KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 18 sie 2008, 19:08

Fikander pisze:Patrząc po zabudowie końcówki na Znanej 15/20//20 byłoby akuratne.
Tam powstają wielkie osiedla. Twoja propozycja jest bardzo zła.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 sie 2008, 19:14

A przypuszczana częstotliwość dla "częstszego" 110 to jaka będzie? Myślę, że i przeguby w szczycie wtedy by się przydały...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 sie 2008, 19:47

Fikander pisze:W ogóle to jechałem dziś 157 na zakupy. 13:49, do Beresteckiej dojechało 7 osób,
I tyle osób to za mało? Zlikwidujmy w takim razie wszystkie linie jadące na Szczęśliwice bo rzadko kiedy więcej osób wyjeżdża ze Szczęśliwic autobusem.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sie 2008, 20:24

Jarek pisze:Tam powstają wielkie osiedla.
Osobiście ich podczas ostatniej bytności tamże nie widziałem, ale to nic nie znaczy. W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?
reserved pisze:I tyle osób to za mało?
Linia wożąca 7 osób, z czego 2 znalazły się w niej, żeby mieć 70m (sic!) bliżej do drzwi sklepu, jest zaprzeczeniem idei transportu zbiorowego.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 18 sie 2008, 20:58

Fikander pisze:
Jarek pisze:Tam powstają wielkie osiedla.
Osobiście ich podczas ostatniej bytności tamże nie widziałem, ale to nic nie znaczy. W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?
Między Sowińskiego, a Znaną po lewej strony jadąc w kierunku zachodnim.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36880
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 sie 2008, 20:59

Fikander pisze:W każdym razie - gdzie 'tam' konkretnie?
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Wa ... =2&scale=2
Pośrodku biurowiec. Po lewej, po prawej i na dole trzy nowe osiedla. A 522 już wyjeżdża rano z Jana Olbrachta nawalone na full. Usatysfakcjonowany? ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sie 2008, 21:05

No to trzeba puścić 130 i coś jeszcze =P~
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 18 sie 2008, 21:09

155 co 12/15/12//15 :roll:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 18 sie 2008, 21:14

Fikander pisze:Linia wożąca 7 osób, z czego 2 znalazły się w niej, żeby mieć 70m (sic!) bliżej do drzwi sklepu, jest zaprzeczeniem idei transportu zbiorowego.
To ile ludzi musi jechać do pętli żebyś wreszcie zobaczył potrzebę dojazdu?
7 razy ilość kursów w ciągu szczytu komunikacyjnego... To ile wychodzi? Skoro już tak bardzo trzymasz się statystyk.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 18 sie 2008, 21:15

A 130 z Wilanowa nie daloby sie wywalic i skrocic chociaz do Stegien?
Wtedy 12/15//20 byloby dobre.

Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 98
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Ursynów Płn.

Post autor: Mihau » 18 sie 2008, 21:15

rubeus pisze:
ziomal pisze:Mam pytanie... Co to za nowa pętla Natolin Płd.? :>
Rozumiem, pomyłki się zdarzają.
Kiedyś (ze 15-20 lat wstecz ) takie oznaczenie nosił dzisiejszy przystanek Lanciego -
A nie Raabego? Sorry za offtop

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sie 2008, 21:19

reserved pisze:To ile ludzi musi jechać do pętli żebyś wreszcie zobaczył potrzebę dojazdu?
To zależy. Jeżeli linia dowozi do pętli nawet 0 osób, ale jest to jedyna możliwość obsługi wcześniej znajdującego się generatora potoków (powiedzmy - jedyna istniejąca pętla na bardzo odległym krańcu osiedla) - to potrzeba istnieje. Ale przypadek 157 jest diametralnie inny - to obiekty znajdujące się przy krańcu mają w teorii być generatorem potoków, a swojej roli absolutnie nie spełniają.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 18 sie 2008, 21:29

Jak tak sie przygladalem pare razy pare godzin 130 w DS, to spod CHBC puste nie odjedzalo ani puste nie przyjezdzalo, o dziwo...

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 18 sie 2008, 23:54

inż. Glonojad pisze:
Fikander pisze: Nie, z twojej strony już nie liczę na nic innego niż partykuralizm.
Jakże, jest przecież Jedynym Słusznym Głosem Prawdziwych Mieszkańców Szczęśliwic, Rakowca etc. (-X
W końcu to zrozumiałeś... Szkoda, że tak późno no ale i tak lepiej późno niż wcale :D Nawet w opiniach Chruścika masz potwierdzenie moich słów odnośnie 157 :)
Domyślam się, że liczyłeś na jakąś kłótnię na forum ale niestety... Tym razem prowokacja nie wyszła (-X Zapewniam, że również żałuję :D

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 19 sie 2008, 1:02

Fikander pisze:
desert_eag pisze: Akurat Piastów Śląskich w stronę Siekierek 167 będzie szybciej przez większość DP niż po starej trasie.
Nie wydaje mi się, a jeżdżę częstogęsto.
Ale którędy częstogęsto? Bo chyba porównania nie masz. Może przesadziłem z tym "większość DP", ale lewoskręt Powstańców Śl. :arrow: Wrocławska często jest wolniejszy od wersji okrężnej.

ODPOWIEDZ