KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Hetman Ciemności
Posty: 72
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Hetman Ciemności » 22 wrz 2008, 20:56

Bastian pisze:122 to ewidentna bzdura, z Powązkowskiej po remoncie w ogóle nie będzie już lewoskrętu w Duchnicką.
A czy w ogóle planowane jest puszczenie czegoś Przasnyską w najbliższym czasie? Całkiem duże osiedla powstają w okolicach Przasnyskiej\Rydygiera.
Włącz myślenie!!

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 22 wrz 2008, 21:12

kiedyś na pewno będzie trzeba coś puścić
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36839
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 wrz 2008, 21:14

Jak powstaną osiedla i przebicie Rydygiera do Powązkowskiej, to i trzeba będzie czymś tam pojechać. Ale mam nadzieję, że nie 122.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 22 wrz 2008, 21:18

można to połączyć z linią przez Tatarską i Ostroroga, a od drugiej strony przez al. Wojska Polskiego, pl. Inwalidów do Wilsona :zlosliwa_cholera:
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36839
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 wrz 2008, 21:22

Przez al. Armii Krajowej do Wilsona? :shock: :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 22 wrz 2008, 21:23

czepialski :]
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Doman
Posty: 109
Rejestracja: 22 sie 2006, 16:18
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Post autor: Doman » 23 wrz 2008, 10:15

Czy moze jednak warto rozważyć bardzo mocne 116 na całej długości - myslę, ze zarówno dla Pólnocy jak i Południa byłoby to optymalne rozwiązanie. Dzięki temu mozna by dodatkowo pokusic sie o :

:arrow: połączenie 127 i 195 w jedną linię na trasie Bródno - Podgrodzie - trasa jak 127- Bonifraterska - trasa jak 195 - Natolin Płn.

- połączenie Bielan i Żoliborza z TK obsługiwałoby silne 116
- połaczenie Włoch z Centrum byłoby realizowane przez 130 i SKM

:arrow: 130 na nowej trasie: Nowe Włochy - trasa jak 127 - al. Jerozolimskie - Chałubińskiego- obecna trasa 130 - Dolna - Chełmska - Wisłostrada (Czerniakowska, Powsińska, Wiertnicza ) Wilanów

- zastępstwo za 127 na odcinku Włochy - dw. Centralny
- wzmocnienie relacji Górny - Dolny Mokotow i realizowanie połączenia Puławska - Dolna - Chełmska - Wisłostrada
- wzmocnienie relacji na południowym odcinku Wisłostrady ( jesli jest to możliwe proponuję koordynację z 131 )

:arrow: skrócenie trasy linii 107 Rakowiecka - Kosciół - Łowicka - Madalińskiego - Wołoska i dalej po obecnej trasie do pętli Ursynów Płn.

- połączenie z wycofanego odcinka przejmą 108 na ( połnocnej częsci starej trasy ) oraz 130 w relacji Puławska - Wisłostrada.

:arrow: 108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto

- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy

Jest ot niejako zebranie pewnych luźnych pomysłow przedstawionych na forum, do rozpatrzenia przez kolegów z ZTMu i ewentualnie dodanie pomysłow co do częstotliowości i taboru.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 23 wrz 2008, 11:08

Doman pisze::arrow: 130 na nowej trasie: Nowe Włochy - trasa jak 127 - al. Jerozolimskie - Chałubińskiego- obecna trasa 130 - Dolna - Chełmska - Wisłostrada (Czerniakowska, Powsińska, Wiertnicza ) Wilanów
Brak możliwości skrętu z Czerniakowskiej w Chełmską (w relacji zaproponowanej w projekcie).

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 23 wrz 2008, 11:11

Doman pisze::arrow: 108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto

- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy
i tym samym brak szans na punktualność na Siekierkach.

poza tym pomysły dość ciekawe i warte rozważenia
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 23 wrz 2008, 11:30

Doman pisze:108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto

- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy
108 w szczycie już teraz bywa kompletnie niepunktualne. Więc może tą część odpuśćmy.

Doman
Posty: 109
Rejestracja: 22 sie 2006, 16:18
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Post autor: Doman » 23 wrz 2008, 11:37

Petroniusz pisze:Brak możliwości skrętu z Czerniakowskiej w Chełmską (w relacji zaproponowanej w projekcie).
W stronę Włoch przez Bobrowiecką.
JacekM pisze:Doman napisał/a:
:arrow: 108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto

- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy
i tym samym brak szans na punktualność na Siekierkach.
Rzeczywiscie wieksze prawdopobieństwo na brak punktualności na Siekierkach, jednakze nie oznacza to jednoznacznie ze punktualność ta legnie w gruzach (gdybysmy mieli wszystko tak rozstrzygać to wiekszość zmian byłaby bezsensowna chociażby zmiany E4 i E8.)

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 23 wrz 2008, 11:40

Doman pisze: :arrow: połączenie 127 i 195 w jedną linię na trasie Bródno - Podgrodzie - trasa jak 127- Bonifraterska - trasa jak 195 - Natolin Płn.

- połączenie Bielan i Żoliborza z TK obsługiwałoby silne 116
- połaczenie Włoch z Centrum byłoby realizowane przez 130 i SKM
Potworkowato to wygląda, i lokalne to to, i dalekobieżne naraz.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 23 wrz 2008, 11:46

Doman pisze:E4 i E8
Już z kreskami :p
http://www.ztm.waw.pl/baza/20080922/LINIE.HTM

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 23 wrz 2008, 11:55

Doman pisze:Rzeczywiscie wieksze prawdopobieństwo na brak punktualności na Siekierkach, jednakze nie oznacza to jednoznacznie ze punktualność ta legnie w gruzach (gdybysmy mieli wszystko tak rozstrzygać to wiekszość zmian byłaby bezsensowna chociażby zmiany E4 i E8.)
tyle że jak jedno E4 utknie to za parę minut jest następne albo 508. A na Siekierkach nie masz zbyt wielkiego wyboru.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 23 wrz 2008, 13:13

Czy przy okazji zmian "okołometrowych" zostanie w końcu otwarta nowa pętla przy Radiowej? Wygląda na gotową.
Czy to właśnie tam ma krańcować skrócone 105?

ODPOWIEDZ