Solarisy A8, U12 i U18 - dostawa 2008+2009

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 12 wrz 2008, 21:11

Niekoniecznie nitowanie to akurat pomaga w utrzymaniu dobrzej powłoki i przez to autobus wygląda jak nowy. Drewnianych siedzeń nie ma a jedynie wandalo-odporne.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 12 wrz 2008, 21:13

Przypominam o istnieniu blachy ocynkowanej, stali nierdzewnej lub aluminium, co nie wymusza stwarzania z autobusu jakiejś obleśnej puszki :P
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 12 wrz 2008, 21:40

A ja przypomnę o kosztach takiego materiału i o nakładzie pracy przy obsłudze takiego poszycia. Wracając do Solarisów to czy wiadomo jaki takt faktycznie będą miały te dostawy i kiedy może pierwsza solówka przyjechać?
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 12 wrz 2008, 21:51

4 SU18 stoją (stały o 20) przed halą na R-6.
To tak a propos tego, że w hali już nie stoją :smile:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 12 wrz 2008, 22:19

Filip7370 pisze:A ja się wpatruje w zdjęcia i śmieję się że wielu śmiało się z brzydoty amerykańskich autobusów, a tu solaris bardzo powoli jednak zmienia się w powiedzmy New Flyera D60 LF :D
co Ty chcesz od D60LF? New Flyery to akurat jedne z ładniejszych autobusów w USA. zresztą, dla przewoźnika liczy się głównie, by autobus był praktyczny, a nie ładny ;)
Tyrystor 8401 pisze:Może od razu pójdźmy ich śladem i wstawmy drewniane siedzenia
kto Ci takich rzeczy naopowiadał? :>
noidea

Awatar użytkownika
5536
Posty: 27
Rejestracja: 26 cze 2008, 10:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5536 » 12 wrz 2008, 23:18

Fotka kiepskiej jakości z godziny 8:15 na R-5. 8800 i 8801.
Załączniki
00_01.JPG

szczypior
Posty: 47
Rejestracja: 13 gru 2007, 11:39
Kontakt:

Post autor: szczypior » 13 wrz 2008, 11:38

Filip7370 pisze:Czekam na (...) stojaki na rowery na przodzie
a to akurat dobry pomysł i bardzo praktyczne rozwiązanie - więcej miejsca w środku dla pasażerów

Awatar użytkownika
quattro
Posty: 13
Rejestracja: 11 sty 2008, 14:57
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: quattro » 13 wrz 2008, 14:20

Dlaczego one mają żoliborskie blachy?

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 13 wrz 2008, 14:21

quattro pisze:Dlaczego one mają żoliborskie blachy?
Bo MZA przeniosły się na ulicę Włościańską.

Walas
Posty: 17113
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 13 wrz 2008, 15:40

To widomo już coś kiedy wyjadą na trasę?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 13 wrz 2008, 16:24

Adam G. pisze:był praktyczny, a nie ładny
I mówię że zaczynam zauważać to właśnie w Solarisach, te gumowe "wargi".
Trzeba w gruncie rzeczy wzorować się na USA, bo tam komunikacja osiągneła już swój szczyt w sensie umiejscowienia w społeczeństwie i technologii.
każdy powie ze w USA ciągle tłuką HF-y ale są tam nowoczesne windy, wozy są klimatyzowane a Hybrydy są w większości większych miast.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 14 wrz 2008, 13:21

Czy ktoś się orientuje kiedy przyjdą nowe solówki ???

Awatar użytkownika
IndeX148
Posty: 392
Rejestracja: 03 maja 2006, 15:03
Kontakt:

Post autor: IndeX148 » 14 wrz 2008, 13:31

Ponoć w październiku dopiero :-k

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 14 wrz 2008, 14:25

gregory5576 pisze::arrow: Najpierw szybkie szkolenia kierowców a potem w drogę. :D
Na R7 czy R10 wozy od razu w sobotę były by już na mieście (-(

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 14 wrz 2008, 14:38

Santos pisze:Na R7 czy R10 wozy od razu w sobotę były by już na mieście (-(
No przecież na Ostrobramskiej i na Woronicza nie ma potrzeba przeprowadzania kolejnych szkoleń. :P

ODPOWIEDZ