A czy w ogóle planowane jest puszczenie czegoś Przasnyską w najbliższym czasie? Całkiem duże osiedla powstają w okolicach Przasnyskiej\Rydygiera.Bastian pisze:122 to ewidentna bzdura, z Powązkowskiej po remoncie w ogóle nie będzie już lewoskrętu w Duchnicką.
KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
- Hetman Ciemności
- Posty: 72
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:08
- Lokalizacja: Żoliborz
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36839
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jak powstaną osiedla i przebicie Rydygiera do Powązkowskiej, to i trzeba będzie czymś tam pojechać. Ale mam nadzieję, że nie 122.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36839
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przez al. Armii Krajowej do Wilsona?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Czy moze jednak warto rozważyć bardzo mocne 116 na całej długości - myslę, ze zarówno dla Pólnocy jak i Południa byłoby to optymalne rozwiązanie. Dzięki temu mozna by dodatkowo pokusic sie o :
połączenie 127 i 195 w jedną linię na trasie Bródno - Podgrodzie - trasa jak 127- Bonifraterska - trasa jak 195 - Natolin Płn.
- połączenie Bielan i Żoliborza z TK obsługiwałoby silne 116
- połaczenie Włoch z Centrum byłoby realizowane przez 130 i SKM
130 na nowej trasie: Nowe Włochy - trasa jak 127 - al. Jerozolimskie - Chałubińskiego- obecna trasa 130 - Dolna - Chełmska - Wisłostrada (Czerniakowska, Powsińska, Wiertnicza ) Wilanów
- zastępstwo za 127 na odcinku Włochy - dw. Centralny
- wzmocnienie relacji Górny - Dolny Mokotow i realizowanie połączenia Puławska - Dolna - Chełmska - Wisłostrada
- wzmocnienie relacji na południowym odcinku Wisłostrady ( jesli jest to możliwe proponuję koordynację z 131 )
skrócenie trasy linii 107 Rakowiecka - Kosciół - Łowicka - Madalińskiego - Wołoska i dalej po obecnej trasie do pętli Ursynów Płn.
- połączenie z wycofanego odcinka przejmą 108 na ( połnocnej częsci starej trasy ) oraz 130 w relacji Puławska - Wisłostrada.
108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto
- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy
Jest ot niejako zebranie pewnych luźnych pomysłow przedstawionych na forum, do rozpatrzenia przez kolegów z ZTMu i ewentualnie dodanie pomysłow co do częstotliowości i taboru.
połączenie 127 i 195 w jedną linię na trasie Bródno - Podgrodzie - trasa jak 127- Bonifraterska - trasa jak 195 - Natolin Płn.
- połączenie Bielan i Żoliborza z TK obsługiwałoby silne 116
- połaczenie Włoch z Centrum byłoby realizowane przez 130 i SKM
130 na nowej trasie: Nowe Włochy - trasa jak 127 - al. Jerozolimskie - Chałubińskiego- obecna trasa 130 - Dolna - Chełmska - Wisłostrada (Czerniakowska, Powsińska, Wiertnicza ) Wilanów
- zastępstwo za 127 na odcinku Włochy - dw. Centralny
- wzmocnienie relacji Górny - Dolny Mokotow i realizowanie połączenia Puławska - Dolna - Chełmska - Wisłostrada
- wzmocnienie relacji na południowym odcinku Wisłostrady ( jesli jest to możliwe proponuję koordynację z 131 )
skrócenie trasy linii 107 Rakowiecka - Kosciół - Łowicka - Madalińskiego - Wołoska i dalej po obecnej trasie do pętli Ursynów Płn.
- połączenie z wycofanego odcinka przejmą 108 na ( połnocnej częsci starej trasy ) oraz 130 w relacji Puławska - Wisłostrada.
108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto
- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy
Jest ot niejako zebranie pewnych luźnych pomysłow przedstawionych na forum, do rozpatrzenia przez kolegów z ZTMu i ewentualnie dodanie pomysłow co do częstotliowości i taboru.
- Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
i tym samym brak szans na punktualność na Siekierkach.Doman pisze: 108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto
- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy
poza tym pomysły dość ciekawe i warte rozważenia
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
108 w szczycie już teraz bywa kompletnie niepunktualne. Więc może tą część odpuśćmy.Doman pisze:108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto
- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy
W stronę Włoch przez Bobrowiecką.Petroniusz pisze:Brak możliwości skrętu z Czerniakowskiej w Chełmską (w relacji zaproponowanej w projekcie).
Rzeczywiscie wieksze prawdopobieństwo na brak punktualności na Siekierkach, jednakze nie oznacza to jednoznacznie ze punktualność ta legnie w gruzach (gdybysmy mieli wszystko tak rozstrzygać to wiekszość zmian byłaby bezsensowna chociażby zmiany E4 i E8.)JacekM pisze:Doman napisał/a:
108 przedłuzenie trasy: Metro Wilanowska - po obecnej trasie - Wisłostrada - Łazienkowska - po obecnej trasie 107 do petli Esperanto
- wydłuzenie trasy ma na celu przejęcie połączeń realizowanych dotychczas przez 107 na płn. odcinku jego trasy
i tym samym brak szans na punktualność na Siekierkach.
Potworkowato to wygląda, i lokalne to to, i dalekobieżne naraz.Doman pisze: połączenie 127 i 195 w jedną linię na trasie Bródno - Podgrodzie - trasa jak 127- Bonifraterska - trasa jak 195 - Natolin Płn.
- połączenie Bielan i Żoliborza z TK obsługiwałoby silne 116
- połaczenie Włoch z Centrum byłoby realizowane przez 130 i SKM
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
tyle że jak jedno E4 utknie to za parę minut jest następne albo 508. A na Siekierkach nie masz zbyt wielkiego wyboru.Doman pisze:Rzeczywiscie wieksze prawdopobieństwo na brak punktualności na Siekierkach, jednakze nie oznacza to jednoznacznie ze punktualność ta legnie w gruzach (gdybysmy mieli wszystko tak rozstrzygać to wiekszość zmian byłaby bezsensowna chociażby zmiany E4 i E8.)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.