KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
Bzdury! 130 jest potrzebne, bo dojazd na Puławską czy w Niepodległości stanie się dużo trudniejszy. Tymczasem jak komuś 116 nie wystarcza to może sobie podjechać do 195 i 503.desert_eag pisze:Wydaje mi się, że usunięcie 130 i mocne 116 wyszłoby też Wilanowowi na zdrowie.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Można mieć nadzieje, że likwidacja 130 wymusi podciągnięcie 172 (które już tego potrzebuje), więc dla dużej części Sobieskiego będzie to zmiana korzystna. Reszta będzie miała silne 116 lub 519 na Pl. Unii. Dwa przystanki na Puławskiej to nie powód do utrzymywania tej średnio zapełnionej relacji.TGM pisze:Bzdury! 130 jest potrzebne, bo dojazd na Puławską czy w Niepodległości stanie się dużo trudniejszy. Tymczasem jak komuś 116 nie wystarcza to może sobie podjechać do 195 i 503.desert_eag pisze:Wydaje mi się, że usunięcie 130 i mocne 116 wyszłoby też Wilanowowi na zdrowie.
A 172 to pies?????TGM pisze:Bzdury! 130 jest potrzebne, bo dojazd na Puławską czy w Niepodległości stanie się dużo trudniejszy. Tymczasem jak komuś 116 nie wystarcza to może sobie podjechać do 195 i 503.desert_eag pisze:Wydaje mi się, że usunięcie 130 i mocne 116 wyszłoby też Wilanowowi na zdrowie.
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Rety, częste i w miarę regularne 116 po coś będzie tam jeździć. Do tego 519 i E-2. Na pewno Sobieskiego nie byłoby stratne.TGM pisze:172:
1). Nie obsługuje Stegien południowych (na pewno nie aż tak jak 130).
2). Na Puławskiej przystanek (jeden!) jest zupełnie gdzie indziej od 130.
3). Tak samo w Niepodległości.
Z jedną przesiadką możesz dojechać na Puławską za pomocą 519 + częsty, nieskoordynowany tramwaj. I to na całą Puławską a nie jej pół. Albo przez Wilanowską jeśli mieszkasz blisko.
- Hetman Ciemności
- Posty: 72
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:08
- Lokalizacja: Żoliborz
W tym samym dzienniku bzdurna jest informacja odnośnie 122. Czyżby miało wrócić na Duchnicką i Przasnyską? A potem dodatkowo jechać "na skróty" Gen. Maczka? Pasażerów przez to na pewno nie przybędzie.Kra pisze:A skąd w dzienniku "Polska" informacja o projekcie 116 co 5 minut. Dodatkowo szkoda, iż brak informacji o kursowaniu w DP po 19 i DS - tu były dotychczas duże słabości.
Włącz myślenie!!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Plan MZA spada od stycznia, zmiany metrowskie być może wejdą wcześniej. Okres przejściowy, który zweryfikuje popyt na linie które 189 miało połknąć?Colony pisze:To się nie zgadza z wieloma informacjami. To w większości jest stary projekt. A 103 nie jedzie Lindego chociaż na mapce jeździ. 184 ma być pono zachowane i to aż do Młocin? Nic z tego nie rozumiem już.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie polegałbym na tym artykule, jest średnio rzetelny, ma błędy i zawiera dane nie wiadomo skąd.
122 to ewidentna bzdura, z Powązkowskiej po remoncie w ogóle nie będzie już lewoskrętu w Duchnicką.
122 to ewidentna bzdura, z Powązkowskiej po remoncie w ogóle nie będzie już lewoskrętu w Duchnicką.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow