O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27608
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 wrz 2008, 18:15

Czas przejazdu mówi sam za siebie generalnie. :)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 02 wrz 2008, 18:28

bohun pisze:
rufio198 pisze: Tak
hmm... zdawało mi sie, że leżeał na właściwym.
hmm... a mi się zdawało, ze powinieneś to wiedzieć :-k
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 wrz 2008, 18:29

wiem co widziałem i co uzgadniałem. Parametry po remoncie musiały się zmienić.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 02 wrz 2008, 18:39

bohun pisze:wiem co widziałem i co uzgadniałem. Parametry po remoncie musiały się zmienić.
Może zmienili rozstaw szyn , a KM bez zapytania chciały wysłać tabor o rozstawie 1435mm. :D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 11 wrz 2008, 16:16

529 jedzie planowo po torze nr 1 od Jedlni do Radomia tak jest w Zeszycie 262 wiec nie wiem skad te wynalazki z niewlasciwym

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 12 wrz 2008, 0:32

bohun pisze:
Koleje Mazowieckie pisze:

26-08-2008
Korekta rozkładu jazdy od dnia 1 września

Szanowni Podróżni,
(...)1. pociągi kursujące w wydłużonej relacji:
• pociąg 9274 z Żyrardowa do Warszawy Wschodniej będzie dojeżdżał do stacji Warszawa Rembertów (przyj. 15:46),
• pociąg 9414 kursujący z Łowicza Głównego do Warszawy Wschodniej będzie dojeżdżał do stacji Warszawa Rembertów (17:43),
Jako tako zatkano dziury jakie w popołudniowym szczycie robią mińskie pośpiechy. Uff, na szczęście dojeżdżam tylko do Rembertowa; ale dalsze rejony nadal będą się bujać z lukami w rozkładzie.
bohun pisze:
Koleje Mazowieckie pisze:
2. pociągi zestawione z wagonów piętrowych, kursujące przez Warszawę Centralną z pominięciem przystanków Warszawa Stadion, Warszawa Powiśle, Warszawa Śródmieście, Warszawa Ochota:
• 8033 rel. Warszawa Zachodnia (14:20) – Siedlce (16:20),
Miło stać na Powiślu i patrzeć jak torem dalekobieżnym jedzie sobie piętrusek do Siedlec, a ty nie możesz wsiąść. Jak widać, priorytetowa komunikacja szynowa ma się dobrze.
bohun pisze:
Koleje Mazowieckie pisze:
3. pociągi zestawione z elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Stadler Flirt:
• 9512 rel. Otwock (17:11) – Warszawa Zachodnia (18:02),
Zdarzyło mi się jechać tym kursem z jednej z wawerskich stacji. Z peronu na podłogę trzeba wręcz zejść. Co najmniej z 10 cm różnicy! Jakim cudem to jeszcze tam jeździ? Nowoczesnej SKM-ce wystarczyło 3,4 cm, by tamtędy nie jeździć.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 wrz 2008, 7:37

W sprawie tunelu pisz skarge do PLK- to oni sknocili remont i pala teraz głupa.
A co do SKM- pierwsze- jakiej nowoczesnej? Drugie- jak się chce zawiesic kursy to powód zawsze się znajdzie
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 wrz 2008, 8:10

rufio198 pisze: A co do SKM- pierwsze- jakiej nowoczesnej?
Tej, którą SKM kupi i która, w przeciwieństwie do ER75, będzie dostosowana do zadań kolei aglomeracyjnej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 wrz 2008, 8:58

inż. Glonojad pisze:rufio198 napisał/a:

A co do SKM- pierwsze- jakiej nowoczesnej?

Tej, którą SKM kupi i która, w przeciwieństwie do ER75, będzie dostosowana do zadań kolei aglomeracyjnej.
I na jakiej wysokości mają zamiat podłogę w wejściu wsadzić? Wyżej, czy niżej? Tak z ciekawości pytam o to dostosowanie do przewozów Aglo, bo poza ilością drzwi na pojemność, Flirt daleko od składu Aglo nie odbiega...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 wrz 2008, 10:28

No, układ siedzeń 2+2 i wielgaśne toalety też niekoniecznie są aglo (chociaż to akurat różnie bywa).

A co do wysokości podłogi - SKM się nie bardzo może wykokosić z decyzją, jak słyszałem. Niemniej to ze względu na te pociągi nie ma być trasy lotnisko - Falenica, a te będą nowoczesne i o to chodzi :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 wrz 2008, 11:04

No, układ siedzeń 2+2 i wielgaśne toalety też niekoniecznie są aglo (chociaż to akurat różnie bywa).
Układ - OK, ja bym wrzucił mieszany tak na marginesie, wielgaśne WC może też nie za bardzo aglo, ale ciągle sprawa dyskusyjna przy czasie przejazdu na liniach S1 i S2.
inż. Glonojad pisze:Niemniej to ze względu na te pociągi nie ma być trasy lotnisko - Falenica, a te będą nowoczesne i o to chodzi
Cóż... polecam o tym powiedzieć mieszkańcom Falenicy, jak to nowoczesne pociągi sprowadzamy, że do Falenicy wjeżdżać nie mogą :)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 wrz 2008, 11:10

inż. Glonojad pisze:No, układ siedzeń 2+2 i wielgaśne toalety też niekoniecznie są aglo (chociaż to akurat różnie bywa).

A co do wysokości podłogi - SKM się nie bardzo może wykokosić z decyzją, jak słyszałem. Niemniej to ze względu na te pociągi nie ma być trasy lotnisko - Falenica, a te będą nowoczesne i o to chodzi :p
Masz na mysli NEWAGowe 19 WE? Bo cos po uszach mi sie obiła plotka że przychodzi na testy do SKM w grudniu.
I napisz dokładniej co masz na myśłi pisząc nowoczesne- wyposażenie wnętrza czy może to co ma w środku ?

I ostatnie pytanie - za co kupi? Czyzby juz podpisano wieloletnią umowę z miastem? Pytam powaznie bo ostatnimi czasy jakos nie mam za dużo okazji do sledzenia bieżących wiadomości
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 wrz 2008, 13:42

O ile wiem, umowy wiloletnie pozostałych poza TW spółek są wciąż w lesie. Ale tak, linia lotniskowa ma być z umowy wieloletniej otaborzona (z późniejszym zwrotem z UE), natomiast na linię Grodzisk - Otwock ma być zakupiony tabor ze środków własnych (prawdopodobnie w leasingu).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 wrz 2008, 13:55

inż. Glonojad pisze:O ile wiem, umowy wiloletnie pozostałych poza TW spółek są wciąż w lesie. Ale tak, linia lotniskowa ma być z umowy wieloletniej otaborzona (z późniejszym zwrotem z UE), natomiast na linię Grodzisk - Otwock ma być zakupiony tabor ze środków własnych (prawdopodobnie w leasingu).
Czyli pewnie będzie NEWAG ](*,)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 wrz 2008, 14:03

Dlaczego?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ