Obwodnica ekspresowa Warszawy: S2-S7/S8-S17

Moderator: Wiliam

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 18 wrz 2008, 16:04

A tymczasem przyuważyłem dzisiaj, że od strony Radiowej już sypią podsypkę, kawałek dalej w kierunku Dywizjonu 303 układają geowłókninę pod torowisko.
Trwają też prace przy budowie (metodą szczelinową) muru oporowego przyszłego przyczółka wiaduktu WMH koło stawu ba wysokości Narwiku. Co ciekawe już na wybudowanych murach oporowych między Narwikiem i Lazurową pojawiły się już barierki.
Prace przy budowie zachodniej nitki wiaduktu Powstańców Śl. też mają się całkiem nieźle: kotwy z płyt strunobetonowych pod wykopy szczelinowe już zasypano ziemią, wygląda więc na to, że niebawem rozpocznie się budowa głębokich ścian oporowych.
Zdjęcia wkrótce.
Teokryt pisze:na zumi.pl bardzo ładnie widać budowę trasy z góry
Taaa, wuja widać. Żeby coś zobaczyć, to samemu się trzeba postarać.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 18 wrz 2008, 19:15

Cholera , mieszkam prawie przy budowanej trasie S-8 a zawsze TLG jest bardziej na bieżąco z nowinkami z placu budowy. Wizjoner czy co ?
ZUS fundatorem emigracji

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 18 wrz 2008, 20:34

a/p TALENT pisze:Wizjoner czy co ?
No ba! :D Powiem więcej - są na to dowody ;)
a/p TALENT pisze:Cholera , mieszkam prawie przy budowanej trasie S-8 a zawsze TLG jest bardziej na bieżąco z nowinkami z placu budowy.
To trzeba chodzić na spacery zamiast czytać WAWKOM :D
15/12/2005-12/7/2019

was
Posty: 70
Rejestracja: 07 kwie 2008, 19:51

Post autor: was » 19 wrz 2008, 9:34

UD Bemowo pisze:Kierownictwo Konsorcjum Budowy drogi ekspresowej S-8 Trasy Armii Krajowej od węzła "Konotopa" do węzła "Prymasa Tysiąclecia" informuje o planowanym wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu zgodnie z "Projektem organizacji ruchu na czas przebudowy ul. Powstańców Śląskich - Etap I" w rejonie ulic: Tobruk / Pełczyńskiego.

Czasowa organizacja ruchu umożliwi wykonanie przewiązki w pasie środkowym oraz tymczasowego przystanku autobusowego na ul. Postwańców Śląskich.

Powyższa organizacja ruchu zostanie wprowadzona w dniu 23.09.08 r. o godz. 12.00 i będzie obowiązywała do 01.10.08 r.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 21 wrz 2008, 9:43

Tiaaa, w imię Ojca i Syna - show się rozpoczyna. Teraz się dopiero zaczną utrudnienia w ruchu. Ten układ, który teraz stworzą będzie pewnie obowiązywał aż do oddania do ruchu zachodniej nitki wiaduktów w ciągu Powstańców.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
ciman
Posty: 56
Rejestracja: 10 paź 2007, 17:54
Lokalizacja: Bemowo - ZP Kazubów

Post autor: ciman » 21 wrz 2008, 17:06

Konkretniej, co wprowadza nowa organizacja ruchu na PŚ:
Tymczasowa organizacja ruchu wprowadzi:
likwidację części wyspy dzielącej przy skrzyżowaniu z ul. Pełczyńskiego i Bolkowskiej,
zawężenie wschodniej jezdni ul. Powstańców Śląskich na południe od ul. Pełczyńskiego.
Z: http://s8.konotopa-prymasa.pl/pl/9/1206 ... 1733639/13
Były użytkownik zbiorkomu. Rowerzysta.
Sezonowy użytkownik zestawu linii E2+M1+709 / 189+709.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 21 wrz 2008, 20:45

TLG ma ten luksus, że ma blisko do lotniska :D
ZUS fundatorem emigracji

was
Posty: 70
Rejestracja: 07 kwie 2008, 19:51

Post autor: was » 21 wrz 2008, 23:09

Bemowo: wąsko, a później szerzej
kmaj 21-09-2008, ostatnia aktualizacja 21-09-2008 22:34

Od jutra trudniej będzie przejechać ul. Powstańców Śląskich. Budujący obwodnicę drogowcy rozpoczynają likwidację wąskiego gardła obok osiedli na Górcach.

Ul. Powstańców Śląskich między Bolkowską i Dywizjonu 303 (wraz z wiaduktem nad torami kolejowymi) ma tylko po jednym pasie w każdą stronę. Przy okazji trwającej właśnie budowy trasy ekspresowej S8 z Konotopy do Trasy AK ma powstać druga jezdnia Powstańców Śląskich, a wiadukt zostanie rozebrany (ulica pobiegnie na poziomie „zero”, a trasa ekspresowa i tory – w wykopie pod spodem).

– Zaczynamy przebudowę Powstańców Śląskich i od wtorku zwęzimy tymczasowo jezdnię w stronę lotniska Bemowo – mówi rzeczniczka tej inwestycji Bożena Wielgo.

Zwężenie zacznie się na wysokości gęsto zamieszkanych Górc – tuż przed ul. Bolkowską z jednej strony (to wygodny łącznik ze starszą częścią osiedla) i Pełczyńskiego z drugiej (to błotnisty fatalny dojazd do części nowej, który deweloperzy „zapomnieli” wyasfaltować).

Pierwszy etap prac potrwa do 1 października. W środkowym pasie Powstańców Śląskich będzie wtedy budowana tzw. przewiązka – czyli przejazd na sąsiednią jezdnię – i nowa zatoka autobusowa.

Po zakończeniu tych prac drogowcy przystąpią do budowy nowej jezdni w stronę centrum – ten etap ma potrwać około miesiąca. W tym czasie przystanek autobusowy do centrum zostanie przeniesiony do nowej zatoki. Następnie wykonawca ma zacząć budowę nowej jezdni w kierunku lotniska Bemowo (te roboty może już przerwać zima).

W czasie tych prac na ruchliwej ul. Powstańców Śląskich kierowcy powinni zdjąć nogę z gazu. Nawet bez tej inwestycji jest tutaj niebezpiecznie. Już wczoraj – jeszcze zanim zaczęły się utrudnienia – doszło tutaj do potrącenia pieszego.

Budowa trasy ekspresowej S8 przez Bemowo ma potrwać do grudnia 2010 roku. Jej łączny koszt to 2,1 mld zł.
Życie Warszawy

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 wrz 2008, 23:14

A najśpieszniejsze jest, że odcinek PŚ od Wrocławskiej (S) do Radiowej pozostanie jednojezdniowy, bo nie ma go w niczyich planach inwestycyjnych...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 21 wrz 2008, 23:34

W kierunku północnym są dwa pasy, więc to nie problem. W kierunku południowym będzie jeden, który spowoduje wąskie gardło, ale węższym jest skrzyżowanie przy ratuszu, gdzie północny wlot ma strukturę kierunkową:
prawo-prosto
prosto
lewo
lewo
i jego przepustowość w relacji na wprost jest za mała. Po co więc zwiększać dopływ do takiego wlotu?

Na domiar złego koordynacja powoduje, że kierowcy wpadają na czerwone przy Czumy. W kierunku przeciwnym koordynacji tez dobrej nie ma. Tramwaj na tym korzysta, ale pani Bożence to chyba wyszło przez przypadek i zupełnie niechcący. ;-)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 wrz 2008, 23:37

Przepustowościowo to pewnie 1x4 by starczyło, ale widzę problem pt. wielokrotne przełączenie tramwaju z pasa dzielącego na skrajny...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kozik
Posty: 692
Rejestracja: 24 wrz 2007, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: Kozik » 22 wrz 2008, 15:01

Co ty pierniczysz? Powstańców Śląskich na odcinku Wrocławska - Radiowa ma po dwa pasy ruchu w każdą stronę. Natomiast odcinek od północnego przyczółka wiaduktu do Wrocławskiej zostanie poszerzony tak, aby włączona mogła zostać nowa jezdnia i nowa estakada. Druga sprawa to taka, że P.Śl. miała iść na poziomie +0,5 a trasa S8 i WMH na poziomie -0,5. W związku z tym przygotowano duży nasyp pod zachodnią estakadę P.Śl. od strony południowej trasy S8. Więc chyba w artykule ŻW jest błąd. Jeśli będzie inaczej to napiszcie proszę jak.
pozdrawiam Kozik

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 wrz 2008, 16:31

Ja tylko przypomnę, że Wrocławska dwa razy krzyżuje się z PŚ - czy na pewno mówicie o tym samym odcinku? :>
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 wrz 2008, 16:35

Ja tam wyraźnie napisałem, o który odcinek chodzi.

A "pierniczyć" Koziku to sobie możesz w alkowie :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 wrz 2008, 17:19

inż. Glonojad pisze:Ja tam wyraźnie napisałem, o który odcinek chodzi.

A "pierniczyć" Koziku to sobie możesz w alkowie :p
tak, ale myślę, że inni (nie wskazując palcem) mogli mieć problemy :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ