej 2-3 razy w tyg w tej relacji i przez to wydaje mi sie, ze nie mam gdzie usiasc...
MOBILIS Ursus
tworzysz gigatrasęFikander pisze:a 172 na przegubach na Hutę
a dokładnie któredy bys to widział?Fikander pisze:a na Ulrychów... 130
bo być może ta linia wcale nie powinna dziadzieć tylko sie odrodzić zamiast mega189Fikander pisze:że niedasię, niestety, pozbyć się coraz bardziej dziadziejącego 184,
PURA VIDA!
Mam pytanie...
Rozumiem, pomyłki się zdarzają.
Co to za nowa pętla Natolin Płd.?ZTM pisze: skierowanie linii 503 na trasę:
NOWODWORY - ... - most Grota-Roweckiego - Wisłostrada - Krasińskiego - pl. Wilsona - Mickiewicza - ... - NATOLIN PŁD.
Rozumiem, pomyłki się zdarzają.
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Kiedyś (ze 15-20 lat wstecz ) takie oznaczenie nosił dzisiejszy przystanek Lanciego -ziomal pisze:Mam pytanie...Co to za nowa pętla Natolin Płd.?ZTM pisze: skierowanie linii 503 na trasę:
NOWODWORY - ... - most Grota-Roweckiego - Wisłostrada - Krasińskiego - pl. Wilsona - Mickiewicza - ... - NATOLIN PŁD.
Rozumiem, pomyłki się zdarzają.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Fik: 167 ze strony Siekierek, to znaczy jedziemy z Siekierek na te Szczęśliwice czy właśnie na Siekierki nie jedzielmy, bo się zgubiłem...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zmiana małokorzystna. Sam jeżdzę czasem 514 z Centralnego mimo SKM, poza szczytami. I nie wynika to nawet z 'wygodnictwa', ale z czystych kalkulacji (gdy brak korków, to 514 jest bardzo szybkie, a kolej ma dokuczliwe wady).TGM pisze: 514 tam na Ochotę w miejsce 521. Po co do DC jak jest S2?
W ogóle z perspektywy czasu zauważam, że trasa 514 jest, co tu dużo mówić, perfekcyjna.
I ludzie mimo słabej częstotliwości bardzo doceniają tę trasę. Czas przejazdu 514 został ponownie ładnie napięty i wynosi 44-55 minut, a tylko ostatnie 8-9 minut ma słabe wykorzystanie.
Ciekawa która linia ma dobrą frekwencję od pętli do pętli??
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Nieprawda.Fikander pisze: 129, bo tej linii już nic ani nie pomoże, ani nie zaszkodzi
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na Siekierki jedziemy. Ja w ogóle bym z tego zrobił linię katolicką (Siekierki Sanktuarium - Rakowicka Kościół ), ale niedasię wycofać tego z Wawelskiej rzekomo.inż. Glonojad pisze:Fik: 167 ze strony Siekierek, to znaczy jedziemy z Siekierek na te Szczęśliwice czy właśnie na Siekierki nie jedzielmy, bo się zgubiłem...
Patrząc po zabudowie końcówki na Znanej 15/20//20 byłoby akuratne.BJ.2052 pisze:Bo dla odcinka wilanowskiego wiecej niz 20 min. poza szczytem to o wiele za wiele.
Twoją opinię znamR-11 Kleszczowa pisze:Nie prawda.
W ogóle to jechałem dziś 157 na zakupy. 13:49, do Beresteckiej dojechało 7 osób, w tym moja dziewczyna i ja, do CHReduta już tylko my dwoje. Porażające jest to wykorzystanie w międzyszczycie
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories