KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 01 wrz 2008, 18:47

Bastian pisze:Skrócone wtyczki w szczytach (a przynajmniej rano).
Czy to jakaś kpina? Może zróbcie takie rozkłady jak w b.ZSRR?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 02 wrz 2008, 15:46

Projekt póki co zszedł ze strony ZTM. Czekamy na poprawiony ;)
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 wrz 2008, 15:50

urluch pisze: Teraz jeżdżą skoordynowane co: 7-8/10/10.
W teorii czy w praktyce?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 02 wrz 2008, 16:57

mariow pisze:Projekt póki co zszedł ze strony ZTM. Czekamy na poprawiony ;)
Oby się nie skończyło jak z 13 i 23 na Bemowie. Ludzie nie chcieli, żeby skracac 23, to ZTM zrobił im na rękę i skrócił na Koło 13. Liczbę kursów z Bemowa tak czy owak zmniejszając.

Czy też tak jak z konsultacjami przy okazji poprzedniej rewolucji na Ursynowie, kiedy to kazano ludziom (w środku wakacji) pisać i dzwonić, po czym dzwoniących odsyłano jednak do pisania maili (bo panowie na linii nie orientowali się w szczegółach projektu) a ostatecznie okazało się, że głos decydujący miał Urząd Dzielnicy, który informował na co się zgadza, na co się nie zgadza - chociaż nikt nie informował, że tak ma być - mowa była o "konsultacjach społecznych" a nie międzyurzedowych.

Więc pozostaje mieć nadzieje, że faktycznie głos ludzi będzie tym razem miał na coś wpływ - i jeżeli np. zostawi się - ze względu na protesty - 122 z Mokotowa na Trakt, to nie będzie to linia kursująca co 30/60 minut, żeby udowdnić ludziom, że nikt nią jednak nie jeździ.
Popatrz, jaka franca!

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 02 wrz 2008, 17:47

czy ktoś odniósł się do kłamstwa ZTM-u w sprawie E-1 i 116?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 02 wrz 2008, 18:49

drapka pisze:122 z Mokotowa na Trakt
Naprawdę jest aż tak potrzebne?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5304
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 wrz 2008, 22:11

To kiedy druga tura?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 02 wrz 2008, 22:15

jasiu pisze:
drapka pisze:122 z Mokotowa na Trakt
Naprawdę jest aż tak potrzebne?
Najpierw zdejmują 505 z Puławskiej, potem znowu dają. Jaki to ma sens? A 122 ma akurat, ponieważ jest bezpośrednim dojazdem na Trakt, a tramwajami na Nowy Świat i KP raczej bezpośrednio nie dojedziesz.
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5304
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 wrz 2008, 22:18

ziomal pisze:
jasiu pisze: Naprawdę jest aż tak potrzebne?
Najpierw zdejmują 505 z Puławskiej, potem znowu dają. Jaki to ma sens? A 122 ma akurat, ponieważ jest bezpośrednim dojazdem na Trakt, a tramwajami na Nowy Świat i KP raczej bezpośrednio nie dojedziesz.
Tereny zurbanizowane przed '80 się nie liczą (-( . Niech się cieszą, że w ogóle coś jeździ.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 wrz 2008, 8:21

drapka pisze:a ostatecznie okazało się, że głos decydujący miał Urząd Dzielnicy,
Tak, to na pewno wina ZTMu, że Urząd ma takie a nie inne kompetencje :/

[ Dodano: Sro 03 Wrz, 2008 08:23 ]
drapka pisze:Więc pozostaje mieć nadzieje, że faktycznie głos ludzi będzie tym razem miał na coś wpływ - i jeżeli np. zostawi się - ze względu na protesty - 122 z Mokotowa na Trakt,
Czy jest w takim razie potrzeba, aby 122 jechało z Mokotowa na Bemowo?
Czy wysłałaś swoje sugestie do ZTMu?

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 03 wrz 2008, 14:58

TGM pisze:
ziomal pisze: Najpierw zdejmują 505 z Puławskiej, potem znowu dają. Jaki to ma sens? A 122 ma akurat, ponieważ jest bezpośrednim dojazdem na Trakt, a tramwajami na Nowy Świat i KP raczej bezpośrednio nie dojedziesz.
Tereny zurbanizowane przed '80 się nie liczą (-( . Niech się cieszą, że w ogóle coś jeździ.
Wręcz przeciwnie :>
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 03 wrz 2008, 17:43

Tak jeszcze zanim do zmian dojdzie, to na 110 mogliby dać dodatki przegubowe z R6, bo po wycofaniu E-1, nierównym 116 etc. któryś dzień z kolei w szczycie B kilkanaście osób nie zmieściło się do solniczki na M.Słodowiec. I jest straszliwie ciasno aż do Popiela.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 08 wrz 2008, 9:35

Witam,
Byłem 3 tygodnie na urlopie, więc przepraszam z góry za ewentualne powtórki.
Co do projektu wysłałem w tzw. międzyczasie do ZTM swoje uwagi na temat projektu.
W całości martwi mnie przede wszystkim jedna sprawa - cały czas niejasność co do częstotliwości nowego 116 - mówi się o wzmocnieniu ale jakim? Nieoficjalnie znamy pomysły tu na forum - ale ZTM oficjalnie nic nie podał.
Pzdr

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 08 wrz 2008, 10:28

Bastian pisze:197 się w sam raz nada na Tatarską i Ostroroga. I są na to szanse, choć jeszcze nic konkretnego...
Zdarza mi się podróżować 197 i nie zauważyłem dotąd, by ta linia po Al. Prymasa Tysiąclecia i Górczewskiej jeździła pusta.

Kiedyś było ponoć w planach skierowanie tam linii 407 (obecne 527), jednak ze względu na stan nawierzchni Tatarskiej i Ostroroga nic tam nie pojechało. Nie wiem jak się mają sprawy obecnie, ale wg. mnie mogłoby tam pojechać proponowana przeze mnie od dawna 400.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5304
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 09 wrz 2008, 16:02

Dziś na Powsińskiej dwa na raz 522, przy czym oba przeguby, więc chyba nie wtyczka. Nawet ten drugi pusty nie był. Z 3/4 miejscówek zajętych. Wniosek: to musieli być pasażerowie z dalszego odcinka (Woli) gdzie te dwa busy nie jechały razem i miały większy odstęp. A więc połączenie z Wolą jest potrzebne.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ODPOWIEDZ